Jump to content

svemar

Фен
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно svemar

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 10.10.1970

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 sedan (K20Z2) EX 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    proizvedenovbulgaria.com

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Преди 7-8 години си взех същото пробно от китайците. Без проблем четеше на Алмерата. Като взех Акорда си рекох да го пробвам и ВОАЛА работи си супер. Като ми изгоря едната бобина, много лесно си прочетох коя е, смених и мястото да видя дали ще смени и грешката и тогава на 100% бях сигурен коя е изгорялата.След това лесно си изчистих грешките. Оставил съм си го на букста.
  2. Аз си взех иридиеви доставени от него и съм доволен.
  3. Пича беше питал във фейсбук групата и там му препоръчах да отива при Фена на база вашите споделени впечатления, (благодаря dandilov) , а и с любопитство следя старницата му. Една от причините да избера Хонда са точно думите на s7r3l0k. Същото ми каза и механик във Варна (работи при Миямото) като добави само да не е ръждясала, че по двигателя всичко оправяли ама захапе ли я ръждата няма оправяне. Аз взех Акорд 7, но на местоработата ми, благодарение на препоръки от моя страна има вече 5 колеги с Джазки (двете от тях са с 8-те свещи :) ), едно HRV, едно F-RV, иииии да видим дали няма да има и един Акорд 8 :) . Ако няма сантиментална стойност аз подкрепям тактиката на honda_japan.
  4. Ето ти оригинала колко излиза от Япония https://www.amayama.com/en/part/honda/37971rbb003 Колегата правилно ти е препоръчал Аутофикс, но те за късмет излязоха в отпуска.
  5. Не казвам, че Liqui Moly са лоши ако са оригинални, но аз послушах потребител ( със завиден рейтинг и специализирани мнения) във форума и започвам всяка година преди ГТП да слагам на един резервоар Pro-Tec Fuel Line Cleaner и на втория Pro-Tec OXICAT. ГТП-то го минах от раз след тази комкбинация! И аз като градския се усъмних за датчика за положение на газта, но за 8-ма не бях засичал оплакване до сега. При 7-цата ще ми е първо предположение при тези симптоми.
  6. Ето къде се намира и как се стига до него: https://www.youtube.com/watch?v=nJ12sLmXlDk както виждаш пак е без навигация, ноооо модула си го има. Аз съм без навигация фейслифт и си го имах. Изключен е веднага след като е пристигнал в България. Нямам нужда от него, че без това телефона ми се "чуди" към кое да пусне разговора при позвъняване ( хендсфри, часовник, блутуут колонка или какво ли не вече )
  7. Аз съм с WEFA, но без блутоот и не съм разкачал акомулатора защото направо го буташ в буксатат за допълнителния CD ченджър и като дадеш на контакт си тръгва. Получаваш си пълно управление от бутоните на волана и съм доволен от звука и удобството на флашката. При мен даже след часове изкаран акомулатор не ми е искало код радиото.
  8. Пробвайте тук докато все още го има: https://zinref.ru/avtomobili/Honda/000_00_Honda_Accord_7_2002_2007_kopia/000.htm
  9. Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група
  10. Благодаря за съвета @dandilov! То точно нещо такова ще се получи със смесването на горивата. Имах пътуване Варна - Пловдив - Варна през Айтоския проход предната седмица с подобен микс, но Екто95 и 100 октана и вървежа и разхода за 800 км 7,5л/100 и то почти 500-600км магистрала със 130к/ч (круиз контрол) + 4 човека и багаж, че и климатик от време на време. Определено качеството на горивото е ключово за ефективността + въздуха беше около 25 градуса и тъй като валеше, съответно карах внимателно и без в лютеницата . За горенето на масло... от 5 литра които купувам, оставащите 600мл. ги доливам за 10000 км. като даже го насилвам доливането защото до смяната на масло е почти в горния диапазон на щеката.
  11. Събота 3-ти Август ще минавам и ще споделя резултата. Масло филтри сменени в началото на месеца (Да видим качеството на маслото на Стефан и оригиналния маслен филтър взет пак от него). Предните два резервоара сложих на 1-вия Pro-Tec Fuel Line Cleaner, а на 2-рия Pro-Tec OXICAT по препоръка на потребител в този форум. Сега ще заредя и 100 октана и така ще отивам на прегледа. Свещите сменени преди 9 месеца с иридиеви. До сега вече 2 прегледа са ми казвали, че всичко е 6 като винаги са ми проверявали и фаровете, та да видим. Всичко преди това си го правих защото си "глезя" машинката , а не заради прегледите.
  12. OEM помпата е Aisin, но от темите във форума се препоръчва да се ремонтира оригиналната. На въпроса ми, някъде в началото на годината дали някой може да сподели номер, марка или каквито и да е данни на ремонтните комплекти на горната и долна помпа съединител, все още не съм получил отговор. Оригиналната от Япония с доставка ДДС и мито ще ... си е цена... П.С. без да искам публикувах отговора в темата в която питах за ремонтните комплекти :(
  13. OEM помпата съединител е Aisin, и е цена да се поръча от Япония.
  14. Както е казал колегата - Дидо Миямото
  15. Поствам линк с инструкции. https://www.drive2.ru Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
×
×
  • Създай нов...