Trapp
Фен-
Мнения
52 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно Trapp
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 1.06.1991
Profile Information
-
Кара
Honda accord 2.0,2007 Executive
-
Пол
Мъжки
-
Място
Southport, Merseyside,UK
-
Интереси
Мир и равновесие
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
На място, при изгасен и запален двигател проблеми няма. Съединителят от както карам колата(2 години), не е станал по тежък,поне аз не виждам разлика. Ще накарам някой да превключва, докато аз гледам отпред под капакът, движенията и прочие. До колкото ми е известно, там ако нещо се сменя, си се изисква прецизност. Не е като да си смениш дискове с накладки... Ще започна от въпросните водачи, ако не локализирам проблема, това означава че е кутията. Ремонт който за съжаление, на дали ще мога да си позволя. Особено в страна като Англия. Няма по големи измамници от тук... И най простият механик в БГ ще свърши повече работа, за по малко пари, а тук.... Тук просто ще ти вземат паричките и ще те пуснат по линията. Само за справка, нещо което ми се случи преди месец. Дойде време за смяна на задни дискове с накладки. Съответно отидох до Хонда и попитах, колко биха ми излезнали, задните дискове с накладки(цената е само за частите) . Отговорът беше 220 паунда... Казах му, че ще си помисля и обърнах. Минавам аз на другият ден и какво да видя,доставчик на части им доставя части. Името на ванът беше на локалният магазин за части, на близо. Съответно посетих въпросният магазин за части, попитах там, колко биха ми стрували въпросните дискове с накладки,за средно-добро качество. Отговорът беше 80 паунда... А предишният ден, Хонда ми обявиха цена от 220£. Какво излиза в крайна сметка, че Хонда си пазарува части от въпросната компания и ги пробутва за оригинални... Знам че тук англичаните, грам не обръщат внимание на такива подробности, но все пак. Това си е чиста измама, да се пазите... Благодаря за отговорите.
-
Здравейте, от скоро изпитвам известен проблем при превключване на скоростите. Проблемът е само от 1ва към втора, сякъш нещо дърпа лоста и от там трудно се превключва. Проблемът се случва по често, когато превключа по бързичко, останалите позиции си влизат идеално. Можете ли да ме насочите, къде да погледна. Пръскал съм с WD-40 отпред под капака, където се движат лостчетата, когато превключвам, но няма явен ефект. Явно нещо е за смяна, но и представа си нямам къде да погледна първо. Бих се радвал ако е нещо дребно... Благодаря за отделеното време.
-
Да колега,местен е. Идеята ми беше,ако някой иска нещо да му се достави от UK,но няма възможност да си го поръча,аз мога да го пратя от тук(UK, Merseyside,Southport). Както казах 1.20п е за килограм,опаковането и прочие ще е от моя страна.Бих се радвал,ако мога да помагам с нещо. Да правилно,грешката е моя...Трябва да си оправя профила,заемам се.
-
Виждам,че доста хора са си останали с проблемът(вода във багажникът). Общо взето,само съм си мислел,че съм си разрешил проблемът. Преди време,след като оголих багажникът и почти го боядисах целият,пак нямаше решение на проблемът.. Проверил съм отдушниците над задните гуми,на шибедаха.Всичко беше чисто и пак си влиза вода от някъде. Интересното е че водата се събираше при мен единствено при резервната гума,на горе си беше сухо. Проблем ставаше,когато започваше да се събира и да се мотае на около. При мен специално,водата не влиза от отгоре,а някъде от доло или от стоповете...Както и да е проблемът си е наличен,единственото което направих е да го облекча,или поне да не се събира водата в багажникът...Има 2 тапи под резервната гума(почти са най долната точка). След като ги отстраните,водата ще си се изтича,и поне няма да се събира. Както казах,това е облекчение на проблемът,не решение. Според мен си е фабричен дефект,или водата влиза от стоповете. Просто не ми се разглобява за да поглеждам, дали е от там. Все пак,стоповете,както знаем също имат уплътнение по ръба,така че най вероятно да се стича водата от там и на доло към резервната гума...
-
Да,проблеми с часовникът нямам. Така е,трябва да се влиза по често... Благодаря ви за отговорите,както винаги,полезни. Има човек със който пращам багаж,от време на време (1.20 на кг). Та ако някой някога му трябва нещо от тук и е прекалено тежко,винаги мога да съдействам. Бих се радвал да помагам. Поздрави
-
Така е човек се учи от грешките си. Просто от скоро започнах сам да си правя ремонтите по колата,някак си не съм попаднал на българска тема, за утечки. Показател,че не търся достатъчно,следващият път ще потърся отговор първо тук... Причината за да не пиша много е че скоро ще сменям колата(ще си остана на японската страна),пише че съм от Пловдив и е така, просто не съм го сменял( временно съм във Англия). Междодругото,когато отидох за пръв път на майстор за този проблем,се оказа по негово мнение,че е от алармата. Може би затова не ми е излизало решение на проблема...Днес просто реших да я закача,започнах да вадя бушоните,и открих проблемът случайно... Търсил съм в грешната посокаИзвинявам се за невежеството си,темата може да бъде изтрита. Благодаря
-
Здравейте,за съжаление много рядко пиша,но днес разреших един доста така сложен проблем,с който се занимавах от доста време. Става въпрос за отечка (battery drain). Ходих и по майстори и все тази си беше. Единствено джоба ми ставаше по лек,но решение нямаше.. На карая реших сам да се заема,закачих мултиметърът и започнах да вадя бушоните,докато не открия кой е проблемният. След като открих въпросният бушон,го извадих и проследих какво не работи. Съответно те бяха няколко...(светлините в купето,двд-рома и малкият дисплей горе). Днес се заех с разглобяването на нещата под ред,докато накрая не стигнах до панелът на малкият дисплей,разбира се преди това разглобих всичко останало...След като махнах панелът,зейна блутут модула. Откачих буксата и отечката изчезна. На мен лично камък ми падна от сърцето и затова реших да споделя какво се случи. Надявам се за в бъдеще да е полезно на някой,та да си спести паричките. Електрическите услуги,не са леки...Особено тук в Англия. Това е общо взето. Не е гот на 2,3 дни да ти пада батерията и така... Поздрави:Миро
-
Здравейте, преди време имах проблем със муден старт. Давам на контакт, след като изгаснат всички лампи по таблото паля и като завъртя да запаля, стрелката за горивото се връща в начална позиция и пак измерва. Отидох да ми замерят батерията(на 5 месеца е YASSA) и от там ми казаха, че алтернаторът не зареждал батерията. Смених алтернаторът и днес отидох да я поразходя и пак същият проблем слаб старт. Зелената светлинка на акумулатора е налична, проверих със уред за диагностика 12.7v си държи, но това след като се разходих 20 мин. Предполагам при самият старт да е бил 12.4,което трябва да е ок. След това колата си пали съвсем нормално, проблема се появява само като я оставя за 2 дни да стои. Има ток в батерията, но пали сякаш е слаб... Да се насоча към стартера може би , да се смаже и прочие, знам ли.
-
Предполагам , че може да се окаже горивен филтър, запушена цедка и прочие. Този филтър по принцип от хонда се води доживотен, което за тях значи 100к мили. Почти се бях примирил със водата в багажното отделение, сега и това. Излагат се от хонда... Ако намеря решение ще го споделя веднага. Благодаря за коментарите.
-
Здравейте колеги, проблемът се появи от скоро и е много рядък. Какво се случва е като запаля колата, си пали нормално, но понякога върти повече от нормалното и не пали веднага. Опитва се да запали, но не се случва веднага, както си пали по принцип. В крайна сметка си пали, но когато се получава този проблем, самото палене е мудно и сякаш се мъчи да запали. Също така когато се прояви прпблема, при запалването, оборотите също не отскачат нормално, а леко отлепват и толкова, мудно палене. Някой да ме ориентира към коя част да погледна, нещо ще е за смяна и бих се радвал да го сменя докато не е станало късно.
-
Здравейте, наскоро установих проблем. При завиване, като подам мигача, се чува как си цъка, пука много леко ръчката на мигача. Това се чува само когато се включи мигача за завиване. Някакви идеи какво може да е. Ще се възползвам от темата и ще ви попитам и друг въпрос. Наскоро си заредих газ за климатика. Всичко си работеше нормално 2 седмици, докато не спря. След като направиха проверката, установиха че съм имал изтичане на газа от горната страна на компресора(точно където двете тръбички влизат). Това което ме посъветваха беше да си закупя нов компресор. Има ли някакъв шанс това да са само здали О-образните уплътнения, които са на самите тръби, включващи се в компресора, или си е заминал компресора. Като цяло като включа климатика, компресорът се включва и си истудява тръбите, които влизат в малкото радиаторче зад жабката,но студен въздух във купето няма. Какво бихте ме посъветвали. За смяна няма как да стане, защото и предният радиатор на климатика ще трябва да сменям, а няма кой да се занимава с такива ремонти. Причината е много лошите майстори тук, които взимат торби с пари за никакъв труд. На първото място на което отидох, след като им обясних за проблема, без да проверяват колата, ми казаха да си закупя нов компресор... Въпреки че ремонта мога и сам да си го извърша, ме съмнява да се оправи проблема след това, според мен е запушено или е замръзнало малкото радиаторче.
-
Свиквай колега, за съжаление това е. Аз съм с Акорд 7-ма гемерация, какво ли не правих. Кори махах, така седя 1 месец и нищо, със специална боя съм мацал и пак си е тая. Вземи си няколко рибки, едно лед осветление и си ти... Аз за съжаление си мислех че проблема е решен, докато не видях 2 пръста вода след 1,2 месеца... Разочароващо е но е факт, успех. Само да кажа, че аз нямам запушени тръби, канали и прочие. Дигнал съм ръце вече, за съжаление съм в Англия и през някой месец си слизам с една чашка, и един топ вестници и си го подсушавам... Лошото е че хора минават и не върви някак, да исипваш вода от багажника. Успех с решаването на проблема.
-
Ще се опитам днес да ги снимам въпросните клипси. То ако влиза вода от там няма да забележиш, изсъхва прекалено бързо по ламарината, но ако има вода там то тя ще се види. На мен ми се беше насабрала и там. Иначе това което ти обесняваш, от където ти влиза вода, то там е невъзможно да го третираш с каквото и да било. Ако е толкова на вътре, по добре започни от доло да гледаш, все пак трябва да идва от някъде тази вода. Може би над гимата, калници и прочие. Надявам се да се реши проблема ти скоро. Междодругото вече и влага няма по задният прозорец, преди редовно имаше.
-
Здравейте от скоро ми направи впечатление, че когато дам на контакт и показателят за гориво се вдигне, след като запаля той отново се връща в изходна позиция и пак прави измерването... Не всеки път пада до доло, и по малки радиуси прави, но го има. Някой да е запознат с този проблем.