-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Nic 59
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CIVIC -EJ9-D14A4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Моят е самоделка. Там е най обикновен 6мм болт който да затвори технологичния отвор предвиден за манометър. Ако можеш да го разпробиеш със 2,5мм, можеш да запоиш със калай щуцер да го снимам. Манометъра е от повреден компресор на 12v, не е нужно да е скъп и калибриран. При интерес ще го снимам и напиша как го направих. Спокойно сваляш този болт /има остатъчно налягане и ще разлее бензин/ и със манометъра при стругар, той знае какво да прави. Стандарта на резбата на манометрите е специфична, нужен е преходник.
-
И при мен дойде същия проблем. Пали от втория път, но постепенно от третия при студено време. При температури около нулата е определено е проблем и очевидна неизправност. Днес даваха хубаво време, т/е гаража е свободен и моето начало по този дребен дефект на ХОНДА започна. D14A4 ,320 хил. газ и бензин. Запалване или гориво, проверката е лесна. Махнах капака и въздушния филтър и сипах малко бензин при отворен дросел и малко при затворен /при мен е вертикален/...и запали от четвът оборот на стартера. Това вчера, днес сутринта повторих , пали веднага. Категорчно горивото не е наред при мен. Дебит или налягане. Манометъра се слага на горивния филтър и не е трудно всеки да си го направи. Според ръководството се маха най обикновено 6мм болтче и се слага манометър, и изненада няма достатъчно налягане. При непален двигател около 0,5 атм. Запалих и качи до около 0.7-0.8 атм. Докато проверявах регулатора за максимално налягане на рейката/ той не работи при ниско налягане както се оказа/ и чудене сега накъде, мотора загря и всичко си дойде на мястото. Налягане 2,1-2,6 спрямо натоварването , регулира се от регулатора на рейката. При изваден маркуч на вакума на регулатора 2,7атм. Проверен горвиен филтър, отличен, има проходимост, помпа гориво-няма затлачване на цедката има нужния дебит,възвратния клапан държи/спада налягане бавно-часове/. При мен системата е -помпа,горивен филтър рейка , и няма какво друго освен EVAP да участва евентуално. Нямах време, при проверката за дебит на горивната помпа отчете липса на налягане и влезе в сервизен режим, след ресет се оправи но нямах време да проследя къде отива горивото във филтъра или EVAP съда. Дали помпата за гориво когато е студена не може да прави налягане ще проверя лесно като я захраня отделно и включа за няколко минути преди да дам на контакт /след проверка къде отива горивото/. За сега толкова, здаве и късмет от мен.
-
Колеги, имам някакъв проблем със ремъка. Купих Сивика преди година и половина и смених всички ремъци. Новия и стария ремък имат разминаване на зъбите при точно положение на коляновия и разпределителния вал. Разминаването е половин зъб. Трябва да дам аванс или закъснение спрямо белезите което е около 4,5 градуса за да зацепи зъбите. Колата върви нормално за 300 хилядник и гори 7,5L газ на 100км, след настройки и ремонт по газовата, маслото е 5W30 и го гори нормално. Коляновия вал е центрован точно, по белег и проверка през свеща за ГМТ, ремъка го дават D14A3 D14A4 — 103 tooth 14400-P2A-004 сложил съм 5409XS-103-24мм на GATES и го дават за заместител. Зъбчатката на разпределителния вал не съм свалял но би трябвало да е на шпонка и от там изненади не очаквам, днес ще проверя. Свалям ремъка заради съмнения за разбита оптяжна ролка но явно е от другаде. Шлайф на главата не би се отразил толкова. Да е сменена от друг модел или пропускам нещо?
-
Ами да, толкова ли е трудно за разбиране.
-
Не знам на какво се дължи, но е факт- от 1986 г за първи път плащам по малко от преходната година. На линка от Днес.бг който си дал под заглавието е посочено - Средно застраховката е по-евтина в 10%, но за някои водачи е повече. Какво значи тогава - но за някои водачи е по вече. пп Ако са намалили застраховката заради пандемията трябва на всички да е по малка.
-
Има, миналата година -219лв. Сега на 24.11.2020 е новата -187лв.
-
И аз не знам за какво да споря. То акумулатора е както жената, всеки да си ги коландри както му уйдисва. Какво, как и защо трбва да се прави при тези батерии идва от професионалното обслужване на акумулаторите и се внедрва във битовите. Един електрокар има две батерии по 40 V, и на моменти са последователно, и всеки работен ден се движи само на батерии, 3-4 клетки ако са аут и хиляди лева са на боклука, като се затрудни едно прозводзво знаете ли какво става. И не искам да чета че видиш ли между тяговата и стартерната батерии има голяма разлика. Вече има много видове техника на батерии, бизнеса си прави добре сметка на парите, гаранцита е минмум 2 години. Приемете за даденост фактите които се опитваме да споделим и от това ще имате само полза.
-
Когато е на автомобила никога не е зареден на 100% акумулатора,това става като се свали и се зареди с зарядно не от 30лв. Това е вярно и е хубаво да се помни и да се зареждат акумулаторите зимата или когато се ползват често. Проблемат е следния, 12 волтовия акм. е съставен от 6 клетки свързвани последователно а зарядния ток е общ. Например зарядно със 3 ампера зарден ток, така през всяка клетка протича 3 ампера, но клетките не са еднакви. Същото е при веригата , тя е толкова здрава колкото е здраво най слабото и звено. Клетките не могат да бъдат еднакви по технологични причини, температурно са натоварени различно /средните клетки са по добре/ .... и при общ заряден ток някои клетки са недозаредени независимо че генератора работи нормално. За да се изравни зареждането на всяка клеткетка във края на процеса се минава във импулсен режим /при хубаво зарядно/. Пускат се много и кратки импулси и тогава реагират недозаредените клетки а заредените по малко и така се зарежда акумулатора напълно.
-
Здравейте: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2*4L +2*1L https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Honda PSF 0,354 L 3*0,354 https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L 2*0,946L (2*18,95+2*4,95+2*13,95+3*5,99)=93,67*1,9675=184,29 преведени 185лв. пп Доставка по Еконт
-
Здравей, правих ремонт на моето делко, Сивик D14A4. Купих лагера 6001 размери 28/12/8 но при мен се оказа че ми трябва лагер 6000 размери 26/10/8. Неми е нужен, лагера е 6001NSE , NACHI , JAPAN. Ако ти трябва пиши на л.с. Оригиналния лагер за Сивик , хеч 1996г е 6000DU NSK JAPAN. D14A4 EJ9.
-
Опитай на загрял двигател, ако има химия на резбата от типа на локтайт ще отпусне.
-
Смяната на маслото го отхвърли, не е решението ако ще караш тая кола. Трябва да измериш компресията, и записвай показанията, два пъти, втория път налей десетина грама масло във цилиндрите. Сами можете да го направите ако намерите или заемеш манометър за половин час се прави и не се разглобява нищо. пп Желателно е да е пред теб ако е във сервиз.
-
Здравейте, купих си Сивик, хеч, 6 генерация. До сега винаги моторите са били зад мен, близо 40 години, сега ще вдим с тоя Японец пред мен... Та по темата, пропуснал си важна информация, на какъв пробег е мотра и колко е прегрят. Температура и време. Ако преди не е горяла масло, то причините са / според топлиното натоварване/ бутала , глава, блок. Бутала не си сменял, би трябвало да са добре... Главата е по малко натоварена топлинно но деформира от сложната и форма и големия обем и ако водачите са разбити може и от там да похапва масло... Според мен е блока, износен е /винаги неравномерно/и новите сегменти не могат да уплътнят, особенно ако първия сегмент е хромиран. За това не се ползва хромиран при по голямо износване, той е много твърд и не може да се напасне. Би трябвало със течение на времето да се пооправи но трябва време и зависи във какъв допуск е мотора. На теория е това, на практика незнам как реагират при прегряване тези двигатели.