Jump to content

rad1ele

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно rad1ele

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FR-V 2.2 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Привет, споделям само предположение, че задните амортисьори ако са малко по-вдигнати това би могло да попречи на системата за автоматична регулация на фаровете при ксенон. Просто отдолу до задното колело има едно лостче със сензор и той определя когато товара е по-тежък сваля фаровете. Това е само при модела със ксенон. Има начин да се обучи наново сензора след промяна в нормалното положение на колата. Не съм вдигал или сменял задни амортисьори. Надявам се да съм ти бил полезен.
  2. Привет, малко късно се включвам в темата, но това трябва да е предния сензор за автоматично регулиране на фаровете. Те са два като другия е отзад. Прилагам снимка от CR-V като принципа е същия. За да работи както трябва се прави програмиране през софтуера: при изправни сензори/система, сяда само шофьора и на празен автомобил се задава стойност за нормана товаримост. След което при допълнително натоварване на задния мост би следвало да ти свали фаровете. При мен работеше до скоро ама задния сензор се счупи и сега търся друг.
  3. Здравей колега, имах следния проблем: зимата (по-често се забелязваше отколкото другите сезони), когато мигача е включен за завой наляво след 2-3 секунди мигане спираше да свети. Прекъсваше се сигнала. Повечето пъти тази неприятна аномалия се появяваше при въртене на волана на определен градус. Още нещо: ако задържа леко с пъст лостчето, така че да пусне мигача , но все още да не е стигнал до момента в който щтраква - свети без проблем. Ако пусна аварийни - пак свети всичко. След като разглобих пластмасите, проверих състоянието на кабелите и буксите - нищо. Закачихме ФР-Вто да проверим дали има грешки и се оказа, че лентовия кабел на волана е възможна причина за това. Намерих 2ра ръка и го смених. За момента всичко е супер, но нека да дойде зимата - та да видим. Може и проблема да е от лостчето, но за сега проблема при мен не се е появявал отново. Моят съвет е: провери си хубаво около волана едно по едно - кабели, модули, букси, лостчета и т.н. Виж дали не е нещо елементарно (отнема около 1-3 часа ако се моташ като мен). Ако не е - по-добре иди при доверен за теб сервиз. Дано да ти е полезна тази информация. Поздрави!
×
×
  • Създай нов...