Венцислав
Фен-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Венцислав
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Този интерфейс за диагностика дали става за 7ма генерация 2003г 100кс дизел
-
Не мога да кажа дали има такива втулки ако има такива какво трябва да ги направя ... да като я вкарам в 1000 оборота вибрациите ги няма изчезват ще чакам да видя диагностиката,какво ще кажат дали е от тампони или от нещо друго идва проблема,ще споделя резултатите след ремонта...
-
Чека не свети,само ESP аербега след диагностика в сервиз на Хонда който струваше 60лв не можаха да установят друго само неработещ аербега. Имах много нагар на турбото и геометрията изчистиха го срещу 150 лв и регулираха турбото че работело на 65% вместо на 90%. Вибрациите си ги имаше и тогава говорят за силни вибрации по цялото табло и волана при подаване на газ изчезват... Ще видя тампоните дали са здрави ако не ще търся проблема я оборотите .... Благодаря за разбирането!
-
Имам проблем с вибрации в купето когато работи на обороти (на място) цялото табло трепери много здраво но,когато и поддадем малко газ треперенето изчезва. При тръгване също трепери много здраво,може ли да се дължи на тъмпоните на купето или може да има и друга причина...
-
Да,да в събота имам час за диагностика в сервиз,но питам информативно ако случайно се окаже че е от този клапан,а в сервиза със сигурност ще ми свалят кожата ако го поръчама...
-
Да ме улесниш малко,твоя от къде си го поръчал....
-
Благодаря за отговора!
-
Може и да полети! Не ми обяснявай колко върви 100кс исузо не съм питал,преди вървеше от известно време се появи ПРОБЛЕМА..
-
Благодяр за отговора .Ще го почистя утре. Имам още един въпрос относно този ЕГР клапан ако се изолира с поставяне на тапа между свързващата траба и ЕГР клапана и със запушване на вакумният маркуч с болче или трябва и тапа при маркуча при турбото. трябва ли да се отстрани след това софтуерно или може да остане така.
-
Когато се изкачвам по стръмен път по магистрала карам с 120 и изведнъж когато дойде стръмен участък колата рязко губи мощност . Чистих турбината и променливата геометрия и я регулираха че работела на 65% вместо на 90% и сега пак става така, дали е възможно катализатора да дава този бъг
-
Здравейте искам да питам някой по запознат когато изкачвам някакво върло колата губи мощност на какво може да се дължи това
-
Здравейте от скоро и аз си взех Сивик 2003г 1.7 дизел 100кс. Когато колата се излачвам по някое върло по магистралата и не иска да върви губи мощност каква може да е причината. Мисля си за катализатора да е запушен
-
Относно АГР клапана като се затапи механично след това нужно ли е софтуерно да се отстрани или може само с тапа някой да даде по-подробно информация как се изолира 1.7 дизел 2003г
-
Венцислав се регистрира във форума
-
Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г