Jump to content

Teogop

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Teogop

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.07.1991

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V, RD1, B20Z1, 147 Hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    mattcarver

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Наистина с тази грес става трудно запояването. Решението е почистване с флюс и нещата придобиват вид
  2. Много полезна тема. Аз също имах проблем с централното заключване. При мен отваряше само шофьорската врата, а останалите 3 оставаха заключени. Като бонус към това и тонколоната не работеше. Първоначално следвах темите във форума и свалих кората на вратата, но всичко беше ОК, после отворихме снопа с кабели. Буксата беше пълна с грес и 2 от кабелите бяха скъсани, като броя на същите прерастна в 5-6 след като размърдахме буксата. Ние извадихме малките обувчици от буксата, почистихме ги и после ги запоихме с кабелите. Темата, която е пуснал Gufy ми беше супер полезна, по нея се водихме кой кабел къде да сложим от прикачените изображения. След като запоихме и закачихме всички кабели в обувките и ги вкарахме в буксата видяхме голям зор при вкарването и в пинчетата към шофьорската врата. Благодаря на всички за мненията и успех на всички, на които им предстоят тези мъки!
  3. Да, пластмасата около волана трябва да е сива, а тази е черна. Волана най-вероятно е сменян. Колкото до цената - в момента вървят по толкова, дори по-скъпо, а фейслифтова под 13500 лв. много трудно или е орязана откъм екстри.
  4. Благодаря за мненията до момента, информацията наистина ми беше полезна.
  5. Какви биха били последиците от пълното му прецакване?
  6. Да, надвихме пълен ляв и ми показа капака на скоростната кутия. Колкото до това дали се чува на P и N не мога да кажа.
  7. Точно това каза и продавача. Благодаря за информацията и ще се замисля наистина. Имаш ли повече информация по въпроса - от ненавременно обслужване ли се получава или от нещо друго?
  8. Здравейте колеги! Днес направих оглед на един Акорд преди фейслифта (от 2004 г.) и като цяло автомобила беше доста запазен. Това което ме притесни е, че чух лек шум в скоростната кутия при работа на автомобила на място (не беше загрял). Собственика ми спомена, че е ходил на сервиз и майстора му е казал, че проблема е в някакъв лагер в скоростната кутия, но няма проблем да се кара така и състоянието и е перфектно. Прочетох доста и никъде не открих информация за подобен проблем. Както видях, че беше написал някой: "Няма да намериш информация, защото са здрави и хората си ги карат". Вашето мнение какво е, има ли повод за притеснение? Автомобила е внос от Швейцария и от това, което видях е пазен и обслужван редовно и от сегашния собственик. (Пропуснах да добавя, че Акорда е бензин).
  9. Здравейте Моля за съвет за тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11539248444116602&slink=8d315d . Отидох на място и видях Хондата наистина е в добро състояние. Това което ме притеснява е, че климатроника не духа студено както трябва, а много слабо. Естествено собственика на автокъщата отговори, че трябвало да се допълни фреон. Вашето мнение какво е? Ако проблема е в компресора не си струва просто. За пробега съм реалист и знам, че няма как да е на толкова км. Мнения ?
×
×
  • Създай нов...