Niko2Niko
Фен-
Мнения
52 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Niko2Niko last won the day on Август 23
Niko2Niko had the most liked content!
Обществена Репутация
27 NeutralОтносно Niko2Niko
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
ХОНДА FR-V 2.0 K20A9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Асеновград
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Работата е там ,че исках да имам "евтина" алтернатива. Не винаги имам достъп до ползваното от мен масло, но в тази необятна маслена вселена се изгубих. Четох и накрая реших да питам, че много противоречиви мнения има в нет-а. Годината на производство е 2009. Двигателят е да извършва работа, но защо да не го предпазим от износване доколкото е възможно. Честно казано съм традиционалист в едно нещо, трудно бих се разделил/заменил ,ако върши работа, но от друга страна винаги има нещо по- добро стига да ти го покажат, че съществува, та така. С тези км , които навърта определено си е разход, а и по някава причина си въобразявам,че може да ползвам и на двете Хонди едно и също масло.
-
Да разбирам, че може. Дори ще е по-добра защита за двигателя, но не толково горивоспестяващо. А ако чисто финансово сравняме характеристики на хартия дали Petroto Canda ще е по добра алтернатива примерно : PETRO-CANADA SUPREME C3 SYNTHETIC 5W-30 - 80лв /5л вместо SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL 0W-30 AV-L - 95лв/5л Би трябвало 2-то да изкара повече като часове ,но дали си заслужава разликата.
-
Здравейте, имам питане относно ACEA C3 с допуск 504.00/507.00, че срещам различна информация. За Акорд 8 R20A3 става въпрос,на който му дават A3/B4 и А5/B5 Ще се радвам, ако някой може да обясни каква е разликата между A5/B5 и C3. Повечето казват, че не е добра идея да се слага С3, защото бил за дизели, а аз искам защото има ниска сулфатна пепел и HTTS >3.5( по-добра защита на двигателя). Колата се кара на газ в съотношение 90 градско и 10 извънградско. Последните смени е с Mobil 1 Esp 5w30, което издържа може би 320-330 моточаса и почна да изчезва. Втората смяна беше с Shell Helix ultra a5/b5 то още по малко. Сега ми се иска нещо различно. Колебая се между : Ravenol FES 0w30 и Shell Helix Ultra Professional AV-L 0w30 ,което го дават C3. И заради това, че се кара на газ и Mobil ESP 5w30 го дават C2/C3 реших да потърся информация, но не намерих, в други източници и форуми срещнах,че C3 превъзхожда A5/B5. Може ли да сложа в този конкретен двигател масло със спецификацията C3 и по конкретно Shell- а при положение ,че се кара на газ? Цената ми се струва добра, въпреки че винаги може да има по-добро и на по- добра цена. Автомобилът се кара малко като такси - за месец се навъртат 6500-7000 км градско/ средна скорост 23 км. За това търся нещо по-евтино и по честа смяна на маслото.По километраж е на 260 К, масло не гори само като се раздава газ светка ламБата за масло (жълтата) , че няма навик да проверява нивото на маслото.
-
Има истинско съвкупление, което дава резултат: TOYONDA https://toyonda206.com/
-
В зависимост кой,къде и какво точно ще ти се сменя и дали ще включва свалянето на стартера, защото може и някой друг или ти да си го свалиш, цената варира от 120-180 лв. Майсторът ми го свали,защото колата беше за друго при него и ги съчетах. Познат,който работи точно стартери и алтернатор ми го рециклира за 120 лв, не съм го разпитвал какво точно е сменял. Акорд R20A3. Доколкото знам от четките се натрупва прах + грес и става туткал,който пречи за правилната работа и не е единствената причина. И други елементи се износват. С две думи си трябва човек/майстор ,който да извърши нещата както трябва.
-
Може да ти са от полза: https://m.youtube.com/watch?v=dkTRcrK8JJM и https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000000189.html
-
Ако въпреки всичко решиш да го свалиш е хубаво да бележиш сегашното положение, заради ъгъла на запалване.
-
Потвърждавам,че Nissens 68096 става и за 2.0 мотора. Сложен от майстора с малко заигравка от негова страна - точно заради разпожението на месинговите тръби за маслоохлаждането( ATF). Каза, че или трябва малко да се огънe/ат месиноговите тръбички излизащи от радиатора или да се удължът самите маслоустойчиви маркучи, през които минава ATF. Никъде в БГ,поне на колкото места се обадих, не можах да намеря наличен Denso. А там където се навиха да го доставят беше на страхотната цена от 520 лв. Нисенс-а ми го дадоха за 260 кинта. Сега остава да видим колко време ще издържи. Дано да изкара поне 15 години както и оригинала
-
Старият не подлежеше на ремонт. Единствено можеше е да се прехвърлят пластмасите за сумата от 450 лв. След малко по задълбочено проучване, ако на някой му е интересно, се оказва, че между 2.0 и 2.4 разликата в радиаторите е само в разположението на щуцерите за охлаждането на автоматичната скоростна кутия и дренажа за източване на радиатора, заради тампоните на двигателя. Източник: https://www.drive2.ru/l/679431666585845739/ Въоръжен с тази информация намерих ,че Denso имат модел за 2.4 АТ - DRM40025, дори на схемата се вижда ,че има въпросните уши. Също така се оказа, че Nissens също предлагат (Nissens 68096). О, и каква изненада и той е с въпросните уши, поне от снимките, които видях. Надявам се за някой да е полезно, защото се оказа, че в магазините не знаеха дали са взаимозаменяеми. И пак казвам, че всичко това е информативно, да не се взима на 100%. Не съм го правил и не гарантирам за резултата.
-
Заредих от въпросната газ/бензиностанция. Не вярвам да е толкова налягането. Смятам следващият път да питам дали е вярно. Автомобилът върви една идея по- добре от другите места, на които съм зареждал при относително еднакво шофиране, като км може би 15-20 повече изминати. Намира се на входа на Асеновград преди кръговото идвайки от Пловдив- SG е името.
-
Да споделя какво се случи и огромното ми разочарование от качеството на радиатора. След има няма 500 км протече. Знам, че ги тестват, и може би съм попаднал на кофти бройка, но това е повече от скандално. Решението с планки отпадна преди това, защото на никой не му се занимаваше, преправянето щеше да излезе една чанта пари (тук е момента да споделя, че човека, който се занимава с ремонти на авторадиатори ми препоръча да взема втора употреба, защото новите били от някаква сплав подобна на алуминиева, но не точно и припоя не хващал.) и преправянето щеше да е рулетка. Та така - смених го с нов втора употреба. Докато изкара, после ще му мисля. П.С. Чисто нов ОЕМ 888 лв. Това бе най-добрата оферта + 15 дни доставка
-
Здравейте, наложи се смяна на воден радиатор на Accord 8 2.0 АТ, но след грубо недоглеждане от МОЯ страна се случи нещо, което не знам как точно да поправя, а именно ,че новият воден радиатор няма уши/планки за захвщане на кондензатора на климатика. Радиаторът е NISSEN 68138 Има ли някой,който се е сблъсквал с подобен проблем и как точно е решил проблема. Може също да препоръчате друг конкретен модел от читава фирма. Предложиха ми решения като: планки, преработка на вече монтирания ,изцяло премахване на пласмасите и направата им от метал/месинг/ - 400 лв, радиатор втора употреба. Благодаря предваритлено на отзовалите се. ПС- втората снимка е примерна, за да се видят "ушите"/планките
-
Здравейте колега, имах подобен проблем, колата англичанка Д14 загряваше в градски условия, но не и извънградско, явно насрещната струя успяваше да охлади системата. Беше с обикновена газова - накратко оказа се гарнитура на цилиндровата глава. Беше диагностицирана с тест за газове от радиатора (едва доловимо оцветяване). Отделно изпарителя беше монтиран с няколко см ( може би 3-5) над радиатора и това създаваше въздушна тапа. Карах я с шунт на перката на вентилатора - постоянно включен, понякога включвах и парното. Прочетох ,че на бензин няма ядове. Мисълта ми е да байпасираш газовото и да го изключиш като възможна причина.
-
Здрасти @s7r3l0k, ако не успееш да намериш никъде огледало пробвай тук: https://allegro.pl/listing?string=HONDA%20JAZZ%2005-08%20lusterko. Надявам се някой от продавачите да се навие да ти изпрати до БГ- въпреки ,че цените за доставка не са най- добрите. Или в краен случай някоя посредническа фирма.