Jump to content

marto_bo

Фен
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

marto_bo last won the day on Декември 15 2024

marto_bo had the most liked content!

Обществена Репутация

69 Neutral

Относно marto_bo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord_8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Не ми се мисли какво се случва по родните бензиностанции пък после се чудим защо катализаторите си заминават и нови автомобили не могат да покрият нормите при ГТП.
  2. Мнение без снимки: пробвал съм какви ли не добавки: протек; валволин; редекс;бардал само наколенки не съм слагал: ефект нула, освен изтъняването на джоба. Истината е че горивата на родна територия са пълен боклук и каквито и добавки да слагаме все си остава боклук. За сега единствено някакво подобрение в работата на двигателя забелязвам от ползването на v-pover горивата на шел(да не вземе да прозвучи като реклама) и то след няколко изгорени резервоара. но и там пак зависи от партидата бензин ...
  3. Грешката за ниска ефективност на катализатора е p0420. Смени диагностика ...
  4. И сега идва момента да си поразсъждаваме малко на глас/текст: за една евридейка или уикенд кола семеен тип дали имаме нужда от пао, мао или там всякакви други хайтек обозначения при положение че сменяме масълцето 7-8000км, или просто залагаме на утвърден производител на масло, отговарящо на спецификациите на конкретния автомобил.
  5. Как се чисти/промива с добавки или има фирми които се занимават с такъв тип дейност. За дпф съм гледал из тубата разни клипчета как си киснати промиват с някаква течност, ама за бензинките ....
  6. Jivetz, правилно си се ориентирал че тук на почит са маслата с пао,естери, сякаш всички караме състезателни автомобили и оборотите на двигателя са все в червеното. Лошо ли е едно масло група 3 с "точния" пакет добавки за хонда? Лоши ли са маслата с база gtl?
  7. Основния проблем е масовото претягане на тези пробки и от там замазване на резба, трудно развиване. Цецо не го мисли толкова а действай-старата спирачна течност може да направи по-вече бели и скъпи ремонти от една скъсана пробка, като се скъса тая пробка има "ремонтни комплекти-втулка+пробка"
  8. Пак четеш кът дявола евангелето. Това е последна стъпка от това което го съветвам да направи! И да най-щадящото и безопасно нагряване е индукционното! Но и там си има "чалъм" и не е за всеки.
  9. Пръскаш със спрей. вд40 имат един спрей за "проблемни съединения" и нанасяш силен удар с 3-4кг чук върху пропката/с малък и леко почукване само ще замажеш пробката и нищо няма да се получи. След което пробваш с ключ в двете посоки, ако не поддава пак пръскаш, чакаш, пръскаш удряш ... пробваш да раздвижиш пробката .... въоръжи се с търпение и време. Ако вече не се получи тогава нагрявай, ама не с тая горелка от снимката, а с индукционен нагревател, и пръскаш пак със спрей ... няма начин да не мръдне. Стягайте ги тия пропки с 3,5нм, и няма да имате проблем с развиването.
  10. карал съм и с 0W-30 и 5W-30, равенол, петроканада, мобил, шел. Но е факт че 0W-20 двигателя се развърта по-леко, сутрин и особено зимата пали много по-леко. Та с моя стил на каране (по ограниченията, на магистрала-120-то и няма свестен участък където спокойно можеш да настъпиш) не бих се върнал по-вече на 0;5W-30. Дилемата е в избора на марка/производител
  11. Ако трябва да се прави сравнение и последващ избор от серията 0W-20, за k24z3, как бихте подредили/избрали от списъка: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 Toyota Motor Oil 0W-20 SP ...................
  12. simo vtecman дай на човека малко по-вече подробности. Кой от двата агрегата е по-добър?
  13. По грозно нещо не успяха ли да сътворят? Дано е само на хартия ...
  14. За пръв път виждам някой който пише във форум да не иска да му се четат писанките. Колега, за тая работа си има блогове или си вдигни един сайт-пиши си там на воля и който иска да чете ще го посещава. Относно темата за маслата-ами нормално е все пак това е автофорум и понеже тия пущини не се чупят много много, та все пак трябва да си върви лакърдийката. Пак да питам каква е целта на темата? Защо толкова лично приемаш т.нар. градивна критика? Здравето не е някакво желязо, което да го сменим и да си продължим живота, а нещо с което не бива да се заиграваме ... в ефир!
  15. Още от първия ред беше ясно че темата ще тръгне в подобна посока. Прозира модела на примитивната но ефективна съветска пропаганда, която ако намесва само политика ОК, ама при положение че се спекулира с човешкото здраве вече си става опасно. Нека този форум не става поредния проводник на разни .....
×
×
  • Създай нов...