-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
squid changed their profile photo
-
Маслото за скоростите е MTF3 задължително на Хонда! Карате седмица поне ... колата се адаптира към карането ви, може и да не се наложи обучение! Важното е, да я кара един човек с едни навици на каране.
-
Оригиналните на Хонда са газови (потвърдено от Honda UK) и са по £140 на парче! 😢 на мен протече левия, смених ги и двата това е цената тук в UK. Ся ме е яд, можех да мина и по-тънко.. тук има афтърмаркет и по £70 на парче... но, вече съм се минал 😂
-
За скоростната кутия MTF3, оригинално масло на Хонда - потърсете го от местния дилър на Хонда! “Performance MTF-3 fluid oil dedicated for all Honda Manual and Auto-Manual (i-Shift) transmissions.” За двигателя, ако колата е под 100к километра и всичко с двигателя е ок, 0w20 на Хонда или същото на Mobil 1.
- 1 reply
-
- 1
-
Като притежател на Сивик мога да кажа, че сериозните сервизи (на Хонда) категорично ми отказаха да ми сменят маслото с нещо различно от 0W20, не поемат никаква отговорност, а по закон тук трябва да поемат. Та, да прав си.... англичаните сглобяват колата, но ако е под 100к километра, няма проблеми и течове на масло от двигателя... Хонда категорично настоява да се ползва масло 0W20... имам и Майл коренспонденция с тях на темата, отговора им беше... под 100к 0w20... ся ако имаш заминали сегменти и тн... е оправдано, но като цяло, двигателя харесва тънките масла...
-
Смени акомулатора, I-shift е много чувствителен към слабия ток, може дори да “забрави” в коя позиция ти е лоста и после, няма тръгване! Ще трябва ново обучение и т.н
-
Бахти майсторите имате там 😁 Нищо сложно няма, отвива се първо горния болт (за да влезе въздух и да се източи по-лесно). След това се отвива долния, изцежда се маслото, затягаш болта. През горната дупка се налива маслото докато протече, протече ли... изчакваш да се отече това което е в повече, затягаш болта и това е! трябва обаче да имаш нещо като бутилка с помпа и маркуч, че дупката е на кофти място и няма как да се налива директно.
-
Колега, студеното обучение не винаги помага! Може и да го оправи, но може и да го влоши. За да не усещаш това придърпване сутрин, като я палиш изчакваш да падне на 1000 оборота и тогава тръгваш! 😉
-
най-добре е да се закачи на компютър, за да се види какви грешки дава. Колата движи ли се, превключва ли си скоростите? Погледни също и в малкото резервоарче което се намира над радиатора как е положението. Виж дали има течност там, ако няма долей спирачна течност ДОТ-4. маслото за скоростната кутия е MTF-3, задължително го смени и него. Хонда казват да се сменя на 50хил (мисля, че там някъде беше). Тоест твоето отдавна е за смяна!
-
DanielVasev started following squid
-
Здрасти колега в Кокса ги имаше наскоро! https://www.coxmotorparts.co.uk/
-
Update 2: Ето и интересната част - скоростна кутия! Тя е тази, която кара повечето хора като чуят i-Shift да свиват вежди. А всъщност нещата не са толкова страшни! Ще започна отначало: - Току що сте купили колата, ОК ами сега?!?! 1. Пълно обслужване (виж-по горе) 2. Обслужване и на скоростната кутия... смяна на масло. 3. Карате с кеф и се радвате на покупката..... но може да има и проблеми. Тази кутия, се управлява от комп. Тоест, тя се наглася спрямо вашите предпочитания, ако сте спокоен шофер, колата превключва още на 2К оборота и икономисва бензин. Ако сте по-хард, колата превключва на 2,8-3К оборота и ви кефи. Обаче, еххх това обаче! - Ако купувате такава кола, за ваше спокойствие в силно препоръчително да и направите един static & dynamic learning. Също така, помолете да проверят за ъпдейти на софтуера на скоростната кутия и и като цяло на ECU-то на колата. Последния ъпдейт за нашите коли е от 2011г. - Ако колата ви допада и превключването на скоростите е ОК, значи всичко е ОК... ако ли не... премини на следваща стъпка - Сутрин на студено, колата е малко странна, поне първите няколко минути. Може леко да претриса при потегляне, превключването между 1 и 2 (софт преди 2011) и между (2-3, софт 2011) лееко да се забавя... споко, това в повечето случай е нормално, ще свикнете Но все пак, рано или късно, ще стигнете и до static & dynamic learning. Ще си позволя да ви дам един безплатен съвет... правете обучението на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! Правите първо статик, гасите... изчаква се да изтине колата!!! Едва след това, се прави и ДИНАМИК обучение. Казвам го от опит, тук сме се събрали, 5-6 човека с такива коли и насъбрахме доста опит за около година ползване. Не ми се впуска в детайли, но при студен двигател, зацепването на съединителя е различно и няма да имате проблеми при студени потегляния. След това колата като си загрее.... никви грижи! При грешка P19FF - Лечението е динамик обучение на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! При топъл двигател, може и да приключите с обучението с малко повече инат, но с Динамик обучението... абе може и да го направите, но без резултат. (Ще дадете едни пари на вятъра) Тоест, ще изпише ОК... но проблема ще си остане! Така че, обучение на студен двигател! Просто като отидете в сервиза, помолете ги да направят обучението на студен двигател! Тук в Англия, искат колата за цял ден при обучения - точно заради това! Та в тоя ред на мисли, на мен тук в Англия, Хонда ми искат 195 паунда за динамик обучение....!!! (Тия не познават парите ) Принципно е около 100, ама у наше село Хонда си прави квото иска и реже глави.... да, ама не. Ta, моя съвет към вас е, купете си един HDS... от e-bay за 100-на паунда (аз моя го взех за 99). Търсете - HDS HIM Diagnostic Tool Fit For Honda..... Хем ще си правите сами обучение, (а си е нужно поне веднъж годишно, ако е яко студена зима) хем ше си правите диагностики, ще си чистите грешки, пък и други чалъми. Аз примерно си обучих нов ключ, предварително нарязан... ключа го купих от e-bay оригинален, само го нарязах за 15 паунда, а си го обучих сам! От Хонда ми искаха 250 паунда само за обучен ключ, без да е нарязан. И ако при рязаното ключара се осере, язък за парите. Та само от ключа, съм избил HDS-a х2 Интерфейса му е супер интуитивен и ако имате поне малка комп грамотност, ще се оправите!
-
Бреййй и при мен така... само че при мен е сутрин като е студена и спра на светофара ( на 200м) от потеглянето е, и спря рязко се чува едно дразнещо скърцане. Тампони при мен не са, аз стигнах до извода, че са задните спирачки. Или дисковете или накладките.. ще разследвам от къде е. Виж при колегата е различно, при него е при спящ полицай... 99% са тампони! Тук в Англия ги лекуват с WD-40, пръскаш обилно и забравяш!
-
Забелязах, че не мога да редактирам първия ми пост, затова ще пиша тук. Някой админ или мод, ако желае, може да го качи горе, да е по-пригледно! И така... Update 1: Щом сте стигнали до тук и четете това, значи вече все пак сте купили Хонда с i-Shift и търсите повече инфо за нея. В този 1-ви ъпдейт, ще ви разкажа за първоначалното обслужване, в ъпдейт 2, ще ви разкажа и за скоростната кутия (ъпдейти, държание, препоръки), но сега да се върнем да ъпдейт 1: 1. След закупуването на колата, както предполагам знаете ще трябва да смените разни неща! На първо място са маслото, въздушен филтър и разбира се поленовия филтър. Що се отнася до маслото, там е мътна и кървава. Колкото и хора да попитате, толкова мнение ще чуете. Но за мен лично, важно е това което казва Хонда, а те препоръчат масла (вижте снимката) всичко останало, е свободен преразказ от типа на - "Ама той, чичо Гошо каза"!!! Вие си преценете на кого да вярвате, на Хонда, или на чичо Гошо. За да бъда абсолютно коректен, трябва да се отбележи, че Хонда препоръчват масла в диапазона 0W-XX до 5W-XX.... но като доказало се през годините е маслото от снимката... избора е ВАШ!!! И понеже все пак е редно, като автор на темата да кажа и аз какво масло ползвам - аз карам с 0W-20 - това което препоръчват от Хонда. Тук лично за мен, изборите с два - Mobil 1 или маслото на Хонда. Вижте кое ви отговаря на джоба, едва ли ще усетите разлика между двете. 2. Силно желателно е, да не кажа задължително е да смените и маслото в скоростната кутия. Тук избора е само един - MTF-3 на Хонда. Ползвайте точно това масло, да не ядете дървото - от личен опит го казвам! 3. Според зависимост от километража на колата, може да се наложи да смените и антифриза или поне, да подмените част от него. 4. Обърнете (вие или майстора ви) внимание и на ремъка, дори и при най-малки забележки, сменето го! Той поне е евтин и не си заслужава риска да карате с калпав ремък.