Jump to content

H.R.

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно H.R.

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    няма
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря за изчерпателната информация и от мен ! Само ако може пояснение: 3 покупки са пристигнали само за 4-5 дни ? (с DHL) , a ролките са стояли в багажника защото просто е нямало време да се монтират ?
  2. Здравейте, Извинявам се ако темата не е на правилното място. Поне не открих с търсачката такава скорошна тема, а се интересувам от 4-та генерация и реших да я постна тук. Напоследък има някакви мнения, че поради зачестилият интерес и ползване на такива автомобили ...части се намирали. Попитах майстора за мнение относно такива автомобили от Канада и САЩ .... " Ами ако стане нещо - колата ти чака на трупчета до два месеца да пристигне от щатите частта и нямаш гаранция , че е същата, а и не можеш да я върнеш. То за европейските автомобили в някои случаи уж е правилната част но се оказва , че не е и я връщаме , а какво остава ако идва от зад океана". Преполагам поне някакъв голям процент частите за европейските и за американски/канадските са едни и същи - накладки, дискове, части по окачването, Двигателят разбира се си е друг. Надявам се споделени мнения да са полезни и за други участници във форума.
  3. Може би лаишки въпрос, но какво би станало при К20 (или пък К24Z4) двигател ? Благодаря предварително!
  4. Здравейте, Съжалявам, че се намесвам в темата, но интересувайки се от същия модел автомобил - задавайки въпрос за него може да се окаже полезно - за бензиновите версии. Известно е че европейската бензинова версия - 2,0 - 150 к.с. с ръчна скоростна кутия е доста надежен вариант, но от доста мнения на собственици този двигател идва малко слаб за това купе - малко муден автомобил. Дали някой има опит с американския/канадски вариант - 2,4 L - 166 к.c. - дали са достатъчно надежни двигателите , колкото тези за Европа - 2,0 - 150 к.с. Дали е надежна и автоматичната скоростна кутия - тези отвъд океана са само автоматик. Гледайки автомобили правени отвъд океана се забелязва и трябва да се внимава за версии FWD ( само с предно - без Haldex).
  5. Здравейте, Ще се опитам максимално кратко да задам въпросите си. Автомобилът ще се ползва вероятно 90% извънградско и 10% градско и като цяло сравнително рядко. Бюджет между 17 000 - 19 000 лв. Четейки периодично в този форум достигнах до извода, че 2,0 безнин, ръчка е най-надежният вариант, но и доста муден за извънградско пътуване, особено за изпреварване. Ясно е за 2,2 дизела, че е по-добре в тази посока, ясни са и недостатъците спрямо бензин. Подръжката на автоматик определено е по-скъпа от ръчката, както и разхода е по-голям. Известно ми е че 2,4 се правят само в USA - версии за Щатите и Канада и са само автоматик (конвенционален и CVT). - 166 к.с. Въпросите: 1. Усеща ли се по-пъргав от 2,0 или е малка разликата. 2. До коя година са двигатели с многоточково впръскване позволяващи стандартен ГИ и до коя (фейслифт) където вече е директно впръскване и ГИ e по сложен и скъп (течна фаза). 3. Защо виждам и версии обозначени като 180-184 к.с. 4. Как е положението с резервните части - виждам, че има доста такива коли в движение и какви са общите ви впечатления за този модел/двигател. Благодаря предварително !
  6. Здравейте. Току що се регистрирах, четейки тази тема. Просто споделям почти, същото като автора. От Варна съм и оглеждам бензинови Accord 2,0 , ръчка, 8-ма генерация - сякаш най-надежна версия. Четейки и темата, а и знаейки от други места - единствено тегло/мощност започва да ме спира. Също не съм състезател, но когато се наложи да изпреваря извън града ми е писнало от мудна кола.
×
×
  • Създай нов...