Jump to content

ZzaJ_AdnoH

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ZzaJ_AdnoH

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda,Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Contact Methods

  • Skype
    never_m97

Последни посетители

680 профилни разглеждания
  1. Първите 100 км. след почистването на ЕГР-клапана и реглажа на клапаните разхода ми е 8,2 най-вече градско или почти смесен разход.Сега се занимавам с водата в купето има доста за подсушаване под мокета, ето и снимки,а това е 1/10та от общото количество вода,което имаше.Иначе по насоките на колегите и от доста клипове в нета и аз сложих силикон горе на пукнатините на багажника и да видим дали ще се спре тая вода.
  2. А седи ли ти тва с придърпването или не си проверявал откъде може да ти идва?А това с водата под стелката е неприятно,защото предполагам и на теб ти се запотяват стъклата повечко,а за багажника,ще проверя,когато остане време,че съм взел пасти вече да почвам фаровете.
  3. Да и пътищата почистиха(поне по техните думи).Взех колата вече и проблема с придърпването изчезна,но cheka светна отново..сега засичам разхода поне да видим,как ще е
  4. Здравейте!И аз съм вече в клуба на Джаза.За съжаление имам 4-5 от типичните за нея проблеми,които се появяват(от доста четене по темите тук го разбрах)1.Водата в багажника.2.Вода под стелката на задния десен пасажер.3.Това придърпване на ниски обороти(1-2 скорост с малко газ).4.Радиото(неадекватно,а cd-то незнам още как е,но знам ,че издава равни звуци за 1мин. и при изключен мотор.5.Въпросният (chek engine),който светна на изминати 100км. след 20-30 изгасна и преди влизането в сервиза пак се появи.Автомобилът има и други забележки и ще кажете,къде съм гледал при покупката,но съм решил да я спася от предишния собственик и да си я стегна.А и все пак колата е 2002г.(1,2 -78к.с.) и при това неправилно "отглеждане" е нормално да почне да вехне.Та днес и направих обслужване в сервиз на Хонда.1.Смяна на масло и м.ф.2.Смяна на 8бр. свещи NGK(старите бяха шампионки)3.Смяна на маслото на скоростната кутия(хонда)4.Смяна на Въздушен филтър.5.Смяна на филтъра в купето(поне това си смених сам).6.Тестер-проверка за chek engine лампата.Накрая резултатите са:2 грешки 1ва- свщите(по думите на механика се оправила)2.ЕГР клапана.След 10км. каране придърпването си остана(очаквано)След 4дни ще я оставая в Хонда за почистване на ЕГР клапана и реглаж на клапаните за сумата от 80лв.След ремонта ще видя резултата ще засека разхода на гориво и ще споделя.
×
×
  • Създай нов...