Здравейте,
Преди година ми светна лампата за DPF за първи път (без удивителна), колата влезе в авариен режим. След около 400 километра каране по магистрала лампата изгасна. Преди 2 седмици светна отново, направиха принудителна регенерация, но една седмица по късно лампата светна отново. Говорих с човека от Варна, каза да пробвам първо с добавка на STP, но ми каза по високи обороти, сега видях във форума, че трябва да са до 2000.
При проверка със софтуер изобщо не излиза грешка във софтуера за DPF, а налягането от двете страни е нормално. Понеже съм решил да го пращам във Варна след като изчетох темата, имам 2 въпроса.
Щом няма грешка във софтуера, възможно ли е лампата да светва поради някаква грешка, без да има проблем с DPFa?
Ако карам колата в авариен режим още около 1000 километра, понеже ми предстои пътуване дали би създало проблеми?
Благодаря!