electric28
Фен-
Мнения
86 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно electric28
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
България
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
electric28 started following Accord V CE9 4AT F22Z2 '98 - пътуване назад във времето
-
аз имам видеорегистратор и отделно огледало с камера за задно виждане. Хардуерните китове са подобни. И двата са закачени само към бушони, които са захранени след контакт. Понеже нямам такива свободни гнезда, ползвах fuse taps. Внимавай с тях че бушоните влизат много трудно и се кривят крачетата. При свързване на регистратора по инструкция - единия кабел на постоянен плюс, работи на изгасена кола. Не ми е необходимо паркинг наблюдение. Най доброто видео по темата: Don't Install a Hardwire Kit Like This! (How to Install a Dash Cam Hardwire Kit)
-
моята кола е 150 коня, сложих разпръсквачи на 2,6мм. Старите бяха 2,2мм. Към автора - какъв емулатор си монтирал от ляво на акумулатора?
-
Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено
-
с номера за да не го лепнеш на друга кола Ами ако колата смени собственика и номера - нов преглед
-
при мен на друга кола е такъв монтаж, защо за последния инжектор е дупчено на различно място - не знам
-
electric28 started following Civic 9та ген. (2012-2016)
-
Странно е такива малолитражки да са с по два катализатора, но пък щом сте проверили лично
-
пробии дупка в гърнето да се оттича ако те притеснява. Моето има фабрична Не се излагайте, какви полота и атоси с два катализатора ако двигателя има две 'банки', тогава катализаторите са два, а сондите 4
-
имах подобен случай и миналия месец правих същото. Малко по малко, губеше антифриз в казанчето. Имаше и явен теч от термостата. Но първо правих тест за газове. Няколко пъти отварях капачката на леко загрял двигател, но трябва да се внимава - очила, шапка, ръкавици, кърпаи примерно капак от пластмасова кофа за допълнителна защита. Тестовете бяха отрицателни. В последствие смених термостата и вече не губи антифриз
-
Вчера сутринта началник от полицията беше при Георги Любенов. Каза че полицаите при обходите си предават сигнали до стопаните на пътя за забелязани дупки и нередности. Ако и при тези сигнали апи не реагира, не се учудвам че не обръщат внимание на моите. Преди две седмици бяха ограничили движението на входа на тунел витиня, помислих че ще ремонтират рововете, но днес няма ограничения и нищо не е направено. Хемус е трагедия на много места, а за Тракия си представям какви дупки са се отворили след зимата. Ако пътя е в територията на дадена община, колкото и голяма да е дупката, отговора е да се обърнеш към апи. По Ботевградските села има по един метър от бордюрите тръни, бурен, пясък, камъни и няма кой да почисти
-
Не препоръчвам ляв завой от Малинов към Филип Аврамов в София, освен ако точно там не трябва да завиете. Опашката започва още от Сахаров, никой не те пуска в лентата, а и светофара е кратък, може би 4-5 коли минават. По добре завой малко по надолу по Москов, където има нормален свеотфар и няма опашки Другият почти невъзможен ляв е от Никола Габровски към Гм Димитров
-
Това са крушките, не са от "скъпите". На плафоните вътре също съм с лед крушки и се пускат и гаснат плавно
-
имам модул, настройва се от 20 до 60 процента. Но ме предупредиха да не слагам лед крушки. Иначе пък продавача каза че можело