blagoev.1990@abv.bg
Фен-
Мнения
110 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
30 NeutralОтносно blagoev.1990@abv.bg
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Акорд 7
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Мисля че само оригинална, преди време бях загледал евентуално ако се наложи да я излъжа, EGT sensor
-
Индикацията е зелен ключ, би трябвало тази индикация да е за проблем с имобилайзера, не го разчита.
-
Кого какви спирачки искате от този акорд !? Скоро сменях на Хонда хрв предните накладки, ето някоя снимка видите разликата. По-голямата накладка е на хрв, диска е 282 ММ ! А на акорда е 300 ММ, като сложите минус и скосенията от двете страни и това, че колата е автомат ... Направо са се изложило 🥲😂 за малко да забравя, сигурно много от вас, ще плюят барабанните спирачки, но имат доста по голяма площ на контакт от дисковите, да те прегряват но са по силно захващат, а акорда е едни мъничко накладки отзад. Е как да не се откаже от тази кола 🙃
-
Скоро може би и аз ще се занимавам с алтернатора, колкото повече консуматори толкова повече пада волтажа.
-
Привет колеги, към Г. Писаров, лично аз съм виждал доста новичко масло на кутията, както описваш, червен цвят клонящо към розаво, да такъв е цвета на новото оригинално Хонда масло, бих те посъветвал да не го бараш 20-30 000 км. Явно преди да дойде кола при теб са се погрижили хората, ако решиш да смених, купи си 3 литра масло оригинално на Хонда (да не те боли глава ...) и един оригинален филтър (утайник) на Хонда, смяната (опресняването) е елементарно и ако можеш сам да си смениш маслото на двигателя значи и на кутията ще го смениш сам. Кутията има долна пробка за източване, квадрата на пробката е вътрешен и ти трябва 3/8 тресчотка, направо се отвива с тресчотката, източва се 2.7-8 литра масло и почистваш магнита на пробката хубаво, махаш акумулатора, филтъра е отгоре на кутията и много подобен като обикновен филтър за газов инжекцион (този преди дюзите) отвиваш едно болтче и сваляш 2 скоби , нищо трудно, после внимателно наливаш масло през щеката и газ. По предписание на Хонда дават маслото да се сменя (опреснява) на 80 000 км при извънградско каране и 60 000 ( колегите да ме поправят, ако бъркам) при градско или теглене на карава. Лично аз го сменям на 40 000 км градско.
-
CCord 1 мм разлика е. sashua щом казваш .
-
Старият е на gates 7pk1750, новият е на continental 1749. Ето снимки на белезите на обтегача, реално при първата снимка е със стария ремък, чукане от обтегача се появяваше, когато е пуснат климатика, фарове и е на директна или задна скорост. Обтегача играеше и триъгълника подминаваше квадрата и стигаше да упор. Сега с новия ремък триъгълника е на правоъгълника и обтегача не трепва при описаните по горе условия.
-
Е аз съм виждал на моят акорд, вчера го смених.
-
Митко как го разбра това 😉
-
Привет, малко да вдигна темата и аз имам някаква драма с обтегач или ремък. Изразява се в пропукване на обтегача защото играе при повече натоварване. Сложих втора ръка в нормално състояние и проблема продължава да си го има. Реално мисля, че ремъка се е разтегнал, gates 1750 ММ му е дължината. И двата обтегача ги хванах на менгемето и проверих как им е хода и пружината, не виждам някакъв проблем с което, но ми направи впечатление че при опънат ремък триъгълника сочи на малкия квадрат, а без ремък има съвсем малко ход докато опре докрай обтегача, има доста ход на обтегача в обратна посока и реално може да се сложи ремък с дължина 1740 ММ даже ще издържи повече отколкото 1750 ММ защото няма да се разтегне повече от нужното, лагера на ролката е проверена.