-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
baju last won the day on Юни 8 2023
baju had the most liked content!
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно baju
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V III Gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
Разград
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
След принудително генериране от място грешката изчезна и колата излезе от авариен режим. Това е, което даде софтуера като грешка преди да започне целия процес:
-
Прегледах из търсачката и ми излязоха освен Сашо от Варна още две места - в Пловдив и Русе, където също предлагат почистване на филтъра. Та, ако някой се е възползвал от услугите там да сподели мнение и как се справят. Ако евентуално се стигне да го пращам някъде за почистване при неуспешно форсирана регенерация как точно се процедира при свалянето и даване за чистене, колко време отнема, стъпки и т.н?
-
Възможно ли е да е дошло време за смяна на горивен филтър? От последното пълно обслужване има изминати поне едни 8000 километра, като поне половината е градско, което драстично намалява интервала за смяна.
-
Здравейте! Днес по време на извънградско каране ми светна този индикатор на таблото. И усетих, че колата леко губи мощност и не иска да вдига повече от 90км, както и да минава повече от 2к оборота. Какви действия трябва да предприема в случая, който е запознат да даде съвет? Това лято един път ми светна подобен индикатор, за DPF-а, продухах я с 10 минутно каране над 2к оборота и от тогава няма проблеми, но сега е различна ситуацията.
-
Трябва само да се затегне или е нещо по-сложно, което изисква незабавно внимание?
-
Привет! От известно време се чува странен шум наподобяващ тракане/хлопане при запалване/гасене на колата и при смяна на първи предавки особено. Това го имам точно след като ми сменяха алтернатора и някой, който е имал подобен казус да сподели какво може да е и и имам ли причина да се притеснявам за нещо? Колата е автоматик 2010г, 3-ка Екзекутив.
-
Пичове, дайте насоки къде да си търся ново, че така много грозно стой?
-
Беля след беля... Днес установих, че е паднало капачето на лайсната до задното крило, та някой който има представа от къде да си поръчам ще съм много благодарен!
-
Привет! Предната седмица при опит да пусна климатика да охладя малко купето и забелязах, че духа топло. Същия ден таблото взе да дава странни грешки и в един момент колата дори не искаше да се отключва или да дава на контакт. Първоначално си викам акумулатор ще да е и понеже моя беше още в гаранция отидох и го смених с оборотен, но в мига когато опитах да покарам 5 минути с оборотния вече взеха да излизат същите грешки и отново след гасене на двигател колата дори не искаше да дава на контакт. Занесох я на майстор и ми смениха динамото, но днес понеже беше доста топло отново понечих да пусна да охлажда и отново няма никой, та който е по-запознат да ми даде някакви насоки какъв е точно проблема? Друго което забелязах е, че след гасене на колата преди се чуваше един шум за няколко минутки откъм двигателя, който спира след това, а сега го няма изобщо...
-
Привет! Падна ми капачето от вътрешната част, където се отваря дясната врата, та помогнете как точно да си намеря ново, защото това няма да го бъде. Модела е CRV 3-та генерация 2010 Executive:
-
Днес говорих с човека, който прави подмяната - каза ми че буксата била различна от предната понеже било 2-ра ръка и трябвало да търся електричар...
-
От ляво на волана търсиш ей това и като нагласиш "слайдъра" на "R" при превключване на задна, ако всичко ти е наред трябва да пада дясното странично огледало. Ако искаш да спреш тази функция преместваш "слайдъра" по средата отново.
-
Лесно ли става или по-добре да я нося на майстор?
-
Привет! Проблема е следния: дясно странично огледало беше подменено и сега при опит за настройка на положението му се завърта на обратните посоки и като включа на задна не пада надолу както трябва да е, а се повдига, което не помага особено при паркиране. Та, ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил да сподели?
-
Здравейте! Онзи ден проверих казанчето и беше под допустимия минимум и се налага да допълвам течност. Споделете как е най-добре - цялото да се източи и налее от новата или само да допълня до горната граница? Също така само оригиналната течност ли може да ми свърши работа PDS-F, или има и по-бюджетни варианти? Споделете, който е имам подобен казус как го е разрешил! Вече 3ти ден ми стърже волана и не искам да рискувам по-сериозни повреди...