STD
Фен-
Мнения
84 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно STD
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Има и някакви такива от рода на dei 566u които са си една кутийка в която слагаш ключ с чип. когато си пуснеш ремуут стартера транспондера това получава захранване и излъчва кода на ключа. Имобилайзера на колата го разпознава и можеш да палиш.През другото време имобилайзера си работи нормално.Куцото е че трябва да си оставиш един ключ (или поне чипа му) скрит някъде под таблото в този транспондер.
-
аа лоста ти се превключва трудно аз помислих че колата не можеш да буташ лесно назад докато си пуснал на П.трябва да ти я видят в сервиз предполагам.. не мисля че е нормално.нали натискаш копчето отстрани на лоста като местиш скоростите.мисля че и педала на спирачката трябва да се натисне докрай в момента на сменяне.
-
как искаш да се премества?П е паркинг. един вид ако си на П не трябва на никъде да може да се премества.
-
по мои лични наблюдения около 3000 ще да са нормални обороти за 5-та .. за изпреварвания я качваш до 4500-5000 оборота и си ок
-
Един начинаещ шофьор моли за съвет, какви зимни гуми да си купи
STD отговори на тема в Общи дискусии
Вземи си едни всесезонни Toyo и не се занимавай с глупости.Нито ще ги сменяш нито ще ги мислиш. Гумите са истински.На сняг се държат много добре.. през зимата уличките в квартала не ги чистят.Зимните им са с една идея по добри .. но е безмислено да даваш излишни пари.особенно че си и начинаещ и не знаеш какво че ти трябва и защо. -
тялото на Pioneer DEH 4700 MP.панела и лаистничката за таблото му я няма.Цд-то е хубаво и има мп3 ама няма панел.. разбиха ми ЦР-В-то и го откраднаха.комшията ги е видял и са избяхали без да успеят да извадят цд-то.Ако на някой му върши работа.
-
плати си за един месец.беше нещо от рода на $25
-
Мда.. ти понеже си сменял крушки .. я се огледай да не би да си обърнал някое кабелче вътре в стопа и то да дава на късо като го затвориш. както при мен се оказа .. след като разглобих цялото табло и всички превключватели излезе най простото възможно нещо.Иначе ако ти гори бушон нещо дава на късо.Най-лесно можеш да намериш от къде е да проследиш кабелите и да режеш един по един за да разбереш дали са задните или предните. и после е лесно.
-
мен си ме кефи и дори за лека отбивка от пътя. за 10 километра по такъв и по лош път заедно със всичкия багаж и две колелета отгоре на мен ми е достатъчно който иска повече може би не му трявва точно ЦРВ.
-
Можеш да се замислиш за ъпгрейд към нещо друго по ново да речем ЦРВ.Ако имаш няколко хиляди отгоре можеш да си вземеш ЦРВ първа генерация 97-99.от Акорд 94 до Акорд 97 няма смисъл особенно.Иначе този точно Акорд беше много як имам само хубави спомени от него.Лошото е че с времето се амортизира и почват да се обаждат разни нещаОсобенно дразнещи са типично англиските проблеми които ги няма в японските: разлепящи се тавани, невдигащи се стъкла и разни такива.
-
Ми мойто е на газ има си газова още от Италия.Предполагам че са го карали доста на газ преди това - все пак е на 160 000 вече. В началото правеше магарии с оборотите и го бях носил в Бултрако да му видят клапаните .. та присъдата беше че било много зле.. незнам си какво .. сметката а части беше нещо от рода на 2-3 хил. за клапани, уплътнения и тн... Чарли му сменя разни филтри и го продухва и от тогава се оправи и вече може би 8 месеца няма грижи.а сега нямам впечатления да е проблемно.Естествено на бензин радва повече .. но едно пълнене за 250-300 км ми е 17 лв.
-
питай charlie 0899803330