AleksFr-v
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно AleksFr-v
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Хасково
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте!На 1,7 може ли да се сменя само шарнир или върви с носач.И лагер на полуоска към скоростна кутия сменя ли се или цялата полуоска.
-
Въпроса със свещите май ми се изясни.Колата на свободен ход се форсира до 4500 оборота,като че ли се включва прекъсвач.Преди година го беше направила същото и ме убеждаваха "най-добрите" диагностици,че е катализатор.Премахнах го и проблема си остана.Оказаха се 3 прехвърлили зъба на ангренажа.Няма проблем при палене,единствено като я освободя на свободна се получава едно претрисане в ниските.Сега ми се струват същите нещата.При положение,че не съм състезател,защо може да се получава така?
-
Сменям ги защото започва да прекъсва.Като допълня радиатора и запаля,на празен ход,нивото започва плавно да се вдига.
-
Zfr6j-11-това са свещите в момента,като съм ги подменил вчера.Карал съм с денсо ik20tt и с тях изминах около 10к,смених със същите и не можах да мина и 1000.Друго,което ме притеснява и не знам дали е нормално-сутрин като развъртя да погледна какво става в радиатора и като развия капачката се освобождава налягане.
-
Изследваха уж с някаква течност.Около 15 мин чакаха и като че ли не му беше категоричен отговора-Има малко,но няма страшно.Свещите са по каталог.Ако евентуално е от изпарителя и карам на бензин дали ще продължи да го прави или трябва изцяло да се изолира изпарителя?Това ранно запалване хваща ли се лесно с диагностика?
-
Здравейте!Моля за вашите мнения!Количката е 1,7 с газова уредбаBRC,поставена в Италия.Първо колата имаше завишен разход на масло(1/1000км),след смяна на гумички,регулиране на клапани и промивка сега разхода ми е около 700-800гр на 3000км,което за мен е добре.Маслото е repsol 5w40 autogas.Появи се обаче едно претрисане на около 1800 до 3000 оборота,като ги премине и се изглажда.Сменяма няколко комплекта свещи,давани за колата по каталог-оправят се нещата за известно време и след около 1000км отново същия проблем.Прави го и на газ и на бензин.Понякога светва чека за бедна смес,но скоро не го е вадила,а проблема го има.Друфо което ме притеснява е,че пълни казанчето на антифриза когато е повече и го изхвърля и не връща обратно в радиатора.Радиатора си стой с около 300-400гр празен и не загрява-83-4градуса.Маркучите не са твърди,антифриза не е пресечен,но на гърловината на казанчето има черни петна.Капачката на радиатора е сменена с оригинална.Предполагам,че най-вероятно е за гарнитура,но колата така вече е изминала около 30 000км.Компресията на цилиндрите е около 10,2-4.Възможно ли е всичко да идва от изпарителя,понеже за тези км никой не го е обслужвал,а тук няма газаджия,който да работи с BRC.Теч не забелязвам никъде,но ако не е гарнитура явно губи някъде вакуума и се чудя дали не може всичко да идва от изпарителя?Благодаря за всеки коментар!
-
Здравейте!Искам първо да изряза задоволството си,че след 10-ина год желание,най-после се очаква от утре и аз да се кача на моя Хонда :).Капарирах Хонда Фр-в и се надявам в КАТ утре всичко да е наред.Колата е 1,70V-tec-125к.с.Искам да ви помоля за информация,понеже човека,който я е докарал от Италия казва,че е верига,а май на 1,7 верига не слагат.То утре ще се разбере де,но съм доста нетърпелив :).Въпросът ми е слагат ли верига на този двигател,как да разбера и какво масло да и сложа?Колата е 2006г и май се препоръчва Castrol 0w30.Ще стм блгодарен на каквато и да е информация,че не намирам много.Благодарности!