blajko
Фен-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно blajko
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Tourer 2.4 Automatic 2007 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
b_matanov
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
А някой да ми препоръча марка пружини и амортисьори?
-
Три години я карам и гумите ги яде страшно много до момент, в който чак се откъсва лента от вътрешния ръб на гумата и това не ми го прави само веднъж. Затова въпросите ми са конкретни.
-
Здравейте, колеги. Моята кола - комби, автомат 2.4 пристигна от швейцария с ниски пружини вписани в швейцарския талон - H&R 29281 VA (F) Поради тези пружини задницата ми е свита на вътре и постоянно ми яде гумите. Разбрах, че няма как да се регулира освен с раздвижени носачи. Това, което смятам да направя е да сменя пружините, но имам няколко въпроса: 1. Трябва ли да сменя и амортисьорите? Това е номера на единия - 52610-SED-E120-M1 Никъде не можах да намеря информация дали и те са по-къси или са стандартни и ще станат и на по-дългите пружини. 2. Какви марки пружини препоръчвате и с какви параметри за задни и за предни? Гледам, че има с различен диаметър на телта на пружината. 3. Ако се налага да сменям и амортисьорите какви ще ми препоръчате да взема?
-
Да вдигна малко темата. Моя майстор ми хвали едно японско масло за скоростната кутия Eisin. Единия вариант е AISIN ATF-92001 PREMIUM ATF6, който превишава спецификацията: Honda ATFZ1. Другия е AISIN ATF-91001 ATF 6+ , който превишава спецификацията: Honda ATF DW1. Някой ползвал ли го е и има ли впечатление от него?
-
Оригинален филтър от Бултрако. Около 90 лв.
-
Здравейте, Предстои ми опресняване на маслото на автомата. От форума зная, че са необходими 3 литра за опресняване, но днес от бултрако ми казаха, че са необходими само 2 литра. Между другото в момента там маслата с 20% надолу. Та споделете 2 или 3 литра са необходими за опресняване.
-
Познат в магазин за части ми предложи 555 за 45 лв. за брой. Тази марка Ок ли е?
-
Здравейте, колеги. Днес бях на реглаж на клапани. В смукателните са били Ок, но изпускателните са били натегнати. Но майстора ми каза, че е гледал и ходовата част и двата долни шарнири са за смяна. Можете ли да ми кажете марка, какво да търся да е читаво.
-
Здравейте колеги, изгоря ми задния габарит на комбито. Този който е на вратата на багажника от дясно. Свалих капачето, което е там, но този габарит е в края и едвам едвам го стигам. Изключих кабела с клемата, ама от там нататък не знам как да сваля крушката. Ако може да помогнете.
-
Още един въпрос към тези, които карат с равенол. На колко километра го сменяте? В калкулатора на сайта им за моя двигател FO 5w-30 го дават 20 хил. или 1 година за нормално каране или 10хил. или 6 месеца за тежки условия. Моето каране е 50 на 50 градско с умерен трафик и магистрала със скорост между 120 и 150 км/ч.
-
Здравейте, на Акорд 7, фейслифт, 2.4 с газ съм с масло RAVENOL FO 5W-30, като за 9000 км не е мръднало от щеката. Предното ми беше Castol Edge и съм доливал общо 700 мл. Имам въпрос, можете ли да погледнете характеристиките на още две масла Ravenol и да ми кажете дали са подходящи за този двигател? Колебая се дали да експериментирам с друго масло на Равенол или да си остана с това, с което карам в момента. RAVENOL DXG 5W-30 RAVENOL HDX SAE 5W-30 RAVENOL_DXG_SAE_5W-30.pdfRAVENOL_FO_SAE_5W-30.pdfRAVENOL_HDX_SAE_5W-30.pdf
-
Благодаря на @CCord за насоките. Перката е отремонтирана и вече работи. Четките бяха заминали. Тези, които намерих бяха малко по-големи, но със ситна шкурка ги оправих. Дължината трябва да е около 12 mm. За сега не загрява. Ще следя следващите дни как е температурата. Между другото да знаете добър майстор за климатици в Пловдив?
-
Update на случая. Днес изчаках място около 5 минути и колата започна да загрява и погледнах перките. Оказа се,че дясната перка от към акумулатора не работи. Благодаря на @jijane за насоката. Ще видя на буксата дали идва ток и после ще му мисля.
-
Значи, вчера в пека карах Пловдив - София по магистралата със 140, в София карах в нормален трафик, с няколко светофара за по минута на червено и нямаше никакъв проблем. Сега като се замисля май предните пъти, като ми прегряваше работеше на място на климатик за по 10-ина минути и след като се дигнеше температурата и по време на движение се вдигаше нагоре, а аз я смъкваш надолу с парно и после пак тръгваше нагоре.
-
Колата работи постоянно на климатик. А температурата започва да се покачва и в движение, и на място. Май няма значение. В един момент стрелката тръгва нагоре. Пррката се включва и работи, но не мога да разбера дали включва на втора степен.