еxplorer
Фен-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно еxplorer
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
България
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колегата беше постнал линк за полирането на дисковете на задното....е, без да искам го направих в полеви условия .. по-точно затънах в една тиня. След половин час мъка за изваждането на колата се викна естествено ...трактора : ) Стърженето изчезна ! Тук искам да попитам дали при движение на заден ход се активира задния диф при превъртане на предно колело ?
-
В началото при покупката на колата и въртене в кръг имаше глух гаден звук. След това смених маслото с оригинално от Бултрако и всичко изчезна.Сега след теста в пясъците.....в началото яко стържене при включване на задния диф,но след 5-6 опита вече намаля....за това се чудех понеже сега няма нито мокра трева още по малко лед и сняг :)...дали на подемника няма да се раздвижи още
-
Проблем 2 и 3 решени ! Втория с чукането....ами биалетки :)...... (колкото и здрави да изглеждаха на всички )....как, може тези мъници да чукат така зверско !? Третия с чека на сондата.....ами тъкмо се заприказвахме с един колега майстор от Пловдив (ако, чете искрени благодарности отново му пожелавам ! ) , колко сонди имам една или две и хоп открива, че на сондата едната жица от трите е прекъсната ( това го правели с цел да я излъжат на газ и минавало през реле), обаче тези , които са свалили газовата не са свързали жицата отново .
-
Вчера реших специално да отделя време за тестове на въпросната кола. Първо магистрален тест: 200 км. изминати....доста добре се държи ! 15-20 мин. я поддържах на скорост 150 км/ч.....няма да загрява, няма да тресе./обороти около 5000/.....след това пробвах нагоре два пъти по около 5 мин. на 170 км/ч./обороти около 5500/ и се спрях...до,колкото знам максималната скорост я дават 177...и тук ме изненада, освен шума други признаци не видях при тая скорост Втори тест: Доста тежък офроуд /поне това "чукащото" да стане явно / Много трудно успявам да накарам предното да превърти....въпреки,че намерих пясъчна кариера с около 10 см. слой..Стърженето при включването на задното май започна да намалява/поне така изчетох в 1-2 стари теми/....трябвало да се раздвижи след смяната на маслото. Някъде казват,че това ставало и с въртене в кръг, но не можах да намеря достоверно заключение. И така днес правя изводите.....биалетките вече се размърдаха и с лек удар върху стаб. щанга там където се свързват с гумен чук се чува въпросното глухо чукане..... Тампоните на двг. ......ами ...няма чукания при рязко потегляне на 1-ва или задна....въпреки,че двигателя доста мърда....по-нататък ще стане ясно Разход на масло около 100 гр.за 300 км...при изключително тежки условия , форсиране и скорост между 140 и 170 км./преди това бях изминал пак около 300 км и нивото не се променяше / Специални Благодарности, за колегите от този форум, които ми помогнаха до тук....продължаваме напред
-
Общо взето проблемите се свеждат до 3 основни...поне за сега !.....за това и така озаглавих темата. Първия с пушенето и явно проблемен двигател за сега се оправи...след смяна на масло, възд.филтър,свещи и ремък с водна помпа Втория е това чукане, което никой не може да установи.....2-ма стендаджии и други 2-ма майстори по ходова част направиха опит И третия проблем е доста интересен : 5 мин след палене на колата светва чека ! И на... тръгвам да ходя на диагностика .....обаче се оказва,че нямам obd 2 .....вдигат ми рамене /три опита на три места /....ами накрая си я направих сам с кламера....и ръководството което имам......показа грешка 1 ....кислороден датчик...явно е сондата/колата е имала газова и е махната/.Сега се чудя и тук какви мерки да предприема,но първо ще разровя са стари теми по този въпрос ?
-
Прав си....грешно зададен въпрос от моя страна...забрави ...Извинявай ! За сега нещата вървят перфектно...за майтап днес на двама мой клиенти с ЦРВ-та, който бяха спряли пред магазина ги помолих да ми форсират колите.....ами и те пушат при здраво форсиране...а моята спря !?....явно напразно съм се съмнявал в колата.....поне за сега ! Та така ,сега да продължим със следващия проблем или парадокс : Имам глухо чукане от метал в два-три такта/так-так/ при силна вибрация....примерно влизане в дупка...на паваж много рядко се чува Проверка ходова част....два накрайника/сменят се на момента/...нищо друго ! Втора проверка....наблягам им най-вече да проверяват ....биалетите...тампони стаб.щанга..... вътрешни накрайници и рейка...пак греда....всичко е БЕТОН ! Трети сервиз...СТЕНД...и пак нищо не откриха Смених си накладките...нищо,че бяха наполовина старите....с цел да се върнат водачите на апарата с малко...и пак нищо ! Давайте съвети...сега мисля тресачка някъде да търся