Jump to content

Михаил Михайлов

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Михаил Михайлов

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    варна
  1. Здравейти имам следния проблем когато колата се движи на скорост всичко е ок., а когато освободя оборотите падат до 700 650 след което когато колата е в покой примерно на светофара оборотите се възстановяват на 820 както е стандартно. ИЗчистих дроселовата клапа егр-а дебитомера датчика за въздуха или налягането и въпреки това продължава да го прави. Въпроса ми е ако някой е имал подобна болка да каже как се лекува това. Колата е на 200000 км и е за смяна на съединител комплект и маховик но мисля че няма връзка оборотите със съединителя и маховика. Видях че има друга тема за оборотите но тя е за бензинов сивик а моя е дизел и даже местата на дросела са различни дросела не съм го обучавал нз дали за дизел трябва. Колата е honda civic 2.2 cdti 2006г. FN FK 8 генерация 140к.с. Благодаря предварително на всички за помоща.
  2. Здравейте искам да питам имам Хонда Сивик 2.2 CDTI 140 к.с. и когато карам и освободя от скорост оборотите падат на 700, 650 но никога не гасне колата. Когато е в покой оборотите отиват на 820 което е стандартното. Искам да питам някой имал ли е проблем като моя с оборотите, ПОДЧЕРТАВАМ това е ДИЗЕЛ не е бензин! гледам че цялата тема е за бензинова дросела клапа. Благодаря много за помощта предварително. До този момент съм почистил дроселовата клапа, ЕГР, дебитомер, датчик за налягане на въздуха и друго няма, не дава грешки на диагностика и няма за какво да се хвана.
×
×
  • Създай нов...