Jump to content

Peko

Фен
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Peko

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pernik

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. electric28 - Няма никакво развитие, но моята кола няма нищо общо с паленето на AliXcHo_S600. При моята първото палене сутрин е трудно при минусови температури. Завърта трудно и всичкото осветление мига в синхрон с въртенето на стартера
  2. Няма промяна при смяната на клемореда
  3. Не съм мерил. Ако има проблем там би ли се повлияло от температурата
  4. Направих го и го написах. "Зареждането е около 14,15v при изключени консуматори, а при включени фарове, подгрев на задно стъкло, парно на 3 и радио е 13,98V" Уж всичко е наред но...
  5. Освен от стартер от какво друго може да пада волтажа?
  6. Странното е че ревизия на стартера е правена от 2ма майстори, като и двамата са ми познати и изключвам варианта умишлено да са ме баламосали. По скоро ако има нещо по специфично в нашите стартери и не го знаят.
  7. А волтажа при палене на колко ти пада колега? Това ме води на мисълта за почистване на дросел. Аз също я карам в повечето случаи на по 2-3км
  8. Зареждането е около 14,15v при изключени консуматори, а при включени фарове, подгрев на задно стъкло, парно на 3 и радио е 13,98V
  9. Забравил съм да спомена че съм сменил и клемореда с нов
  10. Колата реално е пробвана с 4 акумулатора. Този който си бе на колата, 1 60Ah, после купих нов Варта, след няколко дни го проверих и при палене падаше на 8V, замениха го с нов гаранционен и новия пада до 9,8, като до толкова падаше и този 60Ah. Този за проба бе свален от малко дизелово камионче и с него запали преди 3дни при тоя студ, като не бе палено около 15дни. Не мисля че проблема е в акумулатора. Според мен е някъде по токовете, но нямам идея от къде. За това ми звучи логично нещо в алгернатора да е, макар че зареждането е нормално според майстора. Утре дано успея да го замеря и да кача показанията тук за съвет
  11. Не мисля че мигането на подсветката е нормално, но може и да бъркам. Доколкото знам при палене не трябва да пада волтажа повече от 2V. Т. Е около 10.5V трябва да е при здрав акумулатор
  12. Акумулатора го изключих като причина. Със стария при палене падаше на 8V и го смених с нов с който пада до 9.8V, което мисля че е много. И със стария и с новия пали по един и същ начин. Пробвах няколко дни и с 60A акумулатор зареден, но нямаше промяна в паленето. И с този акумулатор при палене пак падеше до 9.8 V. Ще пробвам варианта с описване то на силовите кабели и връзки, спирането на газта/макар че и преди да я сложа бе така/ и ще се пазаря в по кратък срок да ревизират и алтернатора. Още днес ще гледам да замеря стойностите на зареждане с и без консуматори и ще ги напиша
×
×
  • Създай нов...