-
Мнения
102 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Jenti last won the day on Ноември 15
Jenti had the most liked content!
Обществена Репутация
42 NeutralОтносно Jenti
-
Ранг
Фен
Profile Information
-
Кара
Accord 8 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Каква ти е като цялото идеята колега, да икономисаш от течност за чистачки ли? С едно пръскане няма как да ти намокри цялото стъкло, ако ще и на мъгла да е, трябва си да задържиш 2-3 секунди поне. Вкарваш се в излишни филми с неясен край заради нещо елементарно.
-
На първата снимка онова кръглото черно вътре в дупката ти е маркуча за конденза.
-
Според мен само си е клопал устата колкото да се чувства важен. Няма нищо за чакане.
-
Няма как да ти пали от ряз тази кола. Има датчици и електроника на които им трябват поне 2-3 оборота да се завърти двигателя, че да запали. Отиди да ти ревизират стартера и ще видиш, че не е въртял чак толкова бързо, колкото си мислиш.
-
Работи си всичко по колата - километраж и прочие. Интересното е че сменения лагер е отпред отляво, а записаната грешка е за датчика на дясното предно колело...
-
Здравейте, Колата когато е с ниска скорост 10-20км/ч при спиране включва ABS без причина - от време на време го прави само. Както и светват лампите по таблото VSA, ABS и прочие. След гасене и палене изгасват. Може да го направи за 10км 5 пъти това. Може на 400км веднъж. На диагностиката е записало грешка в преден десен датчик. Но при тест в движение в реално време показваше, че всички датчици си работят и отчитат добре. Не сме я чели с HDS, a с друга диагностика. Не знам дали има значение. Скоро сменяхме лагер на лявото колело и по-принцип очаквах, че по скоро в неговия датчик ще е проблема.
-
Като цяло парктроника на 8-ма генерация си е бъгав. При мен след проливен дъжд понякога пищи някой от сензорите все едно има нещо пред него. Интересното е, че всеки път различен прави проблем. Като изсъхне хубаво след седмица - две се оправя. Сега от известно време десния преден не ми работи. Мислех, че е изгорял, но понякога отново при дъжд се оправи и си работи без проблем.
-
При мен след здраво блъскане и чукане, я закараха на една 60 тонна преса и там успяха да я избият в комбинация с индукционно нагряване. Лагера и главината заминават на 100%, карето успяха да ми го спасят. Така, че си подготви 300лв. само за лагери + главина. Работата е отделно. Това е моя опит за сваляне на запекла полуоска.... P.S. Не бяха изобщо ръждясали шлиците, защо е запекло един господ знае. С разбит шарнир не карай, че направо се къса и колата пада по корем в движение. Има много снимки по групите в фейсбук на такива.
-
Сменя се цялото стъкло, не се продава отделно уплътнение. Около 1700 лв излиза с доставката от Япония.
-
Колега, с пружини от Лада си реших проблема и с разкрачената задница и с височината. От близо 2 гр. камбър отзад падна на 1,46-48гр., което е в нормите на производителя вече. Колата със старите оригинални - 2 пръста не можех да вкарам между гумата и калника, сега 3 влизат свободно. Возията стана по-мека и по-стегната, което ме изненада приятно. Въпреки, че Ладовите пружини са по дебели и с една врътка повече. Говоря обаче само за оригинални руски пружини, не за афтърмаркет съвместими от друга марка.
-
Не се сменя изцяло наведнъж, а се опреснява. Защото може да прецакаш кутията поради ред причини. Има писано в нета по темата, може да прочетеш защо. Ако и след смяната маслото не е малинено-червено на цвят, а по-тъмно след 500-1000км. отново опресняваш с колкото изтече от пробката, което е около 3 литра. Ако държиш да е почти пълна смяната опресняваш 3-ти път след около 1000км. - по-този начин се смята, че си поменил цялото масло в кутията на 75-80% с ново. Маслото се мери на загрял двигател - перката да се включи поне веднъж. Гасиш и изчакваш 60 секунди преди да провериш на щеката, но не повече от 90 сек. Това е по книга. Но аз съм забелязал, че нивото няма разлика поне при мен дали ще е на загрял и по този начин или на изцяло студен двигател.