Jump to content

did_67

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно did_67

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги! От четири дена съм Ваш колега, след като закупих Хонда Джаз 1,4, 83 к. с., автомат CVT, произведена 08.2006 японска сглобка, карана в Швейцария. След дълго търсене и изпробване се спрях на въпросния екземпляр. Външен вид с дребни забележки, поносима ръжда отдолу, двигател работещ равномерно без подозрителни шумове, автоматична кутия в добро състояние /нуждае се от смяна на маслото/. Автомобила бе закупен от София и приведен на собствен ход до В Търново. По време на движението се констатираха няколко моментни прекъсвания /при различни обороти, при различни ситуации, на различна скорост/, които в началото не ме притесниха. На втория ден бяха сменени масло на двигателя 5W30, маслен филтър, въздушен филтър, пистов ремък, паразитна ролка. Кабели, датчици и друго не е откачано, махано, сменяно. И сякаш започнаха проблемите! След направеното обслужване във време на движение в режим на загрят автомобил започна да се усещат прекъсвания. Сякаш за части от секундата нещо прекъсва - гориво, ток, силово предаване? На третия ден след движение около 10 км. /загрят двигател/ започна отново да прекъсва, след което светна чека и автомобила вероятно влезе в някакъв сервизен режим - педала на газта не реагира, до спиране по инерция и изгасване. След около 1 мин. стартирах двигателя, чека продължи да свети, автомобила се движеше, но през известно време отново имаше прекъсвания. На следващия ден след стартиране автомобила загря нормално, работеше нормално, но чека продължаваше да свети /не съм откачал акумулатора/, след което във време на движение /около 1 км./ чека изгасна без някакви действия от моя страна. След още няколко километра се повтори и потрети сагата от предния ден - усилване на прекъсванията, светване на чека и изгасване. Зад гърба си имам значителен опит с Фолксваген Голф 1,6 бензин /газ, в момента карам и Хюндай Туксон 2,0 бензин/газ, но реших като втори автомобил в семейството да закупя Хонда Джаз - темата 8 свещи с 8 бобини и автомат CVT е нещо различно за мен. Доста теми от форума изчетох, вероятно и доста съм пропуснал, но не можах да отсея горе изложения проблем на къде да се ориентирам. Проблема по скоро според мен е електрически, не е механичен от скоростната кутия /щеше да се появява при едни и същи условия/, не е проблем на горивото /също би се проявявал при високи обороти като недостиг/. Някъде във форума прочетох, че руснаците писали "...ако е от бобина чека не светвал", и че с "...диагностика не се хващало коя бобина е неизправна" - не знам дали тези твърдения са истина? Ако темата е дискутирана и се повтарям за решим проблем, моля да ме извините и посочете препратка. Моля, тези които имат опит или са имали такъв проблем, да дадат съвет или препратка. Ако някой колега около Велико Търново има предложение за добър сервиз с необходимата апаратура за диагностика на Хонда Джаз, нека да се включи. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...