Здравейте! Гледайте сега описание на проблема (мите): Ключа за палене има още една позиция (в положение изключен контакт. Завърта се преди "0") освен тези, които са обозначени. В тази позиция (при изкл. контакт и изваден ключ) подава ток 0.27 А. В 3-та и 2-ра позиция на ключа консумацията е 0.01 А. След като запалиш автомобила ключа може да се извади от контакта колата си върви. При изгасен ДВГ и изваден ключ, волана не се заключва. Аз виждам проблем в патрона на ключа, заключващия чоп на волана, съмнявам се и за клемореда. При тези проблеми да се ремонтира ли контакта за палене или да се заменя с нов. Къде във Варна има майстор, който може да си каже мнението. Да сложиш някой китайски дали е вариант в сравнение с ремонта?
И втората чуденка: има един вентилатор който се включва при работещ двигател и когато позицията на ключа е преди "0". Фабричен е, има си решетка. Намира се вдясно от волана на таблото. Е какво охлажда нямам идея. Засмуква въздух от купето и го вкарва зад кората.