Jump to content

Marty

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Marty

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 8 генерация 2,2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Contact Methods

  • Skype
    ......
  1. Чудех се дали има вариант да е запушен радиатора , но да речем на половина или пък на 2/3 и за това топлообмена да е по-малко!?
  2. Здравейте колеги. Имам същият проблем с парното на моят Сивик 2,2 дизел. Загрява бавно, но като загрее стрелката на температурата не мърда. Промих системата, излезе бистър антифриз без утайка. Термостата е сменяван, но също без резултат. Филтъра е сменен. Когато намаля градусите от Hi, примерно на 23 се усеща как започва да навлиза по хладен въздух. Разглобих панела от към шофьора и видях, че стъпковото моторче върти и отваря и затваря. Забелязах, че когато карам по динамично и на по дълъг пробег се усеща да духа по топло. Не знам вече какво да направя:( Моля за помощ.
  3. Здравей колага. Аз имам същия проблем при гасене / палене на мотора.... 😐 Забелязах също, че когато я спра на някой лек наклон и задържа на спирачка, така че окачването да е под напрежение, тресенето се усеща в цялата предница....когато минавам по малки неравности пак същото.. Сякаш има някакъв луфт по предницата. А до тук съм сменил. Накрайници, шарнири, амортисьори,биалетки и тампони на стабилизиращата щанга... И проблема си остана... 😐 При теб открили се решение на проблема
  4. Да и аз не успях да го разглобя до край.Стигнах до част в която седи моторчето и до там.... В крайна сметка и аз май ще търся нови огледала. Благодаря все пак за бързия отговор.
  5. Здравей колега. При мен се оказа абсолютно същия проблем... и не намирам решение.... Ти успя ли да го отстраниш по някакъв начин?
×
×
  • Създай нов...