Jump to content

bo_zapryanov

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно bo_zapryanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦРВ 2.2 CDTI. 140 кс. 2006 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Хасково

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей! Да помпата е заминала . Преди бях гледал за този Милко че има Хонди на части , ама късновече ...поръчах нова "уж" с гаранция , и 1 казанче за хидравлична течност , че в моята имало стружки и "не било сигурно че ще се изчисти с промиване " . Но иначе благодаря , ще посетя този Милко но за други части по екстериора .
  2. За жалост , не е оригинално ... преди около година и кусур когато е купихме имахме проблем с помпата на хидравликата , наложи се да е ремонтират , като от нея течеше яко течност , ремъка беше мармалад от това . Оправиха проблема тогава , нямаше никакъв дерт до днес . А относно "оригинално масло " ли са сложили , не са .
  3. Здравейте! Не, течността е бистра и почти ниво-максимум . На колко време се сменя хидравличната течност , аз нямам и година от смяната й .
  4. Здравейте! Днес колата ми направи следния проблем . При потегляне на светофар колата започна да издава странни шумове под капака , завоите бяха много трудни след това (волана в завой се втвърдява ) , едвам е върнах обратно . След вдигане на предния капак , очаквах да имам проблем с помпата за хидравлика , но от там нищо ...или поне аз така мисля . Резервоарчето за хидравлика бе мокро от хидравлична течност , но от никъде невидях да има спукване . Червената (тапа/капачка или каквото е там) е суха и здрава ,. Вътре си има течност . На някого случвало ли се е нещо такова и може ли колата да се "закара" така на майстор ?
  5. Явно и при мен лепилото е дало фира . Днес при по обстоен преглед се видя че лепилото се рони и явно при пускането на задната чистачка , преди около седмица е успяла да дръпне емблемата . Също , сега разбрах ,че на емблемата няма никакъв задържащ елемент , освен лепилото . Вероятно , защото се слага на стъкло и при евентуален кофти демонтаж може да спука стъклото .
  6. Може и да е нормално , но се очудих , че се е случило и то се е заклещила емблемата между стъклото и задната чистачка . Първосигнално си помислих , че е някой доброволец от квартала , щото и такива имаме . Като се постопли малко , явно ще трябва да зачистя стъклото както опомена колегата и ще я лепя , ако до тогава вече не забравя 😀
  7. Благодаря за съвета . При хубаво време ( вероятно на пролет 😀), ще пробвам да е залепя емблемата . Очудих се , че "зъбчетата" са счупени , явно кофти матерял ли е или яка задна чистачка .
  8. Здравейте! Днес забелязах , че емблемата на задното стъкло на cr-v то е няма на мястото и. Имаше следи само от лепилото с което е била лепена . Самата емблема беше "закачена" на задната чистачка , а двете "уши" които стърчат от емблемата ги нямаше . Случвало ли се е на някой подобно нещо или да го възприема за вандалска проява и може ли емблемата да се сложи отново макар и без тези "уши" - " копки" които служат за закрепване , а само с лепило ? Благодаря предварително!
  9. Здравейте отново колеги . По колата е сменян семеринг , пистов ремък щото беше яко омазнен от вътрешната страна и някакви "тапи" . Гледах я днес на служебния канал - по картера продължава частично да се стича слабо моторно масло. Тези дни пак ще е карам до "майстора" 😐.
  10. Здравейте , съжалявам че чак сега отговарям по темата , но нямах такава възможност. Колата беше закарана от баща ми до някакъв майстор , какво е пипал и сменял така и не ми обясниха съществено , но от тогава до сега (близо седмица) , няма омазняване , течове или зацапване по пистовия ремък . Моля , колегите от Хасково и региона , бихте ли ми казали за майстори /сервизи наистина разбиращи от хонда .!
  11. Здравейте , колеги ! От смяната на моторното масло до момента съм изминал към 2 хиляди километра , а в момента имам сериозна липса според щеката . Маслото беше налято до максимум , а в момента е малко преди минимума . Легнах под колата и забелязах някакво омазняване посамия двигател , но нямам следи на паркинга от масло , нито пред блока нито на фирмения гараж. Въпроса ми е вашите хонди горят ли масло или , това си е за майстор , не само за доливане ? Благодаря предварително !
  12. Здравейте колеги! Съжалявам , че Ви занимавам с вероятно "смешни" въпроси , но тъй като не разбирам предпочитам да питам 😀. Днес се наложи за първи път да сваля кутията/кората/ твърдия калъф (или там както се нарича) на резервната гума с цел проверка на състоянието на гумата . Като за начало цип 1 е в кофти състояние но някък си работи, цип 2 изглеждаше Ок но не бе затворен . Така беше поставен кспака , че отворения цип беше отдолу и не се виждаше .Всичко мина "6+", но при затварянето на циповете на края , цип 1 се затвори , а цип 2 започна да се къса , и то от към плата . Та въптоса ми е дали тези ципове някък се подменят или се сменя целия предпазен капак. Благодаря предварително .
  13. Здравейте, колеги ! От няколко дни светлините на първите два ринга на климатроника ми спряха да светят и реших да проверя дали не са бушоните . Намерих къде се "подвизават" , но ми се иска да имам по ясна представа кой бушон за какво е , а аз нямам ръководство на моята " каляска". Търсих и не откривам схема на бушоните на ЦРВ- 2 генерация 2,2 CDTI. Въпроса ми е дали е същата както при 1-генерация , тъй като във форума намерих схема за нея ? Благодаря предварително !
×
×
  • Създай нов...