geshev2000
Фен-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно geshev2000
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord Touring 2.2 Dtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
BG
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Точно тя е. Но аз говорих само за пластмасовата част, която се вижда в нея.
-
Според механика е трети клапан. И не е особенно магична. И някой модели на Toyota също я имат.
-
Здравейте ! Понеже ако има повече информация във форума, той ще е по-полезен , ще споделя с езика на лаик, как се разреши проблема. Климатичната системата има не два, а три клапана. Единият е ТРВ, другият е от пасажерската страна в ляво под калника. И третият е в тръбичката (черната) за мисля ниското налягане, която излиза от ТРВ-то и отива в купето. Представлява малка пластмасова част, която потокът от фреон трябва да отваря и затваря вътре в самата тръбичка. Но с времето тя си е загубила свойствата. Когато се включи климатикът, тя стои в затворено положение , губи се ниското налягане и климатика не работи. След смяната на тази пластмасова част климатика работи перфектно.
-
Разбира се. Тестваме я в закрито помещение на 20 градуса . Работи, но не изстудява достатъчно.
-
Да. И на мен ми казаха за тези неща. С проверка на релето се започна сагата. Работи си.
-
От това, което наблюдавам, компресора работи нормално. Нямам против да е за съединител, но защо не изстудява достатъчно докато е включен компресора ?
-
Здравейте ! От скоро имам колата. За съжаление климатика не работи. Сменени бяха радиатора на климатика и термо регулационния клапан + фреон. Преди да бъдат сменени първоначално тръгваше и после му падаше налягането и забиваше-спираше да работи. Сега работи, но много слабо. Ако някой знае да помага. Благодаря предварително ! П.С. Компресорът работи- включва и изключва с пускането/спирането на климатика. Системата няма теч. Държи налягане и фреон. Интересното е , че тръбите не замръзват при пускането на климатика, а по скоро при спирането му. Преди всички ремонти в системата имаше 100-тина гр. фреон.