Jump to content

krasss

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно krasss

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    crv3-2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград

Contact Methods

  • Skype
    no

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Същия съм от фейсбук. Стана ми ясно, отново благодаря
  2. Здравейте. Бихте ли ми помогнали със смяната на въпросния сензор Neutral Safety Position Switch Sensor, на снимката? По скоро ме интересува, правилното му зацепване, когато се сложи, за да не бърка позицията на скоростите. Гледах клипове на английски, но не схващам как точно става
  3. Колеги, ако може малко помощ. Колата е хонда цре3, 2007 газ-бензин. Днес на магистралата ми направи впечатление, че темпомата се включва от 3-4 опит, по някога от първия. Когато работи, с крака ми повдигам отдолу педала на спирачките, темпомата изключва. Съвсем леко да сложа крака на педала, много леко, пак изключва темпомата. Поякога изключва, сам. Спирам на плажа, след 4-5 часа паля колата, но върти продължително време, запали обаче. След около 4-5 км. спирам, пуснах за всеки случай диагностика, показа ми грешка 86-01 can relation failure. Изтрих я, сложих ключа, всичко по таблото свети нормално, врътвам ключа да запаля, таблото и радиото гаснат, не пали. Никаква реакция. 2-3 пъти така, не ще. Погледнах акумулатора, индикацията на "окото" зелена. Изключих едната клема на акумулатора за около 2-3 секунди (даже радиото не поиска код) , запали от раз. Разбира се, на връщане по магистралата, темпомата ми прави пак същите врътки. Спрях на една бензиностанция за кафе, изпихме го запали от раз. Темпомата ест. пак с неговите номера. Чета по разни форуми за тая грешка, казват vsa module, и попаднах на една тема, че ако акумулатора е слаб, може и от него да излиза грешката, да влияе на vsa модула. Извинявам се, че така дълга тема стана, но ако някой се е сблъсквал с подобна глупост, да сподели. Благодаря ви
  4. Видях някъде, подобна тема за същата букса, но никой не даде точен отговор
  5. Да, обслужена е. По късно тая вечер, говорих с майстора, каза, че като съм си играл с настройките (точно тогава оборорите паднаха много) са паднали оборотите, и за това е светнала червената лейка. Сега колата е при него, каза, че няма никакъв проблем с двг. Благодаря, за отговора
  6. Точно червената светна. Загасих колата, запалих и изгасна лампата. А и като я купих колата я карах близо 200км. не е светвала. От както светна, преди 3 дни, до сега не се е повторило
  7. Здравейте. Преди 3 дни пуснах диагностика на колата да видя за грешки. И в глупостта си, ресетнах нещо (не се сещам точно какво). Запалих колата, светна червената лампа за маслото. Загасих отново, запалих, не светна повече, но долях малко масло (беше на средата на щеката). Колата я имам от 6 дни изминал съм почти 200 км. до този момент, не беше светвала тая лампа. След светването и загасянето, както обясних, до сега не е светвала. Дали има някакъв проблем в действителност, или това, което ресетнах, да е повлияло?
  8. Утре на светло ще снимам. Адаптирах го, защото на моето бмв, когато нещо не върви го правя и се оправя колата. Тук си мсилех, че ще е същото. А и в интерес на истината, колата стана идея по пъргава. А и тая лампа за маслото ме притесни. Но щеката, показва нормално ниво, обаче долях малко
  9. Не, не е задръстено, нормално ми се вижда всичко на пръв поглед. И да не отварям нова тема, да попитам още нещо. Имам диагностика Лънч, пуснах я да сканира, откри 2-3 грешки, свързани с лектричеството. Изчистих ги, реших да адаптирам дросела. Адаптирах го, но колата свали оборотите и започна да работи грубо. Викам си, "нормално", защото на бмв-то ми е така. Когато го адаптирам, започва да работи грубо, но като покарам 3-4 км. се оправя. Но хондата не иска да се оправи, на това отгоре, светна лампата за ниско ниво на маслото. Загасих двг, след това го стартирах и лампата изгасна. Но продължи грубата работа. Покарах малко 10-ина км. не се оправи. Но пък педала на газта стана по отзичвив и сега набира с една идея по бързо. Но оборотите и грубата работа останаха. Дали няма да се адаптира, ако покарам повече, или е станала другя беля?
  10. Тръгна с водопроводен ключ. И се чудя, кой тъпанар я в затегнал така
  11. Здравейте. По никакъв начин не мога да развия капачката за маслото на двигатела. Не мърда. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели. Купих я преди три дни колата и сега проблем
  12. Да, благодаря. Но забравих да спомена, че когато запаля колата, изчезва-не свети
  13. Здравейте колеги. Днес си купих Хондичка crv-3, 2007г. газ-бензин. Понеже, до сега не съм карал никога хонда (идвам от бмв), искам да попитам за знака на таболото. При не запален автомобил, наред с другите символи чека и т.н, се появява това на снимката, долу в дясно жълтото, знака за неизправна рейка. Нормално ли е и дали имам повод за притеснение? Благодаря ви!
×
×
  • Създай нов...