pp1349
Фен-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно pp1349
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V gen.3 N22A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте. Някой с инсталирана Аутодата или подобна програма може ли да даде номера на клапана, който изпарява течната фаза на фреона (Expansion Valve).
-
Сетих се, че преди време бях купил Viecar ELM327 (китайски блутут ОДБ скенер), който успя да прочете и дори да изтрие грешките - P0645, P1031, P0000.
-
И аз на това разчитах, но мина около седмица а грешката остава.
-
Здравейте. Дадох колата за годишен технически преглед, като заедно с това свалих релето на компресора при закачен акумулатор. Сега свети лампата PGM-FI и климатика не се включва. Мисля, че ЕКУ не му позволява. Има ли процедура за четене и чистене на грешки без специална техника?
-
Благодаря на всички за съветите! Излишната ролка ще махна при следваща смяна на пистовия ремък. Сега ще сменя само лагера на компресора и ми трябва съвет за марка и евентуално къде в Пловдив да го търся? ___едит: Да уточня, че при мен термо защита липсва. Възможно е разбира се някой автоджамбазин да я е шунтирал в миналото.
-
Абсолютно същите ролки като на снимката виждам и на моя двигател. Номерирах всички ролки. Който знае нека допълни инфото: 1. Разпределителен вал? 2. Обтяжна ролка 3. ? 4. Алтернатор 5. Колянов вал 6. ? 7. АС компресор
-
Да, ще трябва замяна. Още един въпрос. Четох, че има възможност компресора да се свали за ремонт, а колата да остане в движение поставяйки по-къс пистов ремък. Прикачвам снимка на двигателя N22A2. Моля за уточнение пътя на по-късия ремък. Благодаря предварително.
-
Мисля, че каквото и да направя всички ламели ще изпадат.
-
Не можах да редактирам предния си пост, но искам да споделя за състоянието на радиаторите. Изглеждат много запушени и при опит за почистване най-фините ламели се чупят много лесно. Някой има ли наблюдения по този въпрос? Поздрави!
-
Здравейте. Най-накрая ми остана време за ремонта. Тръгнах да свалям компресора на студен двигател и не успях да развия и четирите болта, на единия леко заоблих главата. Имам идеи как да продължа, но приемам и съвети разбира се. Не намерих обаче термозащитата. Възможно ли е да няма? Куплунга на магнита на съединителя е само с един кабел, а друга връзка не виждам.
-
Смятах да го свалям на цяло. Ще увисне ли достатъчно от пред, за да се работи спокойно?
-
Здравейте. И при мен се появи проблем с климатика. Както всички знаем "ако искаш нещо да стане както трябва си го направи сам", ако имаш възможност разбира се. Та в тоя ред на мисли смятам да се пробвам. Не изглежда сложен ремонт. Въпроса ми е: Ще изтече ли нещо от маркучите на компресора при разкачване? Поздрави!
-
Провери и връзките, може да няма добър контакт някъде.
-
Ако имаш наличен пробвай и следи за разлепване в последствие. Ако нямаш никакъв, по-добре купи някой подходящ (да издържа на натоварване и вода) Не забравяй да почистиш много добре повърхностите с разредител/корселин преди нанасяне на силикона.