Jump to content

STAN57

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно STAN57

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR_V 2.2 Diesel 140HP 2008g.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    0894999936

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Извинявайте, а някой има ли ръководството за навигацията? Благодаря предварително.
  2. Колега аз съм от София , но имах проблем с CR-V - то във Варна и ме изпратиха при Дидо в " МИАМОТО" , GSM 0878977123. Останах доволен.
  3. Извинявайте Колеги, но нормално ли е при заспал автомобил консумацията да е 0,050А или трябва да е 0,010А ?
  4. Здравейте колеги. Става въпрос за: Honda CR-V 3rd gen. 2007 2.2 i-CTDi N22A2 И аз имах този проблем с HFT модула и го бях описал в една от темите за проблема с губенето на ток и изтощаване на акумулатора. Сега споделям още една причина за това,а именно: Проблема беше в ключалката на задната, 5-та врата.Там има два куплонга /бял и черен/.Доколкото разбрах с белия се отключва и заключва,но не мога да разбера за какво е черния. Проблема беше в черния.Консумацията ми беше 0,78А ,като го изключих падна на необходимите 0,01А и нямаше никакви проблеми. Някой може ли да сподели за какво е черния куплонг? Ето и снимка.
  5. А случайно някой да има ръководството за навигацията на ? Благодаря предварително!!!!!
  6. А това е ръководството за навигацията: НАВИГАЦИЯ.PDF
  7. БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПРЕПОРЪКАТА НА ЦЕЦО !!!!! След смяна на компресора и радиатора на при други майстори компа ми даваше чек и те бяха до там.От тук взех телефона и се свързах с Цецо.Личи си ,че е перфектно запознат с автомобилите на HONDA.Останах с отлично впечатление.
  8. Хей RAIAN ,ако има и клип качи го тук ако можеш за да може тези на, които им се появи такъв проблем да се ориентират максимално бързо и ясно!
  9. Колеги извинете ,че се забавих,но исках да имам някакъв резултат . И сега, по закона на всеобщата гадост това което търсех го намерих последно, чак днес защото HFT модула е бил преместен и го открих когато махнах панела за управление на климатика,изключих го и всичко си дойде на мястото.Да блутут модула е бил виновен и сега ще се възползвам от темата на хахо за да го оправя.Ааа и сега вече консумацията е 0.01 А.
  10. Започнах с бушоните при двигателя,но сега не се сещам кога ми се промени от 0,37А на 0,21А защото наистина не бях затворил вратата когато вадих бушоните в купето,грешката е изцяло моя.Днес и утере съм на работа ,но в сряда ще го проверя и дано това е бил проблема.Благодаря още веднъж на всички!!!
  11. Благодаря Ви много!!! 1. Ще спазя правилата посочени от rocкton. 2.И ще изчакам необходимото технологично време за контролерите,а после ще видм. П.П. А защо да заключвам като нали махам "-" клемата от акумолатора?
  12. Друго ,забелязах ,че на инфо дисплея преди да пипам куплонзите и предпазителите имаше една вертикална чера ,а след това изчезна но и инфо дисплея започна да свети чак когато запаля колата.
  13. Проблема е ,че трябва да познава ХОНДА ,а аз не познавам такъв в София.И досега карам ФОРД Мондео от1996г,който съм оправял сам или при майстори ,които не се занимават с японнски коли /или поне не софтуерно
×
×
  • Създай нов...