-
Мнения
68 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно kokoshinko
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 7 2.0 тайп С
-
Пол
Мъжки
-
Място
Манчестър
Contact Methods
-
Skype
Нямам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Смених ги днеска отзад и 2та СКФ. Как се натяга механизма на ръчната спирачка отзад на апарата ? Няма и няма ръчна и това всичко ново жила накладки дискове апарати , на прегледа на валяците неможе да ме изхвърли а я бях натегнал до толкова че спираше по енерция .
-
Някой сменял ли е задни лагери на тайп с че мойте се предадоха и 2та , гледам ги, но на някои марки лагери излизат по 2 варианта -139 ММ и 152 ММ мисля че 152 е за мене понеже го дават за дискови спирачки а 139 е за барабани но пък излизат и такива с абс без абс незнам си кво . Някой ако е сменял да сподели коя марка е сложил доволен ли е кои марки като цяло са добри , а пък и то май качеството на авточастите не е като преди но все пак . Аз съм се спрял на СКФ за сега . Благодаря
-
Като сваляш крушката с буквата как ти се струва влиза ли буквата хубаво и плътно може би това да е проблема. Пробвай да изкривиш съвсем лекичко крачетата на крушката за да влезе хубаво буквата. Между другото някой може ли да каже колко мм е диаметъра на съединителя на 2.0 тайп с хечбека , че ми излизат 2 размера 215 и 217 мм .
-
2002 Vw Bora 1.9 tdi 115- 2014 - 15 само проблеми 2004 Алфа 156 1.9 жтд 115 -2016 - до сега родих се с нея 2018 в Англия пасат 6 2.0 тди до 2019 2019 хонда джаз 2002 1.4 бензин до 2021 2005 Хонда Сивик 7 2.0 бензин 4 врати 2021 до сега . Не намирам тема но ми се иска да го засиля малко тоя двигател има ли как да се сложат части от същия модел Хонда но тайп р ?
-
На Сивик 7 с лупи сложих Osram night breaker незнам си кво изгоряха з 4 месеца някъде една сутрин като пускам фаровете и двете едновременно изгърмяха, евтин лед сложих - голяма грешка габаритите светеха повече , сложих ксенон работата заспа. Сега искам да сложа хубав лед на дългите и гледам новите philips ultinon pro9000 обаче ми е чудно в какво положение трябва да бъде самата крушка самия лед след като се монтира ?
-
Здравейте крушката се беше откачила от само себе си и мисля че самата скоба беше крива защото в сравнение с другата много по трудно се закопчаваше и не стоеше както трябва добре че беше от страната на акомулатора и имаше повече място за да мога да я сваля и лекичко изкривих ухото което се натиска , закопчах я както трябва и сега си свети нормално . Иначе преди колкото и да натискам някак си скобата не преминаваше изцяло зад пластината а стоеше на ръба.
-
Колеги сложих си ксенон свети доста по добре отколкото с халогенните крушки , но както беше с халогенната крушка така е с ксеноновата просто левия фар свети доста в ляво и доста по нагоре от левия дори когато съм ги свалил. Установих че може би проблема е в пружината която държи крушката. Почти не успявам да я закопчея и някак си я застопорявам в полу закопчано положение как ли не се мъчих немога и немога да си вкарам пръстите и да я закопчея. Утре ще отворя пак и ще пробвам някак си с някаква отверка и ще споделя как е.
-
Колеги на 7ма генерация Сивик фейса как се регулират фаровете. Бях сложил крушки Осрам изгоряха сложих обикновенни обаче левия фар не е като преди и свети малко нагоре и съм ги смъкнал най долу от копчето. Или дали има значение в какво положение ще е крушката и да съм я сложил грешно за това така да се получава.
-
Колеги аз тука от няколко дни забелязвам че при студен старт се появява едно чукане за малко и изчезва (30 секудни) смених маслото последния път със 0в40 както го дават по каталог но се чудя дали вече не е за друг вискозитет щото е на 101000 хиляди мили. Примерно 5в40 или 10в40 става въпрос за Сивик 2.0 160 к.с.
-
Проблема е решен , масово продават дясно жило 1980 мм дълго , поръчах 1963 мм макар че не видях разлика като ги сравних , най накрая днеска намерих време и място свалих старото "ново" , сложих новото и ръчната дойде.
-
Има ли някой тука който да работи в магазин за части или автосервиз и който може да ми каже точната дължина на жилата ако му дам вин номера ?
-
Така първо преди да ги свалим установихме че жилата в купето бяха кръстосани , на дължина дясното е дълго с около 2 см повече , сложихме ги пак в момента е горе долу добре ръчната държи обаче иска още натягане , а като натегнем още малко при опъване на ръчната десния апарат чисто нов не иска да се връща. Мисля че освен че жилата са по дълги отколкото трябва особенно дясното с лявото нямам никакъв проблем има и някакъв проблем с жилото вътре вероятно от това че са били кръстосани, но за мен главното е че са по дълги отколкото трябва. В аутодок дясното го дават че е дълго 196 см а лявото 194 , а при мен са 198 на 196 . Отидохме до магазин за части за чисто ново дясно жило и то е 198 см също не ми върши работа .
-
Жилата са свалени едното е 196 см и хваща като опъвам ръчната в момента в който хване дясното колело все още се върти . Дясното жило е 198 см и като се опъва ръчната почти не се движи трябва да се натегни повече за да хване и то , сега ще пробваме да разменим дясното с лявото да видим какво ще стане.
-
kokoshinko changed their profile photo
-
Разхлабил съм болта в купето и не задържа в момента