
Teo Honda
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Teo Honda
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V 1.6 i-dtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Teodorsiii3
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Тази е ,за " Low oil Level" / обърках написаното в първият пост/ Интересно, в книжката точно на 550 стр. пише, че консумацията на масло може да е до 1л. на 1000 км. Не знам при други дизели на Хонда дали се налага доливане. Колата е без катализатор и сложих ново турбо, но не знам дали това ще даде отражение на консумацията.
-
С това масло обслужиха колата в Бултрако
-
Не съм свикнал да следя маслото, защото предишните ми автомобили не са имали разход. Явно ще трябва да си взема литър -два в багажника 😂. Все пак ще мине през сервиз за оглед, за да не се окаже нещо друго. При вас как е? Доливате ли от смяна до смяна?
-
Нивото беше на половина, след като долях около 500 мл се качи почти до горното ниво.
-
Здравейте, онзи ден ми светна жълтата контролна лампа за ниско налягане на маслото. Колата е облужена преди 7 к км. Лампата светна на магистралата, само че карах със 140км/ч. На връщане по абсолютно същият маршрут не светна лампата, само че този път карах със 110 - 120км/ч. После събра около 500 мл. масло. До сега на другите ми автомобили не ми се случвало да доливам и грам. Но за Хонда не съм сигурен дали това е нормално.
-
Привет съфорумци. Някой пътувал ли е скоро до Черна Гора гр. Котор. Мислим с жена ми през Октомври да направим една разходка до там , като с нас ще пътува и 11 месечният ни син. Има два маршрута. Пътвия е през Сърбия, втория през Македония и Косово. Ще съм благодарен ако някое е пътувал да сподели мнение
-
- пътуване
- черна гора
-
(+ 2)
Тагове:
-
В край на сметка, след една година, намерих втора употреба, рециклирах я и сложих. Оказа се, че и нова да искаш да вземеш, много много трудно се намира и цената и е 8300 лв. През това време колата се караше всеки ден, дори извънградско рядко се "заклещваше" клапана , а като го направеше просто ускорявах на 3000 об. и се оправяше
-
Привет колеги. Имах проблем с грешка p0299 за ниско налягане на турбината. Оказа се че актуатора на байпасния клапан засяда и това е проблема в турбото, само че тези турбини не се ремонтират и няма ремонтен комплект за тях, понеже самия клапан е отливка в самата турбина / по-скоро са две турбини/ . Уж беше на ремонт, но този ремонт изтрая точно 10 дни и се пак забива със същата грешка. ТА сега търся оригинална турбина Garrett с OEM 18900R5ZG025M2. От къде може да се намери нова турбина защото се оказа , че не се намират толкова лесно. Благодарности!!!
- 4 replies
-
- turbo
- 1.6 i-dtec
-
(+ 2)
Тагове:
-
Колата е на 170к, в Бултрако казаха, че актуатора и капана засядат. Като се свали турбото се видя, че на единия охлюв има луфтове в клапана и актуатора. След ремонта вече ги няма тези луфтове, обаче след десет дни каране, вчера пак ми заби. ДПФ е махан и се чудя, дали не е направено както трябва и за това да забива, и дали има вероятност и egr,клапана да прави някакви мизерии.
-
Привет на всички брички 😂. Преди няколко месеца взех CRV 1.6 I dtec 160 к.с . Излезе грешка 0299 за ниско налягане в турбото, като от Бултрако казаха че е клапан на турбото. Турбото беше на ремонт и всичко изглеждаше наред, но след има няма 200 км , пак ми заби и светна chek. Говорих с човек занимаващ се с Хонда, който каза, че има вероятност като е махан dpf , софтуерно да не е направено както трябва и за това да забива турбото. Случвало ми се е , като забие турбото, след това да работи все едно нищо...! Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно ,моля да пише!