solun
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно solun
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Враца
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Ако са клапаните, ще се усещат и при двата вида гориво, особено на студен двигател е по-осезаемо прекъсването на работата му. Вероятно проблема е комплексен - демек и клапаните трябва да се проверят, но и рейката ще е за подмяна (филтрите са ясни, че задължително трябва да ги смени). За майстор , да , би трябвало всеки занимаващ се с ремонт на ДВГта да може да регулира клапаните на този двигател, особеността тук е, че задължително трябва реглажа да е на студен мотор (оставя се вечерта МПСто и на сутринта се регулират), а това малко от тези майстори го знаят и спазват.
-
Не. Но търся читава такава и да е фейсова , за сега все още не попадам на такъв екземпляр. А и искам да е с 2,4 мотора, автомат, което още повече ограничава избора.
-
Може би е по-добре да посетиш майстор, който е ел. специалист и разбира от работата си. Не се знае преди теб, кой какви интервенции е правил по колата в тая насока и къде какво е вързал/объркал и т.н. Имахме един бус Дукато (в зората на 90те години, когато и намирането на части беше все още проблемно за западни коли), динамото отказа да зарежда, но пък и лампата не светеше за да ме извести за проблема. Та в последствие, майстора при когото отидох, ремонтира динамото ( с части дет е могъл да намери и напасне) и каза , че вече когато динамото зарежда/работи коректно, демек при запален двигател ще ми свети ламБата (обясни ми и защо го е вързал на обратно да отчита, но не си спомням, лайк съм в ел сферата). Та не е изключено и в твоя случай нещо такова да се е получило след намесата на човешка ръка. Понеже си написал Враца за местоположение, бих ти препоръчал Любен от Череша (предполагам знаеш къде се намира Череша, подминаваш отбивката за Чирен, и горе на байра в дясно завиваш, на 100тина метра в отбивката е сервиза му). Има и добър електричар (познати ходят там и от тях го знам) малко под борса Ферит, Стефан се казва. Сещам се и за Франсизкуп , дет са под Руски и преди новата бензиностанция на Феникс петрол. Просто трябва да се попита там дали техния електричар би се заел с проблема ти.
-
Здравейте! Без да съм притежател на такава Хонда все още, мога да кажа, че това което съм виждал масово са бутилки с обем 44л и зареждате около 35-36л. газ. Преди време гледах една Хонда и собственика й твърдеше, че неговата е 47л и събира към 37-9л (аз лично не я погледнах в багажника как точно е монтирана и дали има някакви интервенции за да влезе безпроблемно на това място - просто не ми хареса колата и не съм се завирал на всякъде да огледам обстойно). А също съм попадал и на ЦРВ с монтирана 40л бутилка, собственика твърдеше, че повече от 27-8л не може да зареди и мислел около варианта да сложи тип пура. Майстора Газаджия твърдял, че по-голяма тороидална не можела да влезе в легена, такива се били монтирали в тоя автомобил и толкова си събирали 40 литровите бутилки (27-28л).
-
Всеки, който се занимава с тенекеджийски/бояджийски услуги по колите ще е на ясно как точно да я демонтира старата и да монтира новата врата барабар с кабелите по нея(естествено читав такъв майстор , не някой мърляч). За Варна не знам такива майстори. Вероятно и човек с добри технически познания и с нужните инструменти (предполагам ти самия би могъл или ако имаш такъв приятел) би могъл да се справи с тази задача (до колкото схванах, само ще сменяш 5тата врата без да се налага друга интервенция по нея).
-
Здравейте! Някой запознат ли е при ЦРВ2 2,4 162к.с. всичките само с автомат ли са или има и с ръчни скорости? Разглеждам обявите и с този двигател, но ми прави впечатление, че колата е фейслифт, но таблото е от преди фейса, - това при всичките ли с големия мотор е така (и възможно ли е таблото да се смени с такова от преди фейса,, за да не са в мили а в километри показанията)? И какъв е реалния разход на бензин(и на газ при, който е с ГИ) при 2,4 - в нета почти няма коректни данни за този К24А1 при ЦРВ2? На градско пише 11,2л / извънградско 9,4л на 100км, а при 150 коньовия двигател с автомат 12,2 градско/ 7,6 извън гр./ 9,9 среден разход - някак си нереално ми се струва 9,4л извън градско при 2,4литровия срещу 7,6л/100км при 2.0литровия - разлика грубо казано от 2л гориво и то само за 400кубика повече обем на ДВГто и автомата му е 5 степенен (срещу 4 степенния при 150 коньовия).
-
Да , натоварени са от Карс хелп, но са и много отзивчиви. Преди няколко дена разговарях с Георги от тази фирма, и уговорката ни беше ако ми хареса колата , да му се обадя, обеща да намери време и да огледа автомобила, като преди това да осигуря подемник или канал в някой сервиз в населеното място дет е колата. До среща с него не стигнахме, защото собственика на автомобила трябваше да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури на МПСто (които той каза, че ги има още в първия ни разговор по телефона). Аз ходих на оглед на колата, карах я, имах някой забележки и щях след огледа на Георги да преценявам дали си заслужава покупката за мен. Нооооо продавача ми писа след няколко часа, че не можел да намери баш тия документи и фактури - което за мен вече беше доста странно, и червената лампа почна да ми мига. Та се отказах от тая кола.
-
Сервизите в София за които аз се сещам: - Бултрако официален представител на марката .....вкарват ти колата и чакаш диагнозата като не присъстваш (поне така беше преди 10тина години, сега може и да са се променили нещата, трябва да ги попиташ) - Юби ко ......макар да има и негативни мнения в сайта за тоя сервиз, аз лично бях доволен (с някой много малки изключения) от ремонтите по колата ми, а и можех да наблюдавам точно какво правят по автомобила, с мен са били винаги любезни и отзивчиви на въпросите и претенциите ми. - Това е другия сервиз за който разбрах тук от сайта. Не съм имал честа да го посетя, но коментарите за Слави (Станислав Методиев) са положителни и че е точен и прецизен човек. В темата има и негов телефон. Ако продавача не се съгласи с колата да ходи до София в сервиз, то трябва ти да заведеш някой дето разбира. Има фирми занимаващи се с това. Ето тази е такава https://cars-help.com/bg/za-nas/ , вероятно има и други такива. Не съм ползвал услугите й и не мога да изкажа мнение за тях. Но смятам да ги ангажирам ако попадна на читав автомобил.
-
Здравейте! Ако не сте добре запознат с особеностите на този модел автомобил, може би по-разумно би било да водите със себе си и човек който е на ясно какво да гледа и проверява - с цел да избегнете до колкото е възможно попадането на лош екземпляр и да не разчитате само на късмета си. Перник Ви е близо и имайки предвид еуфорията, в която обикновено е човек преди покупката на нов (втора употреба) автомобил бихте могъл да се уговорите с продавача да погледнете колата визуално, да направите тест драйв . Ако прецените, че това е вашето МПС, то се разберете с продавача кога може да закарате автомобила на сервиз - в София на няколко места могат да я погледнат професионално (при положение, че продавача се съгласи), в Перник не знам, кой им разбира на Хондите, а и има вероятност продавача да се познава с някой от сервиза и в този случай мнението няма да е достатъчно обективно, за това е добре Вие да вземете "ваш човек" , който е на ясно с нещата. Ако нямате такъв човек, то има и фирми , които се занимават с такава консултация срещу заплащане ( и по-добре 100....150лв за преглед и консултация, от колкото няколко хиляди лева за кола дет да си късаш нервите след покупката). Самия аз също търся ЦРВ2 , фейслифта, бензин. Имам и пусната тема в сайта с някои питания. Ходих на няколко огледа до сега - ами на снимките е едно, на "живо" е съвсем друго , а пък като я запалиш и покараш "перфектно състояние и реални километри" на мига започват да се изпаряват. А цените са ......може би вече с 1500 -2000лв от горе в сравнение със само до преди няколко месеца.
-
Вчера бях на оглед на въпросното ЦРВ2 К20 150 коня, автоматик, 2005г. фейса. с Г.И. Ландиренцо. От дясната страна на мотора където е ангренажа има стичане на масло по цялата страна и покрай шайбата на коляновия вал, капака вероятно е свалян защото има и от сивия силикон на Виктор Рейнц, омаслено е чак по маншона на полуоската и гредата. Гледах, но не можах да установя от къде точно тръгва теча. По купето от долу няма омазване от теча и на багажника също няма следи от него ( обаче собственика спомена, че ползва колата градско и е в малко населено място та няма и къде да развива скорости за да може това масло да се завихри и омаже от долу или отзад). Кара с Мотул 5в40 . По асфалта дет беше паркирана колата нямаше пресни следи от масло. На запален двигател отвих капачката за наливане на масло в двг-то и от там доста (по моя преценка) духаше въздух без какъвто и да е цвят, пръски на масло почти нямаше (за 30сек да речем 10тина капчици). Правил е реглаж на клапаните като е взел колата преди 30х.км, питах го за валовете как са - каза, че майстора не е споменал за проблем по главата. Не знам при тоя мотор това духане от гърловината дали е нормално !? Колата е с автомат, при наклон на изкачване когато е на Д, и реша да спра, като пусна педала на спирачката , запазва положението си, трябва да подам газ за да тръгне. На по-голям наклон обаче не може баш да запази стационарното си положение. Когато съм на наклон и съм включил на R за да кача на заден ход байра, като спра и после пусна спирачката колата тръгва леко полеко на пред и трябва да подам газ за да потегли на заден. По време на движение превключва без тласъци, О/Д , ЛОК - Ъпа, Кикдауна работят според мен нормално. Имам чувството, че колата е една идея по-тромава от ЦРВ1 автомат, макар да дават 11,9 сек-100км/ч на двойката срещу 12,5 сек на еденичката. Може и до настройките на Г.И. да е......на бензин не я пробвах как ще ускорява. Собственика каза, че е сменявал маслото с оригиналното преди 30х.км., но не знае как е сменено - само 3л. ли са налети или е цялото сменено - майстора му е казал, че всички филтри и масла по колата са сменени (Хонда в ск. кутия и диф, Мотул в двг), той е платил и си е взел колата. Задната врата (на багажника) е леко провиснала и при затваряне се усеща, че закача, не е нещо фрапиращо. Може ли от пантите да се регулира ? Предполагам, че от тежеста на резервната гума се получава това. Леко тегли на дясно волана - не видях от долу по купето да има кривини, но задно дясно колело е малко извън нормите (така са му казали когато е ходил на реглаж, .....на око като си зад колата почти не се забелязва или по-скоро не би направило впечатление ако не ти каже някой, че има проблем там). Очаквам да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури (каза, че са налични), които има за да ми проверят (ако е възможно) до кога е поддържана, на какви км е била там преди да дойде в България и т.н.
-
Здравейте! Харесах едно ЦРВ 05г.феислифт, след разговор със собственика се оказва , че само една от задните гуми е отворила (така ми каза по тел , аз още не съм ходил да я гледам , на 150 км е от мен) - това възможно ли е ? Майстор бил му казал, че с 2см подложки на задните пружини щяла да се изправи колата (аз не съм толкова сигурен, .....той е продавача и за това ми излага най-лесния вариант, но не мисля, че с подложките ще се реши проблема). Тук във форума , ако си спомням добре, колега беше писал, че и след смяна на тампоните от зад пак не е могъл да вкара едно от колелата в границите. Колата е вкарана от Италия преди 4 години, сложен й е ГИ в Пловдив Landirenzo. По документите дет ми прати на Вайбър, виждам, че изпарителя е Landirenzo Е13 67R-010056, който се води като бюджетен вариант (така пише в сайта им), на някой места го дават за 160конски сили, на други 140к.с. и ел.блок за управление Landirenzo Е13 67R - 016043, дюзи Landirenzo Е13 67R - 010323. За този двигател достатъчен ли е изпарителя и удачен избор ли е? Собственика казва, че по някога му светка чека заради бедна смес при ламбда сондата (мисля, че така се изрази), но нямало проблем , после му гаснел. Разхода му средно е 13л/100км - по негови думи. Бутилката май е 43...44литрова (630/180). За автомата и задния диф бил сипвал само Хонда маслата, за ДВГ 5w30 (но не хондовското). Има ли начин, както при тди двигателите , да се повиши мощността и на тоя К20 с някакъв чип.? В Дигитал тунинг пишат в каталога си 150к.с а след чипа 167к.с....... целта ми е да подобря малко динамиката заради автомата, притесненията са ми, че при изпреварване ще е малко мудна колата. Как би се отразило това леко покачване на конете върху автоматичната кутия и има ли кой да я ремонтира при евентуални проблеми?