-
Мнения
106 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Jenti last won the day on Ноември 15
Jenti had the most liked content!
Обществена Репутация
45 NeutralОтносно Jenti
-
Ранг
Фен
Profile Information
-
Кара
Accord 8 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Металната пластина е единствено да не може да се вади централния пин. Ако тя ти е критерия да търсиш не си заслужава. От Алито последно за 10лв бях купувал 50 клипси микс от всички различни видове.
-
И от бендикса на стартера също е възможно да стърже освен от VTC-то. Но е доста по кратко, за части от секундата и го прави и може и при по-топло време да го направи. Не само в студено както е от VTC-то. От VTC-то единствено може след много километри каране така да разтегне веригата. А разтягането се хваща лесно при реглажа на клапаните. Друг проблем няма какъв да стане и то си заслужава чак тогава като дойде момента да го смениш и него. Когато се отваря мотора заедно с веригата. Сума теми съм изчел за въпросното VTC в американските форуми, че дори и след смяната му след няколко месеца пак се появява стърженето. И не е перманентно решението. На мен при ревизията на стартера явно се уплашиха като видяха бендикса, че е с редуктор и няколко зъбни колела и казаха, че бил капсулован и такива глупости и не можело да се обслужи. Та още си пристъргва от време на време когато му скимне, без значение топло или студено е времето.
-
Направо си му кажи да си намали музиката и ще го чува по-силно.
-
Около 690 мм. Не съм мерил със старите колко е било преди това, но беше видимо клекнала поне с 2-3 см. Една до друга сложени свалени са еднакви с оригиналните по височина и диаметър. Те за това и пасват 1:1. Единствената разлика е че Ладовите са с по-дебели витки и не са толкова меки. Демек пиши ги все едно подсилени. Но пък комфорта и стабилността както бях писал, за мое очудване се подобри с тях. Оригиналната беше станала с ръце като я натиснеш към земята се свива, поне мойте така бяха омекнали. Най-добрия отговор дали е била положителна промяната според мен е като отидеш след смяната на стенд и вече да влиза в допустимите 1,5 градуса страничен наклон. Дадени от производителя. При мен беше почти 2 градуса с оригиналните, с ладовите падна на 1,45 градуса.
-
Каква ти е като цялото идеята колега, да икономисаш от течност за чистачки ли? С едно пръскане няма как да ти намокри цялото стъкло, ако ще и на мъгла да е, трябва си да задържиш 2-3 секунди поне. Вкарваш се в излишни филми с неясен край заради нещо елементарно.
-
На първата снимка онова кръглото черно вътре в дупката ти е маркуча за конденза.
-
Според мен само си е клопал устата колкото да се чувства важен. Няма нищо за чакане.
-
Няма как да ти пали от ряз тази кола. Има датчици и електроника на които им трябват поне 2-3 оборота да се завърти двигателя, че да запали. Отиди да ти ревизират стартера и ще видиш, че не е въртял чак толкова бързо, колкото си мислиш.
-
Работи си всичко по колата - километраж и прочие. Интересното е че сменения лагер е отпред отляво, а записаната грешка е за датчика на дясното предно колело...
-
Здравейте, Колата когато е с ниска скорост 10-20км/ч при спиране включва ABS без причина - от време на време го прави само. Както и светват лампите по таблото VSA, ABS и прочие. След гасене и палене изгасват. Може да го направи за 10км 5 пъти това. Може на 400км веднъж. На диагностиката е записало грешка в преден десен датчик. Но при тест в движение в реално време показваше, че всички датчици си работят и отчитат добре. Не сме я чели с HDS, a с друга диагностика. Не знам дали има значение. Скоро сменяхме лагер на лявото колело и по-принцип очаквах, че по скоро в неговия датчик ще е проблема.
-
Като цяло парктроника на 8-ма генерация си е бъгав. При мен след проливен дъжд понякога пищи някой от сензорите все едно има нещо пред него. Интересното е, че всеки път различен прави проблем. Като изсъхне хубаво след седмица - две се оправя. Сега от известно време десния преден не ми работи. Мислех, че е изгорял, но понякога отново при дъжд се оправи и си работи без проблем.
-
При мен след здраво блъскане и чукане, я закараха на една 60 тонна преса и там успяха да я избият в комбинация с индукционно нагряване. Лагера и главината заминават на 100%, карето успяха да ми го спасят. Така, че си подготви 300лв. само за лагери + главина. Работата е отделно. Това е моя опит за сваляне на запекла полуоска.... P.S. Не бяха изобщо ръждясали шлиците, защо е запекло един господ знае. С разбит шарнир не карай, че направо се къса и колата пада по корем в движение. Има много снимки по групите в фейсбук на такива.
-
Сменя се цялото стъкло, не се продава отделно уплътнение. Около 1700 лв излиза с доставката от Япония.