Jump to content

Борислав Данов

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Борислав Данов

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII Wagon 2.4 i-VTEC (190 кс) Automatic 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://traveluser.eu

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. По-скоро охраната на паркинга,но не изключвам и божествена намеса . Мисля по въпроса за някаква допълнителна аларма. Харесах си Pandora,но "голям специалист " ме съветва да сложа имобилайзер "Игла".Било най-сигурното нещо,но това е друга тема. Сега трябва да търся решение ,как да си изключа лампата на VSA, която светна,след като майстора разкачи акумулатора !
  2. За съжаление няма резултат. Както и предполагах,като отидох при майстора вече нямаше утечка.Уредът показваше между 10 и 20 милиампера.Алармата работи нормално.Като заключа с дистанционното на таблото започва да мига една червена лампичка.Предполагам,така трябва да бъде. Преди проблема тази лампичка не светеше.
  3. Благодаря,колеги ! Утре ще мерим с майстора .В събота действахме малко непоследователно и затова пропуснахме операцията ,за която говори колегата JapCar . Времето ни притискаше и решихме да го направим утре. Не знам,при положение ,че заключването се оправи ,дали утре пак ще покаже същата утечка,но ще следваме определен алгоритъм за да определим къде точно е проблема. После ща пиша тук.
  4. Мислиш ли ,че е възможно това да е консумацията на алармата при датчик,който показва отворена верига ,или е на късо ? Иначе проблема е в бушон номер 15 ,но въпреки краткото му описание в книжката към него има свързани още 6 бушона. Бушон номер 7 под предния капак и пет бушона вътре. Тук ще добавя кратко описание,което може да бъде полезно на други колеги в подобна ситуация. На английски е ,но не е трудно за разбиране. "Reinstall fuse 15 Remove these fuses one by one to see which stops the draw that is from fuse 15's sub fuses: Fuse 7 under the hood Fuses 5-6-7-8-9 under the left side of the dash." №5 10А Radio №6 7,5А Interior Light №7 10А Back-Up Lights №8 20А Door Lock №9 15А Front Accessory Sockets Бушон 7 в двигателния отсек -7,5 ампера ."This fuse is for the backup info for the ecu and the memory for your radio and clock if you pull this or blow it then it resets your ecu and radio presets and clock. if it keeps blowing you have a short somewhere." Аз обвинявам алармата,защото с нейното включване в снега започна и проблема със заключването.Ако не е от нея утечката,или консумацията ще трябва да ровим по другите вериги .
  5. Алармата се оправи сама . Остава да премерим утечката дали я има все още. Засега обвинявам датчика на предния капак,защото беше мокър,а проблема започна точно като заваля снега . Сега времето се затопли и алармата заработи . Утре ще разбера дали съм бил прав.
  6. Първото нещо,което проверихме беше Блутуут модула ! Някой обаче го беше проверил преди нас и буксата беше извадена .
  7. Днес я водих на майстор.Прегледа всички датчици на врати и капаци и според него са наред.Открихме утечка от 300 милиампера ток.Оказа се ,че е на бушон номер 15 - 40A Back Up, ACC .Тези съкращения нищо не ми говорят,но установих,че като го сваля със сигурност не работи централното и не светят плафоните.Може би има и други неща закачени на него,все пак е 40 амперов. Ще ровя в техническата литература за повече информация. Ако някой знае какво още е закачено на този бушон,да помага,за да открием откъде е утечката. Нямаше достатъчно време днес да я довършим,но във вторник я захващаме сериозно .
  8. Здравейте,уважаеми съфорумци ! Нов член съм на форума и горд собственик на Хонда Акорд комби 7-ма генерация.Купих колата преди 2 седмици и до днес нямаше никакви проблеми.Събудиха ме по телефона от паркинга,където я държа с новината ,че се е включила алармата и е пищяла почти 50 минути .Дори не знаех,че колата има аларма .Отидох на паркинга и отключих с дистанционното на ключа. Всичко изглеждаше наред.Колата запали нормално,нямаше нищо на информационния дисплей.Оказа се обаче ,че не мога да я заключа с дистанционното.Натискам бутона за заключване и няма абсолютно никаква реакция.Нито заключва,нито премигват мигачите.Заключих с ключа в ключалката без проблем .Пробвах да отключа с дистанционното -отключва вратите ,без да премигват мигачите.На таблото не светят никакви лампички за аларма.Прегледах темите от търсачката (не всичките естествено ) ,но никъде не видях нещо,което да решава въпроса. Моля,който е имал подобен проблем да даде съвет .Аз през това време ще търся добър специалист по алармите. Пожелавам Ви хубав и ползотворен ден !
×
×
  • Създай нов...