-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Hellcat3
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Джаз 1.3 i-Dsi, Хонда СРВ 2.0 2016 executive
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
111
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте, Добавих още една хонда в семейството, но този път от Швеция. Без да знам я взех със система за подгрев на купето, но не печка с гориво, а с ток от външен източник. Имате ли представа къде в София или България се занимават с такъв вид системи "Calix" за да разбера как изобщо да я включа в мрежата и какви елементи от автомобила подгрява. Поне според сайта им, имат цели системи за подгряване на антифриз, масло, купе и т.н. Прикачвам снимка на входа от електрическата мрежа към автомобила. Благодаря!
-
Нямам оплаквания и по стечение на обстоятелствата почти стана време пак да се сменя маслото. До момента съм направил 7531 км. и няма разход на масло. Колата се кара в диапазона 100-125 км/ч извън града, че след тричасово каране с 150 км не ми хареса разхода от 8.3/100 , (казвам го защото обикновенно заради натоварването на двигателя може да се получи горене на масло) . И моя мотор е сух и няма една капка масло, но преди да сменя маслото го харчеше както си иска - 1л на 1.5к- 2к км. (включително градско), но при мен първоначалния вискозитет бе различен - "FUCHS TITAN SYN MC 10W40" и не се знаеше кога за последно беше сменяно, а не наливано . Ако бях на твоето ще направя както ме е посъветвал колегата Владо - сменяш маслото да "измие" мотора от отлагания и гадости, после минаваш на хубаво и сверяваш. Лично щом го сменя ще напиша 2-3 реда какво е излязло, защото пак започва да чернее.
-
Здравейте, малък ъпдейт от мен. Смених гарнитурите и почистих EGR, заедно с пътищата при колектора (следвайки стъпките във форума ). Свещите бяха доста зле, но ги смених с NGK, нямаше нужда от регулиране на клапаните. Старите филтри и масло ги оставям без коментар, просто се ронеха в ръката ми, а маслото едвам изтече . Реших да пробвам с 5w30 ТОТАЛ и без това я чакаха над 1500 км пътуване. Резултата беше приятен, доста по-тиха стана, вече нямаше проблем да движи с 150- 160 и най-вече мина 1832 км с 86.1 л. бензин, което може само да ме радва. Маслото все още седи на макс на щеката, това значи или е ок с това масло или изобщо не го качва, че да го изгори . Естествено сега пак се появи грешката за SRS и ABS, но според мен е някакъв кабел, защото съм сигурен, че някой гризач ги е хапнал. Ще пробвам съвета на dandilov, дано най-сетне открия какво точно се случва с тези системи.
-
Здравейте @PiToMeN, благодаря за отговора, получих и много добър съвети на лично съобщение . Ще използвам темата за да добавям решенията на различните проблеми. SRS беше отстранено с подмяна на изгризан кабел, според майстора от куче, явно предишния собственик е имал. След бързо почистване ABS още свети , но има съмнения да е помпа - предполагам ще взимам нов. Открих друг проблем с не работещи огледала, но се оправи за няма и 30 минути с връзването на нови кабели, старите бяха скъсани. Двигателят няма никакви течове, учудващо колата няма и точка ръжда, преди по-сериозно интервенции ще почистя и подменя нужните консумативи с OEM такива и нека видим какво ще стане.
-
Здравейте, колеги. Това ще ми е първата тема в този форум. Накратко подадох един много поддържан японски автомобил, като по стечение на обстоятелствата останах с друг, който има много забележки, именно Джаза. Има няколко проблеми за които ще се радвам, ако открия решение тук. 1. Харчи МНОГО масло. Двигателя е 1.3 i-Dsi и се кара с Масло FUCHS TITAN SYN MC 10W40, като решение мисля да го сменя с 5w30, но не знам какво да очаквам. 2. Свети ейърбега и ABS, може ли съвет къде биха могли да отстранят проблема? 3. Има много счупени/ надраскани вътрешни елементи, познавате ли морга в която могат да свалят старите елементи и направо подменят със здрави? Колата се води доста "проста" за работа, въпреки това, ако има сервиз занимаващ се тясно с хонда Джаз бих се радвал да я проверят, изключвам официални такива. Цялата идея е да оправя всичко по автомобила, защото сегашното състояние е..