Jump to content

.-.-.-.-.-.-.

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно .-.-.-.-.-.-.

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Fiat
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    juju129000

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, притежавам Honda Accord 2.2 I-CTDI (2005 г.) като последните 4-5 седмици имам проблем при опити за студен старт на двигателя сутрин. Колата или пали след 4-5 пъти по 7-8-10 развъртания на двигателя или изобщо не пали и спирам да я мъча повече. Реших веднага да я закарам в сервиз където установиха следните повреди, оправянето на които не доведе до абсолютно никакво подобрение на колата. Те "уж" бяха следните: Майстор 1 1. Проблем с имобилайзера (разглобяваха ми волана за да стигнат до някакъв чип) 2. Грешка в датчика на разпределителния вал (колата записа тази грешка само веднъж, изтриха я и чакахме да видим докато я карам дали ще я запише пак) - НЕ! 3. Дюзи (бяха ми демонтирани и 4-те, като идеята беше да ги занеса на диагностика/рециклаж) за да се оправи най-накрая проблемът. Заради несправянето с проблема и исканите ми суми за по горните действия и усещането за некомпетентност в майстора, реших да си прибера колата с дърпане (около 2км) и да търся друг майстор. Майстор 2 Четирите дюзи бяха занесени при него, като ми каза че за нищо не стават и ми поиска по 270лв на дюза за да ги оправи. Паричките ми се видяха много и започнах да си търся втора употреба по моргите. Намерих си такива в не ясно състояние, но в момента и те са при майстор за диагностика. Майстор 3 След като приключих с майстор 1, закарах колата на друг, малко по известен в нашия град (Пловдив), там поне майсторът го докара до точка в която все пак моторът стартира макар отново след много развъртания, но все пак стартира! И тук идва интересната част! От двигателя се чува адски силен дрънчащ шум, все едно сте пуснали гайка в метална купа и се опитвате да я разбъркате с домакински миксер :( Майстор 3 започна да хвърля всякакви предложения кои от кои по странни за мен, като счупен колянов вал, демпфер, клапани, прескочила верига... и др. Неговото предложение беше да сменим моя двигател, ей така без да знаем от къде идва този шум и да се надяваме другият да е по читав. Това няма как да му го позволя за момента! Моля за съвети и предложения, защото усещам немощ за справянето с проблема и в майстор 3.
×
×
  • Създай нов...