
kokopeykov
Фен-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно kokopeykov
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 18.03.1966
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Assenovgrad
Contact Methods
-
Skype
ник пейков
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
В момента използват и си дрънкат с най - нежните чувства на хората! Кой не обича детето си или не тъжи и не се гневи за причинена болка на близък. Действайки прикрити под борбата с хулиганите по пътя се вършат абсолютни безобразия и се взимат "мерки" , които да прикрият безхаберието и грозното увеличение на правомощията и рязкото увеличение на доходите на силовите структури на държавата . / Щях да напиша групировки , вместо структури , което не е далеч от истината/ Истината е че ,ще се приберат някви кинти за оборудване, за тва -онова , ще си припишат активност, ще изгорят няколко хиляди беззащитни водачи / Тея дето си плащат ще си джикат пак безпрепятствено ескортирани от хора със сини униформи./ Като се надигне народа , като 2010 -12 ще скрият копоите от пътя , пак ще вдигнат леко скоростта и -Пито пратено, В гюрултията около приемането на мерки. Се наслушахме на тонове мазни глупости, но истината тук там прозираше. Един мастит хоноруван пътен експерт в една от телевизиите се изтърва да каже , че съда му е върнал 4 пъти експертизата, щото е писал, че е виновен пътя . Докато не изнамерил виновен водач връщали доклада му?!? Един от мотивите на съда бил , че ще се ройне изградения ред и ще завалят хиляди дела срещу държавата и собствениците на пътя. Като пренебрегнеш някой безумен знак и "пилота на лунохода" те пита "Ко прам ся" . Като възроптаеш , чуваш отговор "Не ги слагаме Ние , просто ги вардим, дай да пием едно кафе и бягай" . След 5 мин пазвантина също пренебрегва знака, ма е със син буркан. Докато няма пряко отговорност на държавата и нейните служители, допускат се пускане в експлоатация участъци с явно некачествен ремонт, Докато има като решения като оная кавалджийка Дебора ли беше е пусната след катострофа пияна със детето си и то за втори път- не можела да се грижи за него и "хапчететата " объркала - противозачатъчните със сиропче ма то било с 40 градуса. Да не би АПИ да е останало без директор - що е допуснал пътищата да са в такова състояние а не ги е затворил, да търси отговорност от служителите си, а държавата- Ние от него! Да не би, като се изсира един знак ей така за някъв лев в комисията да няма КАТ и АПИ и ДАИ, те що са си чоплили носа? ТАКА ША Я КАРАМЕ.
-
Уреда за TPMS е същия нали, питам щото са минали 2 г.? Датчиците ги има и в Алито и са с40-50кинта надолу . Уреда обаче липсва , иначе , другите джаджи са налични.
-
И температурата влияе , не ти ли се е случвало на дистанционно да падне батерията и като я потъркаш да захапе за1-2 дни. Разказах кво ми се е случило. След първото светване спирах на бензиностанция оглеждах гуми , Гасих палих, не съм свалял клеми или да чистя грешки с OBD, не съм и чакал беше загасена докато я оглеждах. Тръгнах 90- 2,3 км , после до към 120 , не съм гледал часовник , но до към 10 мин изгасна. Стъпнах и малко преди да сляза от магистралата светна отново. След около 10 км загасна и до сега не се е появявал.
-
Благодаря за темата,дето си изровил . Изчетох я , доста полезна информация, която още повече ме хвърли в джаза и даже ме отказа за сега да взимам втори комплект джанти. Поне си изясних реда на действие . първо ще потърся сервиз дето може да ги види и разчете Като дойде реда на зимните снимам датчиците/ даже може да демонтирам един изглеждаш по читаво . Качвам зимните и купувам от Carid след консултация. При следващата смяна с новите датчици. Ако е с 8 гнезда модула , втори комплект джанти и кт датчици.Ако е с 4, като до сега демонтаж монтаж.
-
Рока наистина предлага най нагледно и сравнително евтино добра стока. Има и още 4-5 които съм ползвал и за нови и за употребявани части, но е тема за друг разговор. Имам и роднини , както повечето от нас. За хондата слава богу и тук се намират. За 3г. и 8-9 м. както я търкалям вече е навъртяла повече по Европа и Азия , отколкото из Джорджия. Здрава е и малко части съм купувал. По каското е интересно- доверени сервизи ала бала, но за фар , огледало въобще не се пазариха платиха ми фактурата с доставка и мита 100на 100.
-
Има със сигурност. 4 г. вече я имам. Продават се . в САЩ са 25-30 USD. За различните марки даже са различни. Проверих нарочно за 2-3. В амаяма не намепих за автомобили произведени на американския континент. В алито от 30-70 лв. в магазините дето съм взимал прилична стока. Искат и програмиране. Тоест майстор хондаджия с програми и т н. още 150 кинта Наигравал съм се и с 2, 3 неща , та и с магазините внимавам, вярно има и по 15 лв. По принцип като сменям гумите с зимни мога да видя датчика. Реших да изпреваря събитията , Еле пък ако се размина само с батерии?...
-
Здравейте колеги! Наскоро при скорост около 140 km\h ми светна датчика TPMS, т.е. губи връзка с някой от датчиците в гумите. / не разлика в налягането- гумата с удивителната/ При намаляване на скоростта на120 след 5-10 км загасна. пак подкарах и датчика отново светна. С намалянето процедурата се повтори. загасна и повече не е светвал. Вече 14-15 дни, не съм и карал по магистрала повече. Не виждам връзка освен температурата в гумите при различните скорости. Има ли друг с подобни проблеми. Ясно е , че батериите на датчиците са тръгнали. Ще трябва да се сменят. Въпроса мие дали само батерии или целите датчици. Различни мнения срещам в нета. Проблем е и , че колата е внос от САЩ. В различните интернет магазини цената е 20-30 USD за брой. Чета , че не искат допълнително програмиране. Бултрако не щат да се занимават, казват ставали и европейските. Хамериканците цитирам "Attention EU customers: TPMS Sensors transmit at 433 MHz in the European Union - this sensor transmits at 315 MHz and will not work on vehicles operating within the EU. Select a '433 MHz' replacement under your vehicle, or check for universal replacements under Tools & Universal Parts" - като махнем вниманието "TPMS сензорите предават на 433 MHz в Европейския съюз - този сензор предава на 315 MHz и няма да работи по превозни средства, работещи в рамките на ЕС. Изберете подмяна "433 MHz" под вашия автомобил или проверете за универсални заместители под Tools и Universal Parts и Wheel и Tire и Tire и Tire System (TPMS) сензор." Като пренебрегна високомерието на на вносителя за България и тва , ме сърбят 600-650 лв., които буквално искат да им подаря. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем сменял ли е батерии или цели датчици , искат ли обучение, трябва ли специализирана техника и програми и има ли в България работещи на 315 MHz и приблизителни цени.
-
Да идват за толкова, с DHL трябва да внимаваш. Почват едни цигании, според един служител безплатно подтотвят3 артикула, според друг 5 . Накрая и трите/ вече 4/ пъти не съм им плащал и стотинка за представляването пред митница, С маслата също се попълват декларации, че не си магазин , че ще пазиш околното среда и бла бла. Ролките стояха , щото си чакаха километрите.
-
Пак е в резервоара под помпата.
-
Карам вече2 г. американка, дойде ударена- почти без проблем за части и консумативи . Имаше и неща сменени по каско. Взимал съм части и консумативи он лайн магазини от САЩ и от България. Най големия проблем ми беше освобождаването от пратката от DHL. Проблем се оказа и смяната на предното стъкло, но не щото е американка или и заради това. Застрахователя държеше да е от кобрите, те ме мотаха- ползвали само оригинални за автомобили от САЩ, Бла, бла... опитаха се да ми пробутат едно за автомобил със сензор.Накрая застрахователя се съгласи да ми плати стъклото по номинална стойност и за 24 ч беше сменено. Та от САЩ 3 покупки идват за около 4-5 дни. Трябва ти ЕОРИ номер. До скоро само DHL представляваха пред митница с друг куриер ти трябва да се занимаваш. Някои от магазините предлагат е да те представляват . Части има и в България, но като търсих ролки, ремъци, беше "тука има тука нема" . Реших от САЩ. Свещи има и тук цената почти същата. За да си сигурен в качеството от САЩ. Масла 2 пъти от Америка , после от тук. Приказки че американските коли били с различни материали и маслата да са от Америка поне за Хонда не съм сигурен ,че важат. Масло закупено от САЩ и от България , туба , етикети, описания, външен вид на самото масло сравнявал съм няма. Колата я карам доста за20- 21 м- 47 000 мили за части не е спирала и за ден. Ремонти да, но да чака части не е. Вярно ролките стояха в багажника 8-9 м.
-
Благодаря ти! -4 ома е усилвателя.
-
Здравей колега! Рових из форумите и видях ,че на въпрос за импеданса на говорителите на акорд си отговорил , че са 2 ома.
На всички Хонди ли е 2 ома. Моята е CR V2,4 -4 ген 2012. По кат №39120-TR0-E01 никъде не видях. Говорителя на шофьорската врата явно е заминал . Намислил съм да сменям предните. Та за да спестя някоя друга щипка 1 -2ч сваляне и кори Ще съм ти благодарен за информацията!
-
Интересува ме импеданса на говорителите. Изчетох повечето теми по въпроса. В поне 10-12 он лайн магазина и каталога се пробвах по каталожния номер 39120-TR0-E01 да видя някъде характеристики на говорителите - не успях. Доколкото изчетох по темите във форума на Акорд са 2ома. На CR V4 са съвместими само с Civic 8 ген, Някои Акури ,
-
Малко едра ми се вижда тая мултимедия, има доста теми във групите във фейса. Същата в алито или поне подобна по инерфейс вчера гледах с една трета надолу. Знам само , че трябва да се гледа търговеца да има европейски магазин. Няколко пъти ту се навивам да си купя , ту ми минава. Една стойка за телефон и един регистратор при мен вършат горе долу същата работа, като махнеш завиващата задна камера и OBD модула. Нещо говорителите взеха да сдават багаж. Та ако ще купувам скоро ще е.