Jump to content

svemar

Фен
  • Мнения

    87
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

svemar last won the day on Юни 25

svemar had the most liked content!

Обществена Репутация

83 Neutral

Относно svemar

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 10.10.1970

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 sedan (K20Z2) EX 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    proizvedenovbulgaria.com

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. При подобен проблем може да се махне модул мигачи за да се види дали е от него. Вътре в него има две релета ( в случая червени) отговарящи за ляв и десен мигач: Има вероятност да е залепнал контакта на някое от тях: При изваждане на релето ако продължава да свети някой от мигачите да не забравяме, че мигачите премигват и при отключване и заключване ( централното) и проблема може да идва и от там.
  2. @tsonev.autofix предлага OЕM ( но за Z мотора) на достатъчно добра цена, като му пратиш ВИНа ще ти каже точно и за твоя. Цитат : "Оригинална ангренажна верига комплект за Honda K24Z - 2.4 бензин .............. Цена: 1262 лв. Комплекта включва: Верига дълга - OEM Хидравличен обтегач - OEM Водач за верига - OEM Водач за верига - OEM Верига маслена помпа - OEM Водач за верига - OEM Водач за верига - OEM Обтегач за малка верига - OEM Гарнитура капак клапани - ОЕМ Гарнитура за бобина - OEM Семеринг колянов вал, преден - OEM Зъбно колело разпр вал - OEM Зъбно маслена помпа - OEM Зъбно колело колянов вал - OEM .........."
  3. Сменени задни дискове с Rotinger, накладки ATE, плюс профилактика на апаратите. Спазени всички препоръки без цялостна смяна на спирачната течност, че нямаше втори човек да натиска педала и го оставям за друг път . Нещата си паснаха перфектно. Минати 50км вече и всичко е точно! Задните дискове мисля, че са оригиналните от завода (надписа е HONDA), а колата вече е на 250000км. Задните накладки са с пъпки, все пак съм седан, но предните майстори при смяната не бяха улучили точно леглата на буталцето и старите накладки не са "изядени" равномерно
  4. Както по-горе писах и прикачих СНИМКА , аз взех тези : https://www.autodoc.bg/ate/955886 Апаратите са ми АТЕ, дисковете също АТЕ 300мм и накладките също. Всичко си пасна перфектно. Ревизирах си апаратите (изчистване на водачите, смяна на греста която е специална високотемпературна силиконова), изчистих главината до блясък преди да монтирам дисковете (медна грес на спрей), смених и спирачната течност, перфектно обезмасляване с брейк клийнър и след това 300км по-внимателно каране за да се темперират. Вече над 30000км. всичко е перфектно. Няма кривене, няма тресене. П.С. ама доста са се променили цените за 3 години .
  5. Моите също са 300мм, което е по-добрия вариант. Трябвало е да провериш преди покупката. Хората предпочитат да си слагат по-големи дискове. Ето това си купих преди три години и всичко си пасна перфектно. Сега вместо ATE бих си поръчал Рютингер дискове със запетайки и перфорации от високия им клас. Все пак едни нови накладки не са съразмерни с цените на дискове, че и апарати.
  6. Дали има по-евтино от пазаруването от самия производител? Още повече, че си е от Европа и няма акцизи и мита. Аз поръчах задни и ги чакам. От сайта ми писаха да им изпратя VIN на колата за да потвърдят правилния ми избор и чак след това пуснаха пратката. Най-високия им клас е High Performance. Скрийншота е пълния комплект точно High Performance от всичко, дискове и накладки. Сам виждаш колко е крайната цена.
  7. След голямо ровене в нета, та ОМ номерата на долния шарнир са 51220-SDA-305 ,51220-SDA-A02 (стар номер) и за качествен заместител дават на sankei-555 модел номер SB-6312. Това са за автомобила ми от подписа. Пазара ни пълен с ментета на 555. Знаете ли читав представител/вносител? От amayama ОМ 2броя 150 Евро
  8. Последните 2 години засичам положителни мнения за Rotinger дискове. Дойде време да сменям задните дискове и се разрових в нета, та след като за пореден път от Аутодока си "въртят" цените всеки ден според вятъра ( избирах АТЕ) и ми писна, се регистрирах в https://en.brakecenter.rotinger.com/. Приятна изненада беше, че в търсачката им по VIN излезе всичко както трябва за автомобила ми ( Предни 300мм АТЕ, задни 260мм LUCAS). Харесах си задни със запетайки и перфорирани, че "изглеждат" по-. Предните ги смених преди 3 години с АТЕ (сега ме е яд, че ако знаех по-рано за Rotinger, щях да поръчам и тях със запетайки и перфорирани от серията им HIGH PERFORMANCE) .За почти 40000км АТЕ-то се държат прекрасно, но нямат "фешън" вид и "ръждясват" за минути на автомивката. Споделял съм във форума, че съм направил всичко по инструкции, почистване, ревизия, смазване, темпериране, че и смяна на спирачната течност и сега със задните ще бъде същото. Може би това е една от причините да нямам проблеми с изкривявания на предните дискове. Сега другите приятни изненади. За първа поръчка Ви изпращат код с 5% отстъпка (трябва да изчакате докато системата им ви прати имейла), но в момента имат промоция за собствениците на OPEL-10%, НОоооо при добавяне на код OPEL и за другите "простосмъртни" обикновени марки, ви дават 7% отстъпка и ХОП и друга изненада ... доставката ми до България излезе безплатна.
  9. Както е писал колегата ако е градско и автомат е нормално. За минати 40 000 км средния ми разход е 9,5. 60/40 % градско/извънградско. Точно пък най-икономична ми е била като съм обикалял Добруджанската равнина. За около 250км 6.3/100. Градско (Варна) зимата 12/100. Миналата година 2 последователни отивания от Варна до Пловдив през Айтоския проход и през най-големите горещини 36 градуса, 4 човека, пълен багажник (без въздух), климатика на макс, круизконтрола на 130км/ч по магистрала Тракия и аз бях изненадан, че съм на 7,9/100. Извода ми е, че акорда си е за дълъг път и лично мен изминати 1000км въобще не ме уморяват, даже на магистралата е баси скуката :)
  10. При седана преди и след фейслифт имат разлика. Аз съжалявам, че не го научих по-рано и правя компромис, че много ще ми станат резервните стопове. Рефлекторите преди фейс са с "правоъгълничета", а след фейс са концентрични. Сложих и лед китайски крушки с двойна светлина, бяла за задна ( става много по-светло и видимо) и червена за мъгла + над номера лазерен дистанционер. На снимката при нощно снимане се "засилват" нещата, но може да се види разликата в рефлекторите
  11. Порових се в споделените във Форума Мeнуали за да си спомня казусите със стартерите... Излизат три вида стартери влагани oт Honda: Mitsubishi, Mitsuba и Denso. Мисля, че и трите трябва да си станат, защото няма да променят блока на мотора заради вида стартер, но Mitsuba-та е най-мощен и предполагам го слагат на дизела Не виждам да се слагат стартери Lucas... В случая май не са ти дали ОЕМ, а си случил на автърмаркет, което е гадно. След като е неработещ стартера не може ли да се върне? Проверката все пак е елементарна и е трябвало парче кабел и акумулатор. Относно стартер Lucas да споделят и колегите, разбира се ...., че например задните ми спирачни апарати са си Lucas. Ето и линк към темата на колегата направил профилактика на стартера си:
  12. Моя лятото го профилактирах. Колега във форума беше направил чудесна тема с описание! Гаранция, че моя не е бил пипан от както е излязла от завода и беше в това състояние което снимах. Прибегнах до профилактика след като един път се замисли дали да изхвърли бендикса при палене: Проверих по номера който са ти дали в amayama, за да видя в кои модели се влага. Е, цената на нов оригинален не е цвете, но се вижда, че го слагат и в 2.0, 2,4 и 2.2 дизела: https://www.amayama.com/en/part/honda/31200rbb004 Аз бих взел от кола за части в района ти. При примависта проверка излизат 28 предложения в Пловдив (ако е вярна информацията в профила) като едната даже е с дигател 2.4: https://www.cars.bg/carslist.php?subm=1&add_search=1&typeoffer=1&brandId=31&models[]=495&conditions[]=2&conditions[]=3&yearFrom=2003&yearTo=2007&locationId=2&radius=2 По спомен съм чел, но колегите да ме коригират ако греша, оригинално се слагат марка DENSO (моя беше такъв) и Matsuba, като за последната марка не съм сигурен на 100%. При адекватен ремонт и профилактика както и нормална средностатистическа работа, един стартер изкарва колкото и живота на двигателя.
  13. След фейслифта дроселите на К20 и K24 са електронни. Лятото като разглобявах колекторите за да стигна до стартера, за да му направя профилактика, прегледах състоянието на моя и си беше чист. От споделените премеждия на колегите във форума и аз мисля, че проблема е в TPS-a.
×
×
  • Създай нов...