Jump to content

pp1349

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно pp1349

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V gen.3 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте. Някой с инсталирана Аутодата или подобна програма може ли да даде номера на клапана, който изпарява течната фаза на фреона (Expansion Valve).
  2. Сетих се, че преди време бях купил Viecar ELM327 (китайски блутут ОДБ скенер), който успя да прочете и дори да изтрие грешките - P0645, P1031, P0000.
  3. И аз на това разчитах, но мина около седмица а грешката остава.
  4. Здравейте. Дадох колата за годишен технически преглед, като заедно с това свалих релето на компресора при закачен акумулатор. Сега свети лампата PGM-FI и климатика не се включва. Мисля, че ЕКУ не му позволява. Има ли процедура за четене и чистене на грешки без специална техника?
  5. Благодаря на всички за съветите! Излишната ролка ще махна при следваща смяна на пистовия ремък. Сега ще сменя само лагера на компресора и ми трябва съвет за марка и евентуално къде в Пловдив да го търся? ___едит: Да уточня, че при мен термо защита липсва. Възможно е разбира се някой автоджамбазин да я е шунтирал в миналото.
  6. Абсолютно същите ролки като на снимката виждам и на моя двигател. Номерирах всички ролки. Който знае нека допълни инфото: 1. Разпределителен вал? 2. Обтяжна ролка 3. ? 4. Алтернатор 5. Колянов вал 6. ? 7. АС компресор
  7. Да, ще трябва замяна. Още един въпрос. Четох, че има възможност компресора да се свали за ремонт, а колата да остане в движение поставяйки по-къс пистов ремък. Прикачвам снимка на двигателя N22A2. Моля за уточнение пътя на по-късия ремък. Благодаря предварително.
  8. Мисля, че каквото и да направя всички ламели ще изпадат.
  9. Не можах да редактирам предния си пост, но искам да споделя за състоянието на радиаторите. Изглеждат много запушени и при опит за почистване най-фините ламели се чупят много лесно. Някой има ли наблюдения по този въпрос? Поздрави!
  10. Здравейте. Най-накрая ми остана време за ремонта. Тръгнах да свалям компресора на студен двигател и не успях да развия и четирите болта, на единия леко заоблих главата. Имам идеи как да продължа, но приемам и съвети разбира се. Не намерих обаче термозащитата. Възможно ли е да няма? Куплунга на магнита на съединителя е само с един кабел, а друга връзка не виждам.
  11. Смятах да го свалям на цяло. Ще увисне ли достатъчно от пред, за да се работи спокойно?
  12. Здравейте. И при мен се появи проблем с климатика. Както всички знаем "ако искаш нещо да стане както трябва си го направи сам", ако имаш възможност разбира се. Та в тоя ред на мисли смятам да се пробвам. Не изглежда сложен ремонт. Въпроса ми е: Ще изтече ли нещо от маркучите на компресора при разкачване? Поздрави!
  13. Провери и връзките, може да няма добър контакт някъде.
  14. Ако имаш наличен пробвай и следи за разлепване в последствие. Ако нямаш никакъв, по-добре купи някой подходящ (да издържа на натоварване и вода) Не забравяй да почистиш много добре повърхностите с разредител/корселин преди нанасяне на силикона.
×
×
  • Създай нов...