genadi.ivanov
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно genadi.ivanov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V IV 2.0 AWD R20A9
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте колеги, За Crv4 2013 с video input букса има ли вариант да се спре Driver distraction vehicle speed pulse грешката (DD VSP error). Поръчах от китайците Mirascreen X7, но не нанирам начин да спра тази функция за безопастност. На фейслифтовата може и има много клипове, но на Crv 2013та в девелъпърското меню на навигацията не виждам подобна опция. Качвам списък с опциите в менюто, както и екранът с въпросната грешка.
-
Решението се оказа просто, но и нелогично за мен. ECON-a трябва да е пуснат, за да превключва адаптивният круиз контрол надолу (down shift). Аз карам със спрян ECON заради липсата на динамика с него и това се оказа разковничето. С пуснат ECON пада до макс 5 км/ч и превключва надолу, със спрян се мъчи на 5та докато не стигне критично ниски обороти за предавката и тогава сваля.
-
При мен не става въпрос за забавяне, а направо за липса 😅 Само веднъж я засякох да превключи на 4-та на круиз, но вече беше паднала толкова скоростта, че май просто оборотите дойдоха вече ниски за 5-та. Става на въпрос за минути време от както вече не беше на зададената скорост, даже не беше близо до нея.
-
Преди седмица бях в Бултрако със запазен час за ъпдейт на софтуера на AWD. Предварителната проверка по VIN за моята кола беше показала, че не е ъпдейтван в гаранционния период на колата и съответно е от бъгавите. Процедурата е била безплатна само в гаранционния срок на автомобила. Цената на ъпдейта е 90 лева като включва и ъпдейт на други системи за които е възможно да имате нови версии на софтуерa. Процедурата трае около час и малко. Според мен си струва да се направи ъпдейт предвид, че едва ли ще излизат нови версии на софтуера на системите по тази кола.
-
Този експеримент го правих с различните показатели (газ, обороти, скорост и дори предавка). Круизът наистина се опитва да поддържа скоростта и веднага си дава газ съответно се вдигат и оборотите, но до възможностите на колата в съответното изкачване на 5та предавка. Маслото ще го смена на есен, но е розово на цвят, светло и чисто. Не мисля, че е от него. Ако подам аз газ, но без кик даун, колата връща на 4та и започва да ускорява. Ако върна на 4та от перата пак почва да ускорява. Няма никакви грешки на диагностика в Бултрако (ходих по друга причина). Интересното е, че момчето там ми каза, че това е нормално и круизът не връща предавки, а само качва. И при вас ли е така? Моето CR-V е 2.0 мотор европейка 2013 година.
-
Миналата седмица бях в Бултрако и ми обявиха цена за ъпдейт на навигацията от 1080 лева. 😂 Има и една малко подробност картите са от 2018 година и за сега нямат по-нови. Дори на момчето там му стана смешно. Нямам инфо по въпроса с пиратско обновяване, но исках да споделя актуална информация от Бултрако за въпросния ъпдейт. Колега, ако откриеш някакъв начин сподели да пробваме и ние.
-
Здравейте, Днес за пореден път гледах как ACC-то не превключва предавки надолу по време на изкачване и скоростта пада значително от зададената. Ако сложа 125 км/час пада чак до 90, защото не сменя от 5та надолу. Имам пера зад волана и мога да му подскажа с една две предавки надолу и тогава набира обратно до зададената скорост и вдига предавка, но никога не връща. 2.0 бензин е колата AWD със скоростна кутия с 5 предавки. Така ли трябва да работи, защото изглежда малко безсмислено?
-
Здравейте, Наскоро станах собственик на Honda CR-V 4gen 2.0 бензин 2013 Швейцарка (R20A9) и реших да си направя сам обслужването на маслата Виждам, че има доста теми и обсъждания от които видях, че най-вaжното е да сложа оригинални Honda масла. Питането ми е дали има разлика от препоръчаните масла и тези от Ato24, които виждам, че са в друга опаковка? Според описанието в сайта май причината е, защото са внос от Америка, иначе трябва да са едно към едно с европейските. Мисля да се възползвам от общите поръчки към Ato24 и се чудя тези еднакви ли са: 1. https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html# 2. https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html Количество за подновяване по книжка 1,247л Автоматична 5степенна скоростна кутия: 1. https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 2. https://honda-solaray.bg/product/352/transmisionna-technost-honda-atf-dw1-1l.html Количество за подновяване по книжка 2,6л Този мотор би трябвало да има и външен филтър на скоростната кутия, но не знам дали трябва да се сменя. Колата е на 138к километра и маслото в кутията е розово-червеникаво.