Jump to content

Teo Honda

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

1 Последовател

Относно Teo Honda

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1.6 i-dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    Teodorsiii3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Тази е ,за " Low oil Level" / обърках написаното в първият пост/ Интересно, в книжката точно на 550 стр. пише, че консумацията на масло може да е до 1л. на 1000 км. Не знам при други дизели на Хонда дали се налага доливане. Колата е без катализатор и сложих ново турбо, но не знам дали това ще даде отражение на консумацията.
  2. С това масло обслужиха колата в Бултрако
  3. Не съм свикнал да следя маслото, защото предишните ми автомобили не са имали разход. Явно ще трябва да си взема литър -два в багажника 😂. Все пак ще мине през сервиз за оглед, за да не се окаже нещо друго. При вас как е? Доливате ли от смяна до смяна?
  4. Нивото беше на половина, след като долях около 500 мл се качи почти до горното ниво.
  5. Здравейте, онзи ден ми светна жълтата контролна лампа за ниско налягане на маслото. Колата е облужена преди 7 к км. Лампата светна на магистралата, само че карах със 140км/ч. На връщане по абсолютно същият маршрут не светна лампата, само че този път карах със 110 - 120км/ч. После събра около 500 мл. масло. До сега на другите ми автомобили не ми се случвало да доливам и грам. Но за Хонда не съм сигурен дали това е нормално.
  6. Привет съфорумци. Някой пътувал ли е скоро до Черна Гора гр. Котор. Мислим с жена ми през Октомври да направим една разходка до там , като с нас ще пътува и 11 месечният ни син. Има два маршрута. Пътвия е през Сърбия, втория през Македония и Косово. Ще съм благодарен ако някое е пътувал да сподели мнение
  7. В край на сметка, след една година, намерих втора употреба, рециклирах я и сложих. Оказа се, че и нова да искаш да вземеш, много много трудно се намира и цената и е 8300 лв. През това време колата се караше всеки ден, дори извънградско рядко се "заклещваше" клапана , а като го направеше просто ускорявах на 3000 об. и се оправяше
  8. Предположих, че няма да е само със сензор и обучение. Благодарности !!
  9. Здравейте! Някой слагал ли е дистроник на ЦРВ-то ? Интересувам се за сервизи Пазарджик, Пловдив и краен случай София. Всичко по темата ще е от полза. Благодарнисти...
  10. При мен беше грешка P0299, оказа се , че актуатора на турбото засяда. Нека да я прегледа човек който наистина разбира за да ти каже най-добре какъв е проблема.
  11. Привет колеги. Имах проблем с грешка p0299 за ниско налягане на турбината. Оказа се че актуатора на байпасния клапан засяда и това е проблема в турбото, само че тези турбини не се ремонтират и няма ремонтен комплект за тях, понеже самия клапан е отливка в самата турбина / по-скоро са две турбини/ . Уж беше на ремонт, но този ремонт изтрая точно 10 дни и се пак забива със същата грешка. ТА сега търся оригинална турбина Garrett с OEM 18900R5ZG025M2. От къде може да се намери нова турбина защото се оказа , че не се намират толкова лесно. Благодарности!!!
  12. Вчера пробвах колата, в началото работеше без проблем, след това пак заби. Само че турбото работеше на високите обороти. Предложете човек от Пловдив, който наистина разбира от нашите автомобили. В краен случай ще се търси и читав сервиз в София . Благодаря.
  13. Колата е на 170к, в Бултрако казаха, че актуатора и капана засядат. Като се свали турбото се видя, че на единия охлюв има луфтове в клапана и актуатора. След ремонта вече ги няма тези луфтове, обаче след десет дни каране, вчера пак ми заби. ДПФ е махан и се чудя, дали не е направено както трябва и за това да забива, и дали има вероятност и egr,клапана да прави някакви мизерии.
  14. Привет на всички брички 😂. Преди няколко месеца взех CRV 1.6 I dtec 160 к.с . Излезе грешка 0299 за ниско налягане в турбото, като от Бултрако казаха че е клапан на турбото. Турбото беше на ремонт и всичко изглеждаше наред, но след има няма 200 км , пак ми заби и светна chek. Говорих с човек занимаващ се с Хонда, който каза, че има вероятност като е махан dpf , софтуерно да не е направено както трябва и за това да забива турбото. Случвало ми се е , като забие турбото, след това да работи все едно нищо...! Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно ,моля да пише!
×
×
  • Създай нов...