pdimitrof
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно pdimitrof
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
хонда цр-в 3 20008 г. дизел
-
Пол
Мъжки
-
Място
пазарджик
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
И в другия сайт същото, никъде в света няма. Каквото такова и каквото стане.
-
Пак греда 20 дни след като е платен казаха, че няма наличност и върнаха парите! . Поръчахме в другият сайт да видим цирка дали ще е пълен!
-
Мерси за информацията колега spase, маркуча е поръчан от amayаma. Живи и здрави чакам доставката.
-
Никъде в света няма. Баси , за пръв път такова чудо. Някой да знае нещо чрез преправяне от други модели, защото за първа генерация се преправя.
-
Здравейте, търся да закупя нов долен маркуч / за антифриз, /излизащ от радиатора, позиция 14 от схемата на охладителната система на ЦР-В 3, дизел, 2008 г. Номерът му е 19505-R06-EOO. Интересуваме само нов.
-
Здравейте отново колеги. Проблема е решен. Изгнила тръба за резервоара. Около 6 месеца Бг майсторите, не откриха нищо. И най-вероятно на Господ му омръзна да гледа пълни некадърници та протече нафта и се видя проблема. Разхерметизиране на системата и от там трудните паления. Благодаря все пак за многобройните напътствия, насоки и компетентни мнения от съфорумците. И за да не се чувствам неудобно като най-непросветен / прост / във форума, моля админа или модераторите да ми изтрият профила тук. Още веднъж благодаря!
-
Здравейте пак колеги. След 10 дневно ходене по мъките, се оказа, че не е акумулатор. Насочиха ме към дюзи. Веднага в сервиз , мерене с кобилиците и по мое желание проверка на стенд, резултата е дюзи без отклонение. Откриха разлика в налягане. Смяна на регулатор на налягане, без никакъв резултат. Разхода на горивото като средна стойност нарасна до 10.5, преди беше около 8.5. От 3-4 дни замириса на нафта. Работата на автомобила е без никакви забележки, без прекъсване, не гори масло, без никакви пушеци. Прочетох темата на stoian77, с проблем сходен с моят. След смяна на регулатора неговият проблем е отстранен, но моят си остава. Нямам абсолютно никаква идея при кого да отида и какво да правя. Ако знаех , че сме толкова негодни, щях да си карам голф 2 и да си свиркам, ама.... Та пак за проблема - при студен старт трудно палене изразяващо се в по-дълго въртене, при топъл, малко по-малко въртене.
-
Здравейте колеги, прегледах форума, но не намерих отговор за подходящ акумулатор за този модел. Проблема е следният : По бавно и продължително въртене при стартиране. Смяна на стартер със заводски рециклиран, подобрение малко/ върти определено по-добре, но пак повече/, но не е това което трябва да е. Дюзи ОК. Сегашният акумулатор е с параметри 74А и 680 стартов ток. Замерен ОК. Гледам, че дават параметри до 77А и 780 стартов ток. Не дават никъде в магазините проба, а и нямам познат такъв.Та ако някой може да ми каже нещо по въпроса моля. В заглавието съм пропуснал, че хондата е цр-в 3.
-
Става въпрос за дебелите маркучи които са с извивките т.е. за изработването им трябва специална матрица. Временно реших въпроса с оригинални втора ръка, доста читави . Ще търся от Бултрако с поръчка. Смених и антифриза. По каталог четох 8.3 но след доста промивки събра 6 и нещо. Какво стана така и нерзбрах.
-
Здравейте колеги, имам хонда цр-в 3 дизел 2008 г., закупена от Германия. Скобите на маркучите за охладителната течност от радиатора към двигателя са в безобразно състояние - изгнили. Та питането ми е следното. От къде да намеря читави скоби или ако маркучите са свършили вече евентуално и маркучи. Онлайн почти няма никъде, намирам само на кунзер комплект, но не знам бива ли ги. Ако някой има опит моля да сподели. От Бултрако резервни части нещо не се свързвам.
-
Здравейте колеги, след изгорено около резервоар и половина дизелово гориво MaxxMotion, всичко си дойде на местото. Пали без никакъв проблем. За мене лично / без да се натрапвам на никого / това гориво е най-читавото в БГ. От прочетените негативи за него, мога да кажа, че нищо не е вярно. Заслужава си всяка една стотинка. Единствената забележка е, че с него нямам заявената икономия. Но това може да се дължи на стила ми на шофиране. Не ползвам никакви добавки. Поздрави.
-
Мерси колега за съветите ! Идната седмица ще сменям гофрираният маркуч на въздушния филтър, който е увит с тиксо / временно / и тогава ще ги накарам да прегледат тези неща и ако се открие нещо ще пиша. Иначе в Германия при -7 и в БГ при + 15 си пали по описаният начин.
-
Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, ще питам в тази защото проблема ми е също в паленето. От около месец имам цр-в 3 дизел 2008 г., при стартиране на двигателя много често запалването не става от първият път - изпуска. Струва ми се, че малко повече от необходимото трябва да се задържи ключа за да запали / около 3,4 или 5 сек./ Вторият път винаги е сполучлив. Това не го прави всеки път, но е често. Та се питам в мене ли е грешката, в колата ли нещо, или е нормално. Има друг дизел по стар, но само при завъртане на ключа е запалила независимо от времето. Ако някой има идеи, моля да сподели.
-
Здравейте колеги, току що се регистрирах и се надявам да бъда полезен и аз за нещо във форума. Та за смяна на маслото от скоростната кутия. Колегата зографа е споменал, че може да се налива и маслото от пробката която е отгоре на ск. кутия. Това е абсолютно вярно ! Сваля се акумулатора и въздушния филтър и се сипва, това е когато нямаш помпа или някакъв шприц. Събира около 2.3, 2.4 л ориентировъчно. Другият начин е описаният в ръководството. И по двата начина става. Поздрави.