
blagoev.1990@abv.bg
Фен-
Мнения
113 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
31 NeutralОтносно blagoev.1990@abv.bg
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Акорд 7
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте колеги, моля да споделите каква грес за карета използвате. Тази грес на Феби я дават от всеки един автомагазин, само че се разчетох и е препоръчана за много марки коли, но не и Хонда. Следващите две греси ги дават оригинални за Хонда, тази с прозрачната тубичка е показана в раздел CRV, а другата тубичка с надпис Honda, е намерих в интернет. Моля да споделите за продукт който може да се намери в България.
-
Преди години на една от предишните ми коли се наложо подмяна на крайното гърне, защото пак беше изгнило, намерих си оригинално в добро състояние и след проучване в нета за читав сервиз/човек, реших да го пробвам, човека направи всичко много точно и читаво, има машини и не е мраценяр ! Като цяло стана сеедно от завода е слагано. За сега не ми се дават тези 500 лв, като се чух с него по телефона главният ми въпрос беше да е тиха и приятна колата като със заводските гърнета, държа колата да е тиха и да се чува само двигателя! Ако искаш пиши на лично да ти дам номера му.
-
Здраейте колеги, да се включа и аз по темата за крайните гърнета на 2.4, често дясното гърне отгорната страна се пробива и почва да бръмчи, се случи и при мен, за сега съм закреоил положението с една ламарина и две скоби, но времено. Попрочетух из нета, че тези гърнета често се заменят с марката Polmо, едно към едно с оригинала, поне на външен вид. Намерих човек който се занимава само с това и ми даде цена 500 лв за двете крайни гърнета + разклоняващата се част, че и там има лека пробойна. Потърсих доста сериозно за втора ръка читави крайни гърнета и като цяло ги няма ! Сега сигурно ще инвестирам малко време в това да закрепа нещата и след това нови гърнета и нов тройник. Да добавя, хубаво е да се направи по един отвор на крайните гърнета ако колата е на газ!
-
Мисля че само оригинална, преди време бях загледал евентуално ако се наложи да я излъжа, EGT sensor
-
Индикацията е зелен ключ, би трябвало тази индикация да е за проблем с имобилайзера, не го разчита.
-
Кого какви спирачки искате от този акорд !? Скоро сменях на Хонда хрв предните накладки, ето някоя снимка видите разликата. По-голямата накладка е на хрв, диска е 282 ММ ! А на акорда е 300 ММ, като сложите минус и скосенията от двете страни и това, че колата е автомат ... Направо са се изложило 🥲😂 за малко да забравя, сигурно много от вас, ще плюят барабанните спирачки, но имат доста по голяма площ на контакт от дисковите, да те прегряват но са по силно захващат, а акорда е едни мъничко накладки отзад. Е как да не се откаже от тази кола 🙃
-
Скоро може би и аз ще се занимавам с алтернатора, колкото повече консуматори толкова повече пада волтажа.
-
Привет колеги, към Г. Писаров, лично аз съм виждал доста новичко масло на кутията, както описваш, червен цвят клонящо към розаво, да такъв е цвета на новото оригинално Хонда масло, бих те посъветвал да не го бараш 20-30 000 км. Явно преди да дойде кола при теб са се погрижили хората, ако решиш да смених, купи си 3 литра масло оригинално на Хонда (да не те боли глава ...) и един оригинален филтър (утайник) на Хонда, смяната (опресняването) е елементарно и ако можеш сам да си смениш маслото на двигателя значи и на кутията ще го смениш сам. Кутията има долна пробка за източване, квадрата на пробката е вътрешен и ти трябва 3/8 тресчотка, направо се отвива с тресчотката, източва се 2.7-8 литра масло и почистваш магнита на пробката хубаво, махаш акумулатора, филтъра е отгоре на кутията и много подобен като обикновен филтър за газов инжекцион (този преди дюзите) отвиваш едно болтче и сваляш 2 скоби , нищо трудно, после внимателно наливаш масло през щеката и газ. По предписание на Хонда дават маслото да се сменя (опреснява) на 80 000 км при извънградско каране и 60 000 ( колегите да ме поправят, ако бъркам) при градско или теглене на карава. Лично аз го сменям на 40 000 км градско.
-
CCord 1 мм разлика е. sashua щом казваш .
-
Старият е на gates 7pk1750, новият е на continental 1749. Ето снимки на белезите на обтегача, реално при първата снимка е със стария ремък, чукане от обтегача се появяваше, когато е пуснат климатика, фарове и е на директна или задна скорост. Обтегача играеше и триъгълника подминаваше квадрата и стигаше да упор. Сега с новия ремък триъгълника е на правоъгълника и обтегача не трепва при описаните по горе условия.
-
Е аз съм виждал на моят акорд, вчера го смених.