-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Карловски Рапан
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2001 Swap H22A
-
Пол
Мъжки
-
Място
Карлово
-
Интереси
Да си оправя бараката и да стане кола.
Contact Methods
-
Skype
discord:InIQn#5989
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Днес проверих. Жилото е леко хлабаво и отпуснато, не знам дали трябва да е напълно опънато. Другото което е, че дросела не се затваря напълно, остава леко отворен. Утре ще го сваля и ще видя дали, ако го изчистя ще има ефект, но като цяло си търся нова клапа. Ако някой случайно продава, съм отворен към оферти.
-
Има подобрения! Сменихме стъпковият мотор и оборотите спряха да подскачат. Махнахме и клапана за тихите обороти (FITV) и се оказа, че е бил напълно развинтен. Изчиситхме го и го завихме. След цялата процедура, колата работеше добре до първите 15 минути, след което се появи пак започна сама да ускорява. Покарах малко и забелязах, че ако подам малко повече газ или я форсирам за секунда, спират проблемите с оборотите и не ускорява сама, но за малко. Има ли шанс това да е вакум или по-скоро е тръгнал за заминава датчика на дроселовата клапа?
-
Здравейте, както на профила ми пише, имам Accord със сменен двигател (H22A), и се питам, дали ще може да се побере филтърната кутия с резонатора от Prelude в акордчето или са с различни размери? Купих колата с вече правени пътища за спортен филтър, но са правени куцо и не ми вършат работа. Ако някой знае друга алтернатива, ще се радвам да я чуя!
-
Карловски Рапан changed their profile photo
-
След като си взех новата кола, няколко дни по-късно започна да прави проблеми с оборотите. В момента в който я запаля, скачаха и седяха на 2000. Когато се загрее двигателя и на първа и втора предавка, колата се забавя и след няколко секунди тръгва рязко, пак до 2000. След няколко дни, вече се качва до 3000 и по-някой път иска да влиза почти във V-TEC-a и стига до 4000. Казаха ми, че може да е от (IAC) клапана или от дроселовата клапа. Махнах IAC-a и ще го чистя, евентуално и дроселовата клапа. Знаете ли откъде мога да взема части за двигателя, от кои двигатели частите са съвместими и като цяло съвети?
-
Предполагам, че като е изгорял бушона и се прекъсва веригата. Никаква идея си нямам, стрелям на сляпо.
-
Беше написано на френски, но едва ли имат друга дума за алтернатор.
-
Проблемът е решен хора. Беше бушона на алтернатора. Смених го с резервните и колата запали. Радвам се, че се разминах с такава левашка грешка, но ще ми е за урок. Благодаря на всички, които допринесоха за цялата работа! Изключително радостен съм в момента! Още трябва да се оправи проблема с оборотите, но това ще е за друг пост. Сега трябва ли да го архивирам този или го оставям така? п.п. От къде мога да си купя бушони да си имам за резерва и колко струват?
-
Сега проверих, била е MES буксата. Покрай нея се сетих, че реално преди да намеря конектора за ECU диагностика, се опитах да го направя през OBD буксата. Гледах кой пин е за диагностика и го окъсих с 12V и от там може да е станала белята. За контекст, както вече споменах, колата е OBDII, а двигателят е OBDI и не може да се прави диагностика през OBD буксата, защото не е свързана напълно. (мисля, че бяха свързани 5 от 16 пина). Другото единствено друго което бях пипал, бяха кабелите по запалителните свещи. Пробвах да издърпам 4-тият, реших да не барам, защото не разбирам много, натиснах го пак надолу и това беше.
-
Мисля, че беше точно този. Сега ще слезна пред блока да проверя. Като цяло имам проблеми с двигателя, колата я взех на скоро и започна да поддържа оборот без да правя нищо (rough idle). Почна на 2000 оборота и скочи след някакво време на 3000. Карах я малко така, и една вечер реши да стигне до 4000 и си казах, че повече няма да я тормозя, докато не я оправя. Исках да видя, дали от диагностиката, ще излезне някой сензор или нещо да е хврълило кърпа, но ми излезнаха само грешките на SRS-a(така я взех) и за ABS-a (не очаквах да ми излезнат от ABS-a грешки, ппц не ми прави проблем). От двигателя не изкара грешки. Просто двигателя като е сменян, господата са решили, че ще е добра идея на OBD II кола да сложат OBD I двигател. Или аз не разбирам и има някаква специфична причина или от фактора "ай да го вземем на тънко" са го направили. Аз ще направя още един пост за това с оборотите евентуално, ако успея да оправя проблема с паленето. Но да, на 99% съм сигурен, че беше този конектор. Не знам добри сервизи и затова се мъча сам, пък ми е и мерак да ти кажа ли. Ако някой може да каже добър сервиз, който обслужва специфично Хонди, ще съм много благодарен! п.п Благодаря ти! Чудех се как да се пиша и така го почувствах.
-
Honda Accord 2001 Coupe, не знам кой модел точно, но трябва да е този, с всички екстри. И аз четох, че е от пасажерската, но аз го намерих под волана на късмет, почти се бях отказал.
-
Благодаря за бързият отговор! Утре на светло ще ги проверя, включително и бутона. Ще пиша след това какво е станало. Дано тази грешка да не ми е коствала компютъра на колата.
-
Здравей, можеш ли да кажеш ориентировачно за кои бушони да гледам и съответно, ако случайно знаеш, къде точно трябва да се намира този "шок-бутон"? Другото което исках да попитам, мога ли видя бушоните само по външен вид дали са изгорели или задължително ми трябва мултиметър?
-
Онзи ден се опитах да чета CEL кодове през синият конектор с два пина, който се намира под волана. Беше тъмно и вместо него, бях натъпкал кламера в друг конектор с жълт цвят и сега колата не иска да пали. Помислих си, че е паднал акумулатора, защото слушах музика докато я човърках, но не беше от него. Стартера върти, акумулатора си има ток, даже се пробвахме да му пуснем, не е от него. Някакви идеи?