-
Мнения
60 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно BGavrilov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 8 2.4 Type S
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Също това със стърженето не е от стартера според мен, това е от Дефазатора (VTC actuator) колелото, което е отговорно за v-tec системата. Често след определени километри, обикновено след 150к започва да се обаждат точно по този начин, веднага след запалване се чува за 1 сек стържене и после изчезва. Трябва да ти го проверят, защото ако е от него е хубаво да се смени, за да не стане беля с мотора
-
Здравей, ако не е правен реглаж на клапаните, също е възможно да е от това. Трябва да се проверят хлабините на клапаните и да се направи реглаж ако има нужда
-
Това за Motul, че е обикновена минералка е доста смешно изказване базирано на 0 доказателства и просто нещо казано ей така... Ще трябва да е най-скъпата минералка в света деа..
-
Здравейте и благодаря на всички отзовали се ! Вкрайна сметка проблема се оказа в запушен инжектор на втори цилиндър и кофти гориво. След два пълни резервоара с гориво 100 октана от Лукойл и два флакона добавка за почистване на бензинова система на Motul нещата се оправиха. Колата в момента върви страхотно, разхода ми падна и вече го няма това придърпване и насичане дори и с климатик Проверихме отново инжекотра след това както и другите 3, всички работят и имат еднаква струя на пръскане. В Шел повече 95 гориво няма да сипя докато съм жив! С лукойлския безнин тази кола все едно не е същата, дори и с 95 бензина.
-
Горивния филтър на K24Z3 е във резервоара като част от самата горивна помпа, и е малко рисковано да се вади и чисти. @svemar Добавките на Pro-Тec ги знам, ползвал съм точно тази Fuel Line cleaner на предишна кола и не съм особен впечатлен, почти нямаше ефект след като изразходих горивото, не казвам че са лоши.. просто с такова впечатление съм останал.
-
@Г.Писаров и @space Благодаря за предложенията и насоките! Клапаните са регулирани пред 6 месеца. Това за педала на газта не го знаех, ще го проверя. Иначе от диагностиката излезе, че има проблем с инжектор на 2ри цилиндър. Но според майстора не е заминал инжектора, а е просто запушен. Предложи ми на Liqui Moly добавка за почистване на бензинова система и 2ра добавка пак на Liqui Moly за инжектори. Каза да ги сипя една след друга.. първо едната, изразходвам горивото и след това втората. Не го знаех това за педала на газта, но може би ако имаше проблем щеше да се види на диагностиката? Иначе колата няма записани грешки никакви.
-
Ще ходя при читав майстор който разбира от Honda и Toyota , има и диагностика. Пък да видим.. в Юбико не бих стъпил но това е друга тема Не знам много ми е странно това поведение с придърпване, особено когато се пусне климатика, има по-голямо натоварване нали и се усеща повече тогава. Единствено дюзите не са гледани, но аз два пъти в годината слагам добавка за горивната система на Pro-Tec хубава, карам със Шел бензин 95Vpower
-
@galin_k Здравей! Няма газова и никога не е имала. Да, компресорът е нов, няма шумове от него никакви, нито от мотора някакви странни шумове да се чуват. Климатика си работи супер. Не е закачана на оригинална диагностика на Хонда към момента, защото не е светвал чекът на мотора. Утре ще ходя да я закачат евентуално ако има някаква скрита грешка, но ме съмнява.
-
Частите са сменени защото им дойде времето да се сменят, нямат общо с проблема. Проблемът си го имаше и преди това, и след като смених частите. Дроселът е чистен миналата година, проблемът пак си го имаше.. Общо взето от 1 година се боря с това Може ли да ми подскажеш коя е темата, защото аз не намирам подобна?
-
Здравейте колеги Хондаджии, От известно време, може би 2 месеца имам проблем с придърпване, насичане при плавно подаване на газ в ниски обороти, понякога и когато дам рязко газ. Усеща се повече когато е пуснат климатика. Сменени са свещи NGK по каталог, сменен съединител преди 1000км, сменено масло и всички филтри и сменен нов компресор на климатика с ново масло и фреон(стария умря). Нямам никаква идея защо това се слчува, също и между 2900 и 3200 оборота има някакво странно заглъхване, пак се усеща повече когато климатикът е пуснат. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля да сподели или да дадте мнение какво да гледам като евентуален проблем? Аз обмислям дали някъде не изпуска въздух от някой маркуч, вакум или от смукателния колектор? Колата е Акорд 8 2.4 6 скорости, благодаря на всички отзовали се предварително!
-
Благодаря ти, но това е доста стар анализ от 2016г... Но предполагам е валиден и за днешните масла, въпреки промяната в опаковките.. Не изглежда никак зле