Jump to content

IvoDon

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно IvoDon

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. 2004г., префейс е. Според последните съвети, единствено клапана трябва да се регулира и би трябвало да стане...
  2. Привет колеги, За съжаление, първият път в който пиша тук е с доста сериозен проблем, ама надявам се знанията на форума да ми помогнат. Чувствам се в безизходица и всеки съвет би бил от помощ. Та нека премина в описание, или в кратце - колата счупи ос на турбината. От тук се започнаха и мъките в следния ред: 1. Намерих момчета от Монтана, рециклиращи турбини. Майстора я свали (от СА съм), пратих я, върнаха я на следващия ден я сложихме. Още в началото като излезна от сервиза не надуваше добре и като излезнах на дълъг път светна чека и турбото изключи. Звъннах на момчетата, които я рециклираха, казаха че най-добре да мина на място. Имах път натам, оказа се че пренадува постоянно - около 1.5 Бара без да разтоварва във високи обороти, затова е и забила. Мъчиха я доста време с разтоварващия клапан, като краен резултат я дадоха с надуваща турбина, но странно разтоварва в различни обороти. Пример: надува след 2000 оборота, на 2800 разтоварва, после продължава. Резултата не е задоволяващ, затова свалих я отново, върнах им я и ми върнаха парите. Така стигнах до точка 2. 2. Купих втора употреба, в последствие разбрах че е от Сивик. Тъй като фланеца от топлата част към генерацията не беше същия, използваха моята коруба на турбото и фланеца. Сглобиха я, сложихме я, но сега колата тотално не върви. Надува след 3000 оборота и то много слабо. Клапана не е пипан на тази турбина. 3. Днес ходих до ЮБиКо, момчето я качи на диагностика и покара. Прочисти всички датчици, но за съжаление резултат нулев. Според него е възможно да има нагар по топлата част, въпреки че майстора ме увери че турбото е перфектно изчистено. До този момент наистина не знам какво би било правилно решение. Вариант да търся друго втора употреба турбо или рециклирам моето отново. Има ли къде другаде да търся проблема? Благодаря ви, Иво П.С. Извинявам се ако подобна тема вече съществува. С търсачката не успях да я намеря!
×
×
  • Създай нов...