Jump to content

electric28

Фен
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно electric28

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. при нас, само че в града сътвориха следната глупост - улица, веднага до нея изход, надолу още един изход и малко по надолу още един изход. Това е за 60 метра. Това се води път между две населени места, поддържан от апи. Естествено, повечето си излизат и не се съобразяват
  2. Темата е много полезна, но гледам че тук пукнатините са други. Има ли смисъл да се заваряват надлъжни пукнатини между 3 и 5см?
  3. Едно е релето на дългите. Имам монтиран модул но хич не работи добре и оглеждам други. Доколкото видях, се предлагат такива с 5 и 6 жички. Колата е фиат, ако има значение. Проблемът е че еднат крушка свети по слабо. Вариант ли е да премеря волтажа в двете букси на дългите, при при пуснати дълги на запален двигател [emoji849]
  4. Много добре обяснено. Аз имам малък въпрос за свързването - как свързваме модул към двата бушона на дългите, който има само един кабел? Вариант ли е да запоим втора жичка към кабела или има по добро решение?
  5. Да върна малко обратна връзка - ползвах си модула с халогените крушки, обаче ми се стори че от дясно свети по слабо, отколкото от ляво. Преди няколко дни имах малко повече свободно време и пробвах лед крушките. Ами пак е същото - дясната по слаба от лявата. Като тупна капака дясната премигва понякога. На дълги светят еднакво. Дали е умишлено или пък проблем с модула. Мисля че е настроен на минимум, но е под бушонното табло и в момента не мога да го проверя
  6. аз имам видеорегистратор и отделно огледало с камера за задно виждане. Хардуерните китове са подобни. И двата са закачени само към бушони, които са захранени след контакт. Понеже нямам такива свободни гнезда, ползвах fuse taps. Внимавай с тях че бушоните влизат много трудно и се кривят крачетата. При свързване на регистратора по инструкция - единия кабел на постоянен плюс, работи на изгасена кола. Не ми е необходимо паркинг наблюдение. Най доброто видео по темата: Don't Install a Hardwire Kit Like This! (How to Install a Dash Cam Hardwire Kit)
  7. моята кола е 150 коня, сложих разпръсквачи на 2,6мм. Старите бяха 2,2мм. Към автора - какъв емулатор си монтирал от ляво на акумулатора?
  8. Кои са тези некадърници, които са скапали колата при рутинна смяна на масло?
  9. Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено
  10. с номера за да не го лепнеш на друга кола Ами ако колата смени собственика и номера - нов преглед
  11. ползвах спрея за почистване на изпарителя. Не е пяна, така че няма какво да се повреди. Има ефект, ще видим колко ще е траен
  12. при мен на друга кола е такъв монтаж, защо за последния инжектор е дупчено на различно място - не знам
  13. имам питане за този спрей - задължително ли се пръска в отвора, от който влиза външен въздух? На моята кола нямам достъп защото се свалят чистачки, пластмаси и моторчето. Филтъра ми е до жабката, а под него е дренажната тръба, от която се очаква да се оттече течноста
  14. Странно е такива малолитражки да са с по два катализатора, но пък щом сте проверили лично
  15. пробии дупка в гърнето да се оттича ако те притеснява. Моето има фабрична Не се излагайте, какви полота и атоси с два катализатора ако двигателя има две 'банки', тогава катализаторите са два, а сондите 4
×
×
  • Създай нов...