Jump to content

N_Nikolov

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно N_Nikolov

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2013г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ще проверя по-късно тази вечер и ще пиша.
  2. Когато купувах колата (CR-V 2.2 дизел, автоматик, 2013г.), продавача след сделката ми спомена, че ще светне "някакъв" датчик, но бил елементарен за смяна. Наистина, след 1 ден, светна индикатора VSA и оттогава вече 2 години я карам така. В сервиза изчистват грешката, индикатора изгасва, но след 24часа отново светва. Когато не свети (при изчистена грешка) и колата е под наклон, т.е. изкачвам стръмен участък, ако включа задна, вместо да тръгне веднага назад, колата стои и се чуди какво става. Като подам газ, тръгва назад. И след това светва VSA. При светещ VSA, и включена задна при наклон, колата тръгва назад без да се замисли. В Бултрако София ми казаха, че евентуално проблемът е в ABS-модула. Има ли някой, който да се е сблъсквал с този проблем? Колко вероятно е проблема да е в ABS модула?
  3. За този клапан не е посочено да се вгражда в ХОНДА CR-V IV (RM) 2.2 i-DTEC 4WD 150 K.C. дизел N22B4
  4. Момчето каза, че ако има запушена дюза, тогава също дава грешка "ниско налягане на горивото" и колата влиза в авариен режим (светват всички лампи и спира). Този проблем (да светват всички лампи) го е правила и друг път - миналото лято на път за Гърция, поддържах около 120км/h в продължение на 10-на минути и пак светнаха. Ако си карам със 100-110км/h, няма този проблем.
  5. Пали веднага, от първия път. Без значение дали е -10 или +10 градуса. Впрочем, повече от година свети грешка PGM-Fi, първо беше проблем с първа подгряваща свещ, смениха я с нова, пак светна. Сега изписва "грешка в първа и втора подгряваща свещ", но понеже пали без проблеми, не съм ходил по други сервизи за тази грешка PGM-Fi.
  6. Тъй като вчера на Хемус докато се опитвах да изпреваря един бус пак започна да тресе макар е на не толкова високи обороти и в следващия момент светнаха всички лампи на таблото и колата спря. След рестарт на двигателя останаха само няколко светещи индикатора (прикаченият файл) и продължих по пътя си. Днес, по-малко от 24 часа след като светнаха повечето индикатора, те изгаснаха сами. В сервиза пуснаха диагностика и казаха, че отчита грешка "Ниско налягане на горивото". Казаха, че трябва да се изпратят на диагностика дюзите и помпата. След Великден ще се планува тази проверка.
  7. EGR тръбата беше спукана и преди месец е сменена с оригинална заедно с двете уплътнения. Преди нейната смяна пак бях усетил това тресене. Сега с новата тръба е по-зле.
  8. Смених филтъра, но без особена промяна. Отново започва да тресе при около 3000 оборота по баир. Заредих от по-скъпата нафта на ШЕЛ и Еко (по препоръка на сервиза, в който смениха филтъра), сякаш имаше положителна промяна, но не е решен проблема. Според мен не е проблем в каре или полуоска, а от прекъсване на двигателя. При единият тест, достигайки 3000 об/мин. колата спря да набира, както и не смени на по-ниска предавка (автоматик е), а сякаш е достигнала някакъв предел и не може да го преодолее. И точно тогава започна да тресе леко. Отнех газта и на около 2500 оборота отново подадох газ, започна отново леко тресене, но въпреки това продължих да натискам педала на газта. В следващата секунда, както тресеше, сякаш нещо се отпуши, спря да тресе и започна отново да набира. По-късно през деня, на същата отсечка отново я тествах, като тогава нещата станаха отново зле, както бяха преди смяна на филтъра - при скорост около 60км/ч и обороти 2000, при подаване на газ започва да тресе, като колкото повече газ подавам, толкова се засилва тресенето и колата спира. Отново отнех газта, изчаках да паднат оборотите до 1600-1700 и натиснах педала на газта. Започна плавно да си ускорява, без тресене и да си сменя предавките. Мисля да я закарам на диагностика в Бултрако, защото тук в Търново нямам идея кой може да я провери.
  9. Здравейте, при мен също се получи тресене при ускорение по баир, при обороти между 2500-3000. Тресенето е съчетано със загуба на мощност - колата не се ускорява. Като отнема от газта и оборотите паднат под 2000, ако тогава започна плавно да ускорявам, без да стигам 2400-2500оборота, тогава колата си набира плавно без тресене. Моделът е CR-V 2013г., 2,2 дизел, автоматик. Чудя се дали е проблемът в прословутото дясно вътрешно каре или може да е друга причината?
  10. Както бяха писали колегите по-горе, тръбата на EGR-а се е спукала. Поръчах нова, заедно с двете гарнитури и утре ще се подмени.
  11. Здравейте, През последните няколко месеца, когато DPF - филтъра започне регенерация, се появява много дим от зоната на двигателя. Толкова много пушек, че в първия момент помислих, че нещо се е запалило около двигателя. Когато изгася двигателя, димът разбира се, изчезва. Тъй като имам колата от 2 години, миналото лято не бях забелязал да се отделя толкова много пушек. Каква е причината за появата на този дим?
  12. Здравейте, Искам да поръчам 4л масло за автоматична скоростна кутия за Honda CRV 2013г. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: Honda ATF - Z1 1х4L Стойност на поръчката: 55.96*2,15 = 120,31 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  13. Давам обратна връзка по темата, тъй като проблемът вече е решен. Причината беше, че бяха сложили неподходящи ксенонови крушки. По спецификация трябва да са D4S, а бяха сложили D2S (така купих колата). Понеже D2S работят на по-ниско напрежение от D4S, управляващия блок го отчита като грешка и ги изгася (в последно време беше почнал да гаси и двете крушки и реално нямах фарове). Благодарение на сервиза на Бултрако в София беше отстранен проблема - те ми казаха да сложа D4S крушки (както си е посочено и в книжката на колата) и вече имам светещи фарове.
×
×
  • Създай нов...