Jump to content

Bellcross

Новак
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bellcross

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.4/83 8-ма генерация
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas
  1. От споменатото до сега разбирам, че и кастрола не го смятате за добра идея поради изброените причини. С малко повече време, ако разполагах бих изчакал "поръчката", но пътуването трябваше да се случи събота и неделята. Врътнах я за 470км главно по магистралата с новото малсо, не изглежда да го пипа, но ще се чуе по-нататък.
  2. Благодаря за погкрепата и съветите господа. За сега само смених маслото с 5w30 на Castrol Magnаtеc. Ще я разходя за 450км по магистралата и ще видим. Честно казано не съм сигурен дали първите 4к км не е пипала маслото, сигурно само първите 1000 го проверявах. Колата е със DSI двигателя (няма VTEC). Аз поне не съм чистил ЕГР клапан и пътища. Масло съм доливал след замерване момента, в който светне лампата. Дайте кординати на този механик в Долно Езерово, хубаво е да се знае.
  3. Разлика, първите 4к бяха предимно междуграсдко, повечето магистрала. Предимно ги карах на 120-125км/ч на магистралата, където е на 3.5к оборота. Когато започна да иска масло пак беше на междуградско. Сега в града не се обажда. Благодаря Ви, ще пробвам 1-во с маслото.
  4. Здравейте хора! Както гласи заглавието, колата взе да гори масло. Модела е 1.4 dsi(83 коня) 8-ма гернерация. По километраж колата е на 223-4 хиляди колеметра, на колко е реално не знам. От близо 6 хиляди колометра я карам. Като я взех смених маслото със FUCHS TITAN GT1 5W40. Бях се насочил към 5W30. Но тогавашния човек от сервиза за масла, където отидох да го сменя ме убеди, че и това става. Не знам дали от там идва цялата работа и дали правилното масло 5w30 с правилните характеристики от тази таблица https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 дали няма да реши проблема. До 4 хиляди километра за масло не се е обаждала. За последните около 1500 километра съм долял половин литър, като сега отново светрна лампата за ниско масло и наистина маслото е на долната граница на щеката. Понеже съм от Бургас и разбирам от прочетеното по темите, че тук читав сервиз за хонда НЯМА. Отидох да питам в сервиза на Мазда, защото имам познати, които там си правят колите и вършели добра работа и работели и с други марки. Обясних набързо на човека там за какво иде реч(вида на масло не съм споменавал, защото до тогава не ми е дошло на ум, че може и в неправилното масло да е проблема.), веднага ми каза, че вероятно може да е от семеринги. Докато се отваря ще се смени и верига и хоп - 2000 лева ремонт, като можело и да не стигне, в зависимост колко точно стрували частите. До преди да си се върна в Бургас, колата я обслужвах в Пловдив при доверен механик зад Хотел Урбан, който наистина ме спечели като клиент и бях доволен, ама Ей на наистина ли трябва да бия 520км път отиване и връщане от Бургас чак до Пловдив, за проблем, който не съм сигурен точно какъв е? С други думи ... идея си нямам как да процедирам.
×
×
  • Create New...