-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно RAIAN
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
804 профилни разглеждания
-
Здравейте, и аз имам същият проблем, но само с часовника... Явно ще взимам и аз някое китайче
-
Здравейте, вчерашният дъж, тотално помля кората ми под двигателя. Решил съм да я сменям с метална, но се чудя да взема ли и фабричната си пластмасова, за да се сложи под нея? Надявам се да паснат, или поне се надявам от прочетеното по- горе?
-
Здравейте, купих си Хондата с налични степенки, но с липсваща задна дясна планка! В последствия се оказа, че степенките са пръскани с шпрей и станаха на петна. Помислих за варянти или да ги пребоядисам с боя тип - Раптор, устойчива на триене или нормална и с фолио отгоре. Колебая се кой от варянтите е по надежден и дори да направя един от двата, ми остава проблема за липсващата задна, дясна плака. Потърсих в нета, но се предлагат единствено нови за около 230 или 350 с монтаж. Искам да попитам някой сблъсквал ли се е с подобен проблем относно устойчива на триене боя или подобно фольо? И някой знае ли къде би могло да се намерят отделни части за степенки?
-
Това е и клипа в който се вижда добре къде се намира HFT - буксата и как спада консумацията на ток след като се изключи.
-
Дизел 140
-
Здравейте, искам да попитам някой слагал ли е метална кора под двигателя и може ли да даде някакви отзиви? В момента кората ми е фабрична и малко овиснала. Чудя със същата ли да я сменя или видях метални предложения от по 209лв с опция без да се маха да се сменя маслото, с антикорозионна защита. Чудя се вдига ли се шума от двигателя много, тежи ли повече! Общо взето колебая с каква да я подменя. А от време на време се вкарвам по черните пътища
-
Късно видях, щях да ти кажа, че има и клип и добре си личи бялата букса. По същия начин и аз изключих HFT - модула и проблема ми се разреши
-
Не съм, след като разкачих буксата, разкачих клемата и я сложих отново. Исках да видя дали има отново искра от консумацията на ток, но нямаше. От петък не съм свалял клемите, за сега не забелязвам проблем, като почти не я карам. Вероятно сега през работната седмица ще я засека за всеки случай с мутицет.
-
Като я взех и ми казаха, че е с нов акумолатор. След два дни толкова нямаше ток, че не успях да отключат с алармата, а с ключа. Имах Акумолатор от старата кола на 4 месеца, сложих го и след три дни същото. Заредих го 24часа, пак го сложих същото. И вече след като го заредих, започнах да свалям клемата като го ползвам за да не харчи.
-
Много благодаря на всички за съдействието. Откачих буксата на блутутхендсфрито и мисля, че се оправи, но ако продължи проблема ще последвам съвета да проверя бушоните!
-
Ами, не! Най- вероятно е от там! Ще го погледна. Благодаря за линка!
-
RAIAN changed their profile photo
-
Здравейте, моля ако някой има опит или се е сблъсквал с подобен проблем да сподели. От скоро съм собственик на CR-V - 3 и разбрах, че при изключен автомобил, продължава да се черпи ток от акумолатора и ако не се кара два дни, наличния ток в колата не стига дори за алармата. Чудя се доколко е сериозен проблема и дали да се обърна към квартален електричар или към оторизиран дилър?
-
Благодаря, оказа се един изгорял бушон 7.5, в кутията до двигателя :)