Jump to content

Mr_Kolev

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Mr_Kolev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    T

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Въпросът ми е как да замеря сензорите дали работят?
  2. Разбирам критиката и не се обиждам! Релето е тествано на друг автомобил и работи, след редица измервания и проби установих че вероятно е друг сензор който не сработва коректното и вероятно това е причината и до релето да не достига коректно информация/напрежение. Относно фреона, след като настъпи проблема ходих на специализиран сервиз и след проверка на системата ме увериха че е перфектна, смениха фреон и казаха че проблемът е от "тоците" на колата
  3. Да говоря именно за релето в ел.кутията и да тествано е извън колата и работи. Въпросът е че НАПРЕЖЕНИЕТО което му се подава за да сработи (съответно да подаде напрежение на компресорът) е 9 волта а не 12 волта както би трябвало, вероятна причина аз мисля че може да е или загуба по кабелите или неправилно подаване от контролният панел на климатроника
  4. Здравейте колеги, И аз имам проблем с компресор или по точно с управляващото реле, още по точно токът който контролира релето е 9 волта и съответно неможе да задейства релето. Пробвах да направя мост вместо реле и компресорът тръгна и почна да охлажда фриона. Някакви идеи защо не достигат 12 волта до релето.
×
×
  • Създай нов...