Jump to content

todordankov

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно todordankov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Петрич

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря за помощта, пичове! Направих ги оня ден тея процедури с обезвъздушаването. Дано свърши работа! Няма как да коментирам, защото градско, дори и в гората, не са се случвали такива ексцесии с тоя антифриз. Ще Ви пиша пак по-нататъка като я изпъна 300 400км. Капачката и радиатора ги бях сменил миналото лято, но все пак ще си купя нова! На лято ще търся проблема, да не са случайно някакви мизерии набити между радиатора. А маслото ще го сменя още тази седмица мерси! Лека вечер!
  2. Съжалявам момчета, много бачкам и нямам време много, а и не вярвах, че толкова хора ще се включат! Благодаря ви! Прибирам се след няколко часа от работа и веднага ще пробвам това с фуниите! Иначе единия ми път след 500км. като беше загряла и до няколко часа явно не беше изстинал мотора и си седеше почти до горе. Обаче на връщане като се прибрах, на сутринта отворих капака и си беше точно на максимума...не мога да му хвана спатиите, да го ева! Ако излизат балончета какво означава? Че надува отнякъде въздух? Демек ми е спукала гарнитура? А за маслото, просто преди си го бях сменил 2 пъти в родния си град, сега се преместих в Благоевград и си намерих един майстор, който кара същата хонда и ми смени маслото с тотал, не мисля че е било най-евтиното....
  3. Здравейте! Притежавам Хонда ЦР-В 98година 147 конски сили. Купих я миналия септември, от тогава съм навъртял 30 000км. - без грешка до средата на юли месец... Не обичам да карам на климатик и рядко го пускам, но жената нещо се размрънка, и го пуснах... след точно 10км. колата почна да загрява. Ясно ми, че на климатик се губи мощност. Усетих го и на звука на двигателя и на педала. Обаче вдигна стрелката на температурата, отпуснах малко газта, смъкнах на 4та предавка за да я вкарам хубаво в обороти и се успокои. Стигнах до един баир, а нагоре, и стрелката нагоре... Спрях, отворих капака и антифриза беше аха-аха на върха на разширителното казанче, почти преляла! На какво може да се дължи това ? Вярно ли е, че перките на климатика имат 2 степени ? Четох, че 2ра степен, може ли да е от това? Имах съмнения за издухана гарнитура, но маркучите ми не са одървени, а и за всеки случай я закарах на двама различни майстори за мнение, но единственото което ми казаха е, че гарнитурата ми не била издухана........... Някой може ли да ми даде съвет какво да гледам и къде да търся??? Ако може и друг въпрос да задам ... ? Откакто смених маслото с Тотал 7000 10-40 почна да си понагорва масло? Просто преди бях с Кастрол Магнатек и едвам го буташе ? Възможно ли е да има такава разлика в марките и мотора ми да не го харесва много това масло? Аз бая я карам... и на магистрали ми е ясно че си хапва масълце стареца ама... Иначе на 20 000 я закарах на реглаж на клапаните, след още някой километър пак ? Благодаря Ви, ако получа отговор
×
×
  • Създай нов...