MrManson
Фен-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно MrManson
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
И това пак ако приемем, че километражът на таблото е реален
-
Колеги, дали ревизията на двигателя и последвалия ремонт са се отразили дотолкова, че да взема Еко 4 категория на ГТП? Досега колата е вземала Еко 3, преди месец трябваше да мина ГТП и без особена драма /каквато напоследък има за бензинови автомобили/ си тръгнах с Еко 4.
-
@galin_kЗдравей! Все пак това е машина, за съжаление не нова, а на почти 20 години. Не сме застраховани. Кой и как се е грижел за нея преди също няма как да знам. Не се знае от колко време и км преди да я купя е страдала от този проблем. От сервиза ме увериха, че всичко останало по двигателя е ОК. Не си спомням вече всичко, но впечатлението ми беше, че поне в обозримо бъдеще не се очакват повече интервенции по двигателя.
-
Здравей, колега. Бях в същата ситуация като теб. Взех Джазката 22 година, на 170к км, набор 05, "големият" двигател. В интерес на истината е чудесен градски автомобил, ползвам го по същото предназначение както и ти - возя децата на ясла/градина и пазар. Относно маслото - оказа се тотален маслояд. Независимо от качеството и вискозитета, гореше 1л на 1000км, което е проблем, много е. Поразрових се във форума и намерих добри отзиви за сервиз Мотобокс в Овча Купел /Слави/, специализиран за Хонда автомобили. Сервизът е натоварен, нещата не стават от днес за утре, но смея да твърдя си разбират от работата. Октомври миналата година я вкарах за диагностика, установиха, че сегментите са заминали и са за смяна. Планирано беше да влезе януари за ремонт. Грубо всичко ми струваше 1500лв. 9 месеца и 4к км по-късно маслото стои на макс, не съм добавил и капка. Успех!
-
Здравейте, Ще си отговоря сам. И двете крушки бяха с изгорели къси. Изгледах видеото споделено от колега в друга подобна тема: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=смяна+на+крушка+на+хонда+джаз#fpstate=ive&vld=cid:497288e2,vid:h2i0bX6S9Oc Откача се бронята в края, фара се сваля и смяната на крушката е песен.
-
Здравейте, Тази сутрин и моите къси светлини изчезнаха. Дългите светлини и габарити си работят. Като имам повече време ще проверя бушоните. Нормално ли е да откажат работа едновременно? Смяната тегава ли е? Виждам, че нямам достъп до тях от предния капак, упражнението гъзурчене под колата ли включва?
-
Взех това и реших да не си усложнявам излишно живота
-
Здравей, всичко е точно! Аз съм на същото мнение като теб и винаги бих сложил и слагам децата отзад. Но в този случай се касае за кола, която ще шофира съпругата ми само и единствено в града. Не че не дай боже сме застраховани, че нищо няма да се случи, но поне по презумция се очаква скоростта на шофиране в града да бъде ниска. По темата: Явно Хонда не са го измислили този момент с деактивирането на еърбега, та взех огледало за допълнително виждане и бебето ще стои отзад.
-
Осъзнайте се бе, хОра и спазвайте законовите разпоредби На предната седалка може да се вози бебе, стига да е в специално добре закрепено столче, обратно на движението и при изключен еърбег. (чл. 133, ал. 2 и чл. 137в, ал. 5 ЗДвП) https://lex.bg/mobile/ldoc/2134649345 Точно, защото ми е мил животът на детето питам може ли да се деактивира въздушната възглавница. Не ме кефи идеята майката-шофьорка постоянно да се обръща или да гледа в огледалата какво прави бебето, вместо да си гледа пътя пред нея.
-
Здравейте, форумни нинджи! Имам следното питане - има ли някъде скрит бутон /врътка/, чрез което мога да деактивирам предната пасажерска въздушна възглавница? Колата има и странични, та предполагам питането ми важи и за тях. Колата е Джаз, 2005г. Защо питам - идеята ми е да ползвам бебешко столче на седалката. Другата ми опция е столчето да си остане отзад, но ще трябва да монтирам допълнително огледало.
-
Колега, някакво развитие? Имах сходен проблем с прекъсване и изгасване на автомобила - на диагностика показа датчик на колянов вал, който при проверката се оказа зацапан с масло.
-
Привет, колеги! Мин петък минах сервиз, разгледахме колата и тази сутрин минахме през нотариус. Вече официално съм в Джаз-а Предстои вкарване в бокса за обслужване и сервизиране на необходимите компоненти. Благодаря на всички отзовали се и наздраве
-
Някак си тези километри не мога да ги повярвам. Моята е на 450к реални и пак не изглежда убита от каране /става въпрос и за друг клас автомобил/. От любопитство - какво ще рече Проблем с БАЛОНА на автоматика ?
-
Сетих се едно допълнение, което ми направи впечатление: когато и пробвах ръчните скорости, перата зад волана, като че ли оборотите бяха една идея по-ниски. Продавача каза, че когато я кара той, предпочитал така. Иначе съпругата му я кара и основно на авто.
-
Привет! Караането беше около 30 мин. Малко в града и повече по околоврътното, карах я аз. Иначе колата е била карана по-рано през деня. Както казах, направи ми впечатление малко по-високите обороти, които вдига в началото. Но пък нямаше никакви ритания, странна промяна в оборотите и прочие. Аз и не съм очаквам да се изстреля - просто споделям впечатления - нито съм карал Хонда преди, още повече CVT кутия. Нали затова е форум - вие казвате дали е нормално това поведение или не. В сервиза освен преглед, понеже са ми приятели, ще ги помоля и те да и направят кръгче. Относно радиото - имаше запаметени станции и работеха. Не е перфектна, ще видя какво ще ме посъветват и след прегледа. Вероятно повечето неща са правени или през пръсти, или въобще не са /докато не е необходимо/. Но и ценовият клас е такъв. Не ми се дават повече пари за втора кола, за града, която въобще не искам да мисля. И тук говорим за 17 годишен автомобил. Със сигурност и 5к са му много. Собственика каза на база външните забележки би я дал за 5.5. Ако намерим и други /предполагам ще/ ще видим до колко ще се навие да свали. А вие имате ли нещо предвид, което да покрива изискванията - градска кола, бензин, автомат, 5-6к лева?