-
Мнения
67 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Petar.P last won the day on Декември 9 2019
Petar.P had the most liked content!
Обществена Репутация
30 NeutralОтносно Petar.P
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord CL7 Facelift
-
Пол
Мъжки
-
Място
Germany
Contact Methods
-
Skype
Vsemogu6tiqpovelitel
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Днес имах време след рабтора и след 1 час гъзене успях да сваля диска на съединителя. Беше леко лилав предпполагам се е понагрял малко . Намалих разстоянието със около 0,2 милиметра и сега не преплъзва и работи нормално.. ако за в бъдеще съединителят пак прави проблем ще го сменя с някоя друга марка... като цяло настройката на процепа е много финна и ако нямате пластини да измерите не си е работа.
-
Така след дълго търсене на сервиз, в който правят и диагностика на климатици не само наливане на фреон, бе установено че компресора работи нормални и наляганията са добре, но съединителя преплъзва когато се настъпи газта.. иначе замерана температура на въздуха около -1 градуса . Мерих разстоянието между диска и ролката и е 0,45мм.. уж трябва да е в норма, но препъзва и най вероятно ще си поиграя със растоянията и ще пробвам да го намаля и да видя дали няма да се оправи. Ако не стане ще го мъча в България в сервиз да видя има ли още майстри
-
Според моя "майстор" се източва всичко и машината после автоматично добавяла 15 грама масло. Точно поради това му твърдение аз нахаках 150 мл масло и той само тряваше да добави фреона, но след като установих че има проблем изчетох доста материал и се оказа че ако машината дърпа газта от порта за ниско налягане изкарва заедно с фреона 10-15мл масло, но ако го закачиш първо за порта за високо налягане източваш почти цялото масло от компресора. Маслото не седи само в компресора, а се разхожда из цялата система и при презареждане се добавя отново масло защото машината е смукнала част от него. Предния път като ми зареди климатика компресора ми блокира около месец по-късно и си мисля че е останал на сухо така да се каже. Тия дни ще посетя сервиза отново и ще източим маслото от резервоара на машината за да разберем колко дърпа и колко трябва да се добави, както и да засечем наляганията по време на работа на компресора.
-
Както спомах компресора беше празен когато го обърнах и завъртях от него паднаха 2-3 капки масло за това казвам че беше празен. Ако не се лъжа фреона и маслото във системата се пречистват от изсушителя или влаго абсорбатора отстрани на радиатора? Радиатора е сменен също така че и там всичко е ново. Но е възможно замърсяване във системата от самия влаго абсорбатор. Ще го имам в предвид и ако не се оправи проблема със по прости методи ще се заема когато се пребера в България.
-
Компресора не е нов, а е оригиналния компресор, който беше подменен със нов, който дефектира миналото лято след малко над 2 години експлоатация.. като се замисля не съм го ползвал повече от 4 месеца за тея 2 години. На оригиналния компресор беше изгорял електромагнита на съединителя и съединителя беше свършил. Смених съединителя с нов и сега си работи, но няма как да знаеш количеството мало в него, защото беше празен. Ще проверя количествата още веднъж за феон и масло ще заредя на ново и ще видим дали ще се реши проблема.
-
Системата е заредена с машина, която първо тества за теч като държи системата на вакуум няколко минути и след това беше заредена със 550 грама фреон ( по таблица за този модел е 500-600 гр ). Възможно е системата да е изпуснала част от фреона все пак климатика не е пускан от около година. През седмицата ще отида до сервиза и ще проверим наляганията при работещ двигател и количествата гас в системата, ако е нужно ще направим нов цикъл на източване и зареждане. За съжаление нямам манометри под ръка, а и не мога да го изпробвам това със замерването на улицата..
-
Добър ден отново! До момента не съм локализирал точно къде е проблема, но съм почти сигурен че е свързан със колочеството масло в системата (най вероятно е в повече). До този извод достигнах днес след като се качих на магистралата и настъпих газта и забелязох че над 3000 оборота няма климатик, а ако натисна съединителя да паднат оборотите климатика отново заработва и работи ако не карам с повече от 100-110 км/ч. Логична причина за това е ако маслото е в повече да не може да премине достатъчно бързо през разширителния клапан или туба не знам кое е точно и къде се намира и от там да се натрупва налягане и сензора за налягане да спира компресора. Следващата седмица ще пробвам да намаля количеството на маслото в системата и ще пиша за резултата.. За сега никой не отговаря по тази тема, но поне може да съм полезен на някого. Лек ден на всички!
-
Днес тествах релето като го смених със друго от кутията, но продължи да си работи без да има цикли на включване и изключване. Колата работи на място, а зададената температура беше близка до външната за да може уж да изключи, но това не се случи. Ако изкарм буксата на сензора за високо налягане компресора спира, но дали във сензора е проблема или някъде из системата не ми стана ясно. След като не е релето остана сензора или е възможно да има частично запушване по системата и да се нагнетява налягане докато сензора не изключи и да няма климатик докато налягането не се нормализира... Като цяло и днес като вчера.. докато не излезнах на магистралата имах климатик, а на магистралата отново не за около 10 мин и след това пак имах. Прави ми впечатление че от време на време духа доста студено и от време на време не се усеща толкова студено. Утре ще пробвам да я закача на моята HDS на лаптопа да видя дали няма някои скрит код някаде и ако не се лъжа имаше някакъв тест за климатика там.
-
Здравейте колеги! Имам странен проблем със климатичната система. Преди да го изложа ще разкажа какво съм направил и защо. Преди няколко години оригиналният компресор спря да включва и купих нов в Германия марка Nissens. Работи добре 2 години. След втората година отидох на сервиз за дозареждане с фреон, като процедурата бе извършена с машина, която със вакуум изсмуква всичко гас + масло и слага нов гас + според майстира 15 гр масло, което било достатъчно по спомен този компресор е със 130 мл масло. Пребрах се за отпуската в България и нямаше проблем до пред последния ден от отпуската, когато компресора започна да трака здраво. Нямаше време да го сменям защото доставката беше 2 дни единствено смених радиатора при един климатикаджия (Радиатора му липсваха 3 реда ламели и за това го смених). Пребрах се в Германия без работещ климатик и се хванах да разглобявам оригиналния Keihen защото подозирах че съединителя е заминал. Оказа се че магнита се е опекал и съединителя също е свършил та купих комплект и си го смених сам като внимавах за разстоянието между съединителя и шайбата. Миналата събота отидох в сервиз при мой познат да сменим компресорите. В интернет намерих инфо че Keihen имат 150 мл капацитет масло и толкова му сипах, но според моя познат майстор това било прекомерно много не можело да бъде толкова, но и той видя че така пише в нета и вдигна рамене. Монтирахме компресора със моите 150 мл масло и го заредихме с фреон пуснах ме го и всичко точно, работи си студено духа няма проблем включва, изключва. Навън не беше много топло, но си карах на климатик да го тествам и нямаше проблем до миналият вторник, когато беше малко по топло. Тръгнах от работа за вкъщи и всичко беше наред докато не се качих на магистралата. Там след 10 мин каране със около 130 климатика изкючи не не искаше да стартира повече. Оставих го изключен докато излезнах от магистралата и пак го пуснах и си тръгна нормално, но не усетих да изключва. След като паркирах колата оставих я да работи на климатик и зачаках да изключи, но след 10 мин той все още си работеше. Моите предположения са 1-во Прекалено много масло 2-ро проблемно реле 39794-SDA-A02 3-то проблемен сензор за налягане.. Ако някой му се е случвало подобно нещо или е запознат със темата компресори ще съм много благодарен да сподели опит и знания. Благодаря предварително на отзовалите се.
-
За сервиз не знам но трябва да са " Zulassungsart E-Typ-geprüft" тоест да имат сертификат че отговарят на изискванията... Зема да скокна до ТЮВ да ги питам и тогава ще го мисля.
-
Има ли проблем с афтър маркета? Аз мислех да си зема 2 за по 110 евро защото са нови.. Примерно това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Johns/3820104?modelId=8da1239e или това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/TYC/2012001052?modelId=8da1239e тези са по сериен номер от epc-data.
-
"Многобройни инструкции в интернет и специални продукти за подготовка на фаровете показват, че полирането на автомобилни фарове е нещо естествено. Освен че е забранено от закона, полирането има и други отрицателни ефекти: 1. Шлифоването може да създаде вдлъбнатини и канали, които да причинят неправилно счупване на светлината. Насрещните участници в движението могат да бъдат заслепени или лентата ви да не е правилно осветена. 2. Ако има инцидент, е възможно застраховката на автомобила ви да не покрие щетите. Затова изяснете предварително какво казва вашата застрахователна компания по въпроса." Поста се превърна от " някой знае ли читав сервиз за смяна на фарове" във "как тюв ще разберат че са полирани и как светлината се пречупва като преминава между 2 прозрачни среди със различна плътност"... Благодаря на отзовалите се. Приятни почивни дни! 😂
-
Ако основната проверка (HU) от TÜV установи, че фарът е полиран, вашият проверяващ може да ви откаже новия стикер на TÜV. Това обезсилва общото разрешение за експлоатация на превозното средство - дори ако фотометричната проверка е довела до добри показания. Как могат да разберат те си знаят. Дали ще е с апаратурата или нещо друго все тая.
-
Да... дали ще мине?... Тук полирането е забранено защото при полиране отнемаш от слоя на пластмасата или стъклото и се променя ъгъла на пречупване на светлината. Има опасност да заслепяваш насрещно движещите се автомобили. Чувал съм че някои ги полират, но не винаги минават TÜV. Аз прегледа го минах миналия понеделник така че до 2025 та няма да го мисля. Питах и човека там за полиране, но той ми каза че лупите са също зле не е само отпред проблема и за следващият път да ги сменя. 2 дни по късно ми изгоря дясната крушка и като я сменях забелязах че е спукана лупата... За това питах дали някои знае читав сервиз дето сменят фарове без да счупят половината щипки по бронята? Гледах някакъв на Филипово в Пловдив, но нищо конкретно не намерих за него.
-
Полирането не е опция + едната лупа е спукана. И аз мислех за полиране, но ако ме хванат на прегледа че са полирани ще ме върнат да си купя нови. И понеже не ги полирах проверяващия не забеляза че е спукана лупата... иначе се заяде че джантите не били оригинални и трябвало да ги провери в компютъра и дали ставали на автомобила и на размера гумите..