Jump to content

blagoev.1990@abv.bg

Фен
  • Мнения

    113
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

31 Neutral

Относно blagoev.1990@abv.bg

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги, моля да споделите каква грес за карета използвате. Тази грес на Феби я дават от всеки един автомагазин, само че се разчетох и е препоръчана за много марки коли, но не и Хонда. Следващите две греси ги дават оригинални за Хонда, тази с прозрачната тубичка е показана в раздел CRV, а другата тубичка с надпис Honda, е намерих в интернет. Моля да споделите за продукт който може да се намери в България.
  2. Преди години на една от предишните ми коли се наложо подмяна на крайното гърне, защото пак беше изгнило, намерих си оригинално в добро състояние и след проучване в нета за читав сервиз/човек, реших да го пробвам, човека направи всичко много точно и читаво, има машини и не е мраценяр ! Като цяло стана сеедно от завода е слагано. За сега не ми се дават тези 500 лв, като се чух с него по телефона главният ми въпрос беше да е тиха и приятна колата като със заводските гърнета, държа колата да е тиха и да се чува само двигателя! Ако искаш пиши на лично да ти дам номера му.
  3. Здраейте колеги, да се включа и аз по темата за крайните гърнета на 2.4, често дясното гърне отгорната страна се пробива и почва да бръмчи, се случи и при мен, за сега съм закреоил положението с една ламарина и две скоби, но времено. Попрочетух из нета, че тези гърнета често се заменят с марката Polmо, едно към едно с оригинала, поне на външен вид. Намерих човек който се занимава само с това и ми даде цена 500 лв за двете крайни гърнета + разклоняващата се част, че и там има лека пробойна. Потърсих доста сериозно за втора ръка читави крайни гърнета и като цяло ги няма ! Сега сигурно ще инвестирам малко време в това да закрепа нещата и след това нови гърнета и нов тройник. Да добавя, хубаво е да се направи по един отвор на крайните гърнета ако колата е на газ!
  4. Сигурен ли си че правилно е зацепена ангренажната верига, също така сигурен ли си, че веригата е опъната ?
  5. GeorgiTodorov не се връзвай на колегата sashua, просто си е малко рязък в изказването, остротата на изказването му навярно някой ден ще му изяде главата 😁😁😁 иначе си дал хубаво инфо за поръчки
  6. Мисля че само оригинална, преди време бях загледал евентуално ако се наложи да я излъжа, EGT sensor
  7. Индикацията е зелен ключ, би трябвало тази индикация да е за проблем с имобилайзера, не го разчита.
  8. Кого какви спирачки искате от този акорд !? Скоро сменях на Хонда хрв предните накладки, ето някоя снимка видите разликата. По-голямата накладка е на хрв, диска е 282 ММ ! А на акорда е 300 ММ, като сложите минус и скосенията от двете страни и това, че колата е автомат ... Направо са се изложило 🥲😂 за малко да забравя, сигурно много от вас, ще плюят барабанните спирачки, но имат доста по голяма площ на контакт от дисковите, да те прегряват но са по силно захващат, а акорда е едни мъничко накладки отзад. Е как да не се откаже от тази кола 🙃
  9. Скоро може би и аз ще се занимавам с алтернатора, колкото повече консуматори толкова повече пада волтажа.
  10. Привет колеги, към Г. Писаров, лично аз съм виждал доста новичко масло на кутията, както описваш, червен цвят клонящо към розаво, да такъв е цвета на новото оригинално Хонда масло, бих те посъветвал да не го бараш 20-30 000 км. Явно преди да дойде кола при теб са се погрижили хората, ако решиш да смених, купи си 3 литра масло оригинално на Хонда (да не те боли глава ...) и един оригинален филтър (утайник) на Хонда, смяната (опресняването) е елементарно и ако можеш сам да си смениш маслото на двигателя значи и на кутията ще го смениш сам. Кутията има долна пробка за източване, квадрата на пробката е вътрешен и ти трябва 3/8 тресчотка, направо се отвива с тресчотката, източва се 2.7-8 литра масло и почистваш магнита на пробката хубаво, махаш акумулатора, филтъра е отгоре на кутията и много подобен като обикновен филтър за газов инжекцион (този преди дюзите) отвиваш едно болтче и сваляш 2 скоби , нищо трудно, после внимателно наливаш масло през щеката и газ. По предписание на Хонда дават маслото да се сменя (опреснява) на 80 000 км при извънградско каране и 60 000 ( колегите да ме поправят, ако бъркам) при градско или теглене на карава. Лично аз го сменям на 40 000 км градско.
  11. Детонационен сензор дали се включвал ?
  12. CCord 1 мм разлика е. sashua щом казваш .
  13. Старият е на gates 7pk1750, новият е на continental 1749. Ето снимки на белезите на обтегача, реално при първата снимка е със стария ремък, чукане от обтегача се появяваше, когато е пуснат климатика, фарове и е на директна или задна скорост. Обтегача играеше и триъгълника подминаваше квадрата и стигаше да упор. Сега с новия ремък триъгълника е на правоъгълника и обтегача не трепва при описаните по горе условия.
  14. Както вече споменах четките, наскоро сменях ги подмених, според мен четките са къси и тънки, поради тази причина е хубаво да се поглеждат на едни 30-40 к км
  15. Е аз съм виждал на моят акорд, вчера го смених.
×
×
  • Създай нов...