Jump to content

GeFi's Garage

Фен
  • Мнения

    1428
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

280 Good

Относно GeFi's Garage

  • Ранг
    Hp & Tq Lunatic
  • Рожден ден 5.03.1988

Profile Information

  • Кара
    валяците да се въртят бързо и колите да полудяват
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  • Интереси
    Live your Dreams , Live with Honda :)

Contact Methods

  • MSN
    GSM - 0899118875
  • Website URL
    http://Gefis-garage.com
  • Skype
    g3f0rc3

Последни посетители

17433 профилни разглеждания
  1. УаУ , то тука по фън от преди бе :punk:
  2. Не че нещо , но не си прав Винаги съм избирал п72 и от малкия ми опит само веднъж съм карал МОЯ кола с пр3 глава - когато карах б18ц-Р. И пак имах чувството , че ако бях и пернал гср-ската глава по-добре щеше да се чувства мотора А след като мога вече и да си доказвам разни неща съм безмълвен пред фактите , че п72-ката си е по-добрия вариант !П.С Не пиша поради липса на време да прочитам цели теми с 10000 страници за да мога да се включа подобаващо ... Инак казано , липса на време - а и не само , разлика много от както поспрях да пиша не виждам . Темите са си все едни и същи "как да засиля д15-ската " "чип или гърне на д13-ската" "сложих по-малък дросел на б16-ската , защо спря да върви" и т.н Не че има нещо лошо в подобни теми , но са дъвкани и дъвкани и дъвкани . И все пак както се вижда мятам по едно "учо" когато мога
  3. Да де ама и колата не я караш 24/7 нали ? А относно килограмите - следващия път като си на гости , напомни да ти смакна резервната и да ти я изтегля(тома неверни) , та даже и едни 18 10.5дж мога ти изтегля с гумата че и те са по-леки Задните полуоски и карета кво ги бърка че са на 18-ска 14-ска или 15-ска , не мога да разбера - повтарям се , единственото с което мога да се съглася че се товари повече е част от окачването(визирам повечето гумени тампони) и главините - до там .Дори и прасето отзад да беше постоянно зацепено , пак нямаше да има никаква разлика! Аз знам защо го казвам всичкото това(мога да си обясня следствията и процесите който се случват с промяната на споменатите неща) , интересно ми е ти защо така си мислиш ? И до тук спирам , няма да спорим - знаеш не обичам
  4. За главините мога да се съглася - с някакви резерви , но да кажем че има идея по-голямо натоварване. Но за дифа .... що за глупост ? Отделно искам да подчертая че едната ми 18-ска с 225/40 тежи , около ако ли не и точно колкото 2 от оригиналние 15-ски с 205/70 , айде идея по малко но ми хвана мисълта Като цяло ако 18-ската с гума отговаря по размер на 15-ската с стандартния размер , единственото натоварване би било въху главините , полуоски и т.н всичко си остава в една равнина и няма да има допълнителен товар върху тяхP.S Все едно да натоварим 5 човека вътре и да закачим едно ремарке да дърпаме .... вярно натоварването върху голяма част от колата се променя , но все пак тя е предвидена за това
  5. Не търся визуална разлика - нея ще я докарам от окачване и редица други Цаката е да спра да ги кривя като замаяни и всъщото време да не са прекалено големи гумите. За това ще качвам по 1 размер на горе докато не спрат да се кривят Вреди на кое ? Така ти изглежда заради окачването ... къде видя много тунинг ? Ако една 18-ска е много тунинг , то тогава като приключа с него ще се изплашиш :D Внушението за сила е там с цел (devil) .Стига за моята кола , показах я с единствената цел , да се види и да може Пепи да прецени какво да прави
  6. 18-ски с 225/40 е кофти , верно няма такава стойка , но почти всяка седмица изправях по 2 броя - като казвам че сигурно няма човек в форума който да си пази колата повече от мен и не карам като луд Идните седмици пак го пускам в движение и съм приготвил 235/40 да видим как ще са. Пепи ако питаш дали 17 или 18 , то тогава бих казал поне 19 та даже 20-ска да може да се напълнят хубаво калниците без да се губи клиренса . Относно това че става скокла - по-скоро смея да твърдя че става голяма тухла и не мърда от пътя , та даже на моменти се усещах че влизам прекалено бързо в завойте - нормалното патешко люлеене изчезна тотално Ето няколко снимки просто да се види как стоят 225/40/18 с сток окачване. Ако изчакаш седмица 2 мога да ти го постна и целия черен с 235/40/18 П.С Поклон пред функцията за директно качване на снимките - спестява доста време , както и доста други функции
  7. Нормално да си притеснен ,тоя голф така не му се върви че не е истина .... Щях да кажа че явно още не си и свикнал на колата ама след като седиш до 3-та отпред .... разковничето е другаде Или пича с голфа ти спестява някой други модове по неговата кола ....
  8. В момента имам 3 централни конзоли , и цели табла с 3 цели инсталации от ЦР-В на части , и това което виждам е че си е директно вързано през димера - тоест вероятно имаш кофти кабел някаде - или на самите врътки платката вътре която отговаря за осветлението е корозирала(една от трите в ръцете ми е точно така- но пък точна тая е от наводнено црв)
  9. Интересно ми стана на кои точно места дебелината от 6мм ти пречеше ? Питам защото аз съм взел 10мм ..
  10. И моята има ама аз съм си го слагал Но да , Киро е прав само след 99 имат .
  11. Интересно ми стана ,Слави , дали имаш някоя снимка на "пролуката към вратата, подкалника от вътре, калника, и стената към мотора. Тоя път уцелих десятката" ?
  12. Кире , дифа се сваля-отваря и се подлагат едни шаиби под една пружинка до един клапан Из нета пишат че сработвало по-бързо и по-дълго издържало по този начин на прегряване ... колко е вярно обаче Ако питаш мене , мисли за друго нещо отзаде
  13. Пия Шуменско , но само ако ме почерпят лично , пратки по еконт не приемам Шегата на страна , ако има други дертове обаждайте
  14. Е значи и за делкото не съм сгрешил Иначе проблема не е мисфайър или нещо друго , а просто си бие когато си иска преъсвача и да това си е от базата ... влез по-късно в скайп да ти пратя нещо да го врътнеш
×
×
  • Създай нов...